Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aan het "ronselen" niet, maar er zitten veel oudere mensen in de club (wat op zich niet slecht is, deze kennen enorm veel over de oudere Volvo's), maar ik probeer ook de jonge mensen te overhalen om zich lid te maken van de Volvo Club. Zo word er ook eens gepraat over een V60 of een New V40 of eens een XC60, ipv steeds de amazon, katterug, P1800, 200- en 700-series!
Het is geen verplichting om een oldtimer te hebben om tot de Volvo Club toe te treden, ik zeg het maar! :-D
Verjonging is zeker nodig. Ik ben er jaren geleden lid van geweest toen de club nog een andere naam had. Ik voelde mij er toen niet echt thuis met mijn "moderne" C70. Ik ben nu enkel lid van de 850 club. Misschien kan daar wel verandering in komen
Verjonging is zeker nodig. Ik ben er jaren geleden lid van geweest toen de club nog een andere naam had. Ik voelde mij er toen niet echt thuis met mijn "moderne" C70. Ik ben nu enkel lid van de 850 club. Misschien kan daar wel verandering in komen
Tot voor kort was het bestuur van de Volvo Club (nu Volvo Classic Club Belgium, vroeger Swedish Classic Club Belgium), vooral "in handen/onder leiding" van allemaal oudere heren die al sinds midden jaren '90 in het bestuur zaten. Vorig jaar is er het 1 en ander aan het licht gekomen nadat de oudere generatie het bestuur had doorgegeven (over deze problemen ga ik niet verder uitwijken), maar ik heb beslist om eind mei/begin juni me in te zetten voor de Volvo Club, om deze terug uit een dip te krijgen en hopelijk de wat jongere generatie Volvo liefhebbers aan te spreken. Op praatavonden merk ik al dat er steeds meer jongere mensen op af komen (mede door het verjongd bestuur?).
Zo ben ik momenteel penningmeester (boekhouder), ledenbeheerder en ik doe ook de verzekeringen.
Dus als je u echt, echt niet kan tegenhouden om lid te worden, ik hou je zeker niet tegen. 4x per jaar geven wij een magazine uit (Uitlaat) en ben je voor de rest altijd welkom op onze treffen, praatavonden, technische dagen en veel meer.
Tot voor kort was het bestuur van de Volvo Club (nu Volvo Classic Club Belgium, vroeger Swedish Classic Club Belgium), vooral "in handen/onder leiding" van allemaal oudere heren die al sinds midden jaren '90 in het bestuur zaten. Vorig jaar is er het 1 en ander aan het licht gekomen nadat de oudere generatie het bestuur had doorgegeven (over deze problemen ga ik niet verder uitwijken), maar ik heb beslist om eind mei/begin juni me in te zetten voor de Volvo Club, om deze terug uit een dip te krijgen en hopelijk de wat jongere generatie Volvo liefhebbers aan te spreken. Op praatavonden merk ik al dat er steeds meer jongere mensen op af komen (mede door het verjongd bestuur?).
Zo ben ik momenteel penningmeester (boekhouder), ledenbeheerder en ik doe ook de verzekeringen.
Dus als je u echt, echt niet kan tegenhouden om lid te worden, ik hou je zeker niet tegen. 4x per jaar geven wij een magazine uit (Uitlaat) en ben je voor de rest altijd welkom op onze treffen, praatavonden, technische dagen en veel meer.
Dit is nog de website van de jaren .., we zijn ook bezig aan een nieuwe, maar dit is allemaal op vrijwillige basis, dus zo snel zal de nieuwe website er nog niet zijn.
Hier kan je veel Volvo gerelateerde vragen stellen, maar de oudere generatie zit niet direct op dat forum, dus met vragen over bv de oudere type Volvo's is het beter om eens naar een praatavond te komen.
Tot voor kort was het bestuur van de Volvo Club (nu Volvo Classic Club Belgium, vroeger Swedish Classic Club Belgium), vooral "in handen/onder leiding" van allemaal oudere heren die al sinds midden jaren '90 in het bestuur zaten. Vorig jaar is er het 1 en ander aan het licht gekomen nadat de oudere generatie het bestuur had doorgegeven (over deze problemen ga ik niet verder uitwijken), maar ik heb beslist om eind mei/begin juni me in te zetten voor de Volvo Club, om deze terug uit een dip te krijgen en hopelijk de wat jongere generatie Volvo liefhebbers aan te spreken. Op praatavonden merk ik al dat er steeds meer jongere mensen op af komen (mede door het verjongd bestuur?).
Zo ben ik momenteel penningmeester (boekhouder), ledenbeheerder en ik doe ook de verzekeringen.
Dus als je u echt, echt niet kan tegenhouden om lid te worden, ik hou je zeker niet tegen. 4x per jaar geven wij een magazine uit (Uitlaat) en ben je voor de rest altijd welkom op onze treffen, praatavonden, technische dagen en veel meer.
S60 Heico aan het station in Leuven (met een rotfoto, was aan het regenen dus ruit was wat wazig). Dat gezegd zijnde zie ik die Heico kits eigenlijk liever op een V60 en dan nog eens liefst op een R-design trim level met de juiste velgen. Maar goed.. die 1400 EUR in carrosserie zal gescheeld hebben
't Is dan te hopen dat die fietsen niet tegen zijn carrosserie zijn gevallen...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Tot voor kort was het bestuur van de Volvo Club (nu Volvo Classic Club Belgium, vroeger Swedish Classic Club Belgium), vooral "in handen/onder leiding" van allemaal oudere heren die al sinds midden jaren '90 in het bestuur zaten. Vorig jaar is er het 1 en ander aan het licht gekomen nadat de oudere generatie het bestuur had doorgegeven (over deze problemen ga ik niet verder uitwijken), maar ik heb beslist om eind mei/begin juni me in te zetten voor de Volvo Club, om deze terug uit een dip te krijgen en hopelijk de wat jongere generatie Volvo liefhebbers aan te spreken. Op praatavonden merk ik al dat er steeds meer jongere mensen op af komen (mede door het verjongd bestuur?).
Zo ben ik momenteel penningmeester (boekhouder), ledenbeheerder en ik doe ook de verzekeringen.
Dus als je u echt, echt niet kan tegenhouden om lid te worden, ik hou je zeker niet tegen. 4x per jaar geven wij een magazine uit (Uitlaat) en ben je voor de rest altijd welkom op onze treffen, praatavonden, technische dagen en veel meer.
En als je lid wordt, krijg je een fantastisch welkomstgeschenk ;-)
En als je lid wordt, krijg je een fantastisch welkomstgeschenk ;-)
Aha, Maarten uit Stekene. Maarten is enkele maanden geleden lid geworden, we hopen u binnenkort eens te mogen ontmoeten op een treffen of op een praatavond. De Bingo in Londerzeel op 14 december geen optie? Inschrijven via Rita :-D
Aha, Maarten uit Stekene. Maarten is enkele maanden geleden lid geworden, we hopen u binnenkort eens te mogen ontmoeten op een treffen of op een praatavond. De Bingo in Londerzeel op 14 december geen optie? Inschrijven via Rita :-D
meende da nu echt, komen jullie samen om bingo te spelen??????
meende da nu echt, komen jullie samen om bingo te spelen??????
Hahahahaha, alles is goed om met Volvo liefhebbers samen te komen! De bingo is maar een kleine bezigheid tijdens die dag, het is meer een praat-, kijk- en eetdag! :-D
MAAR, iets tegen Bingo FWA? Dat is wel een traditie die door de oudere generatie is ingevoerd! Elk ding is goed om samen te komen met Volvo's, al gaan we die dag vissen, schaken, sneeuwballengevecht houden, andere merken saboteren, of whatever... ;-)
Hahahahaha, alles is goed om met Volvo liefhebbers samen te komen! De bingo is maar een kleine bezigheid tijdens die dag, het is meer een praat-, kijk- en eetdag! :-D
MAAR, iets tegen Bingo FWA? Dat is wel een traditie die door de oudere generatie is ingevoerd! Elk ding is goed om samen te komen met Volvo's, al gaan we die dag vissen, schaken, sneeuwballengevecht houden, andere merken saboteren, of whatever... ;-)
voor diene bingo ben ik nog veels te jong zenne, ze laten mij nog ni toe as ze mijne kop zien
Laatste paar dagen mijn automaat niet meer uit de P-stand te krijgen op de XC90 (Ontrgendeling lost niet meer?). Als ik op de rem duw gaan de remlichten nog wel maar de automaat blijft dus in P geblokkeerd. Iemand een idee van wat het kan zijn? Rijden kan ik nog wel, ik ontgrendel de automaat nu voorlopig handmatig (geel bolletje onder de plaat van de pook) tot ik naar de garage kan.
Comment