Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 029.jpg021.jpg

blijft een magisch zicht...

Comment

• Mja die zou hier niet misstaan onder de carport.
      Zaterdag nog maar eens met de Lotto meedoen!
      Prachtig.
      V60 Polestar

Comment

• Zo'n wagen koop je nu toch niet om onder de carport te plaatsen hé... zou 'm daar zo weinig mogelijk laten staan!

Comment

• Klopt dit:

Gisteren wel een leuk verhaal gehoord over Volvo.

Volvo produceerde in 1982 de Volvo 242 (2deurs) en ook de 244 (4deurs).
          Maar door een probleem in de Belgische Volvo fabriek, hadden ze per ongeluk al 30 auto's geproduceerd met de ene kant 1 deur, en den andere kant 2.

"The Volvo 243 was a limited run of 30 cars in 1982 due to a malfunction of machinery in the Belgium Volvo factory, causing car bodies to be made incorrectly. The cars had one left hand door, as per the Volvo 242, and two right hand doors, as per the Volvo 244. All 30 cars were completed, and were exported to Estonia for sale. All cars came with warranty and are highly sought after today. So far, this is the only car known in the whole world that has four door car right side and coupe left side."

Comment

• Ik krijg een nieuwe firmawagen ipv mijn VW Jetta. Het wordt een V40... ik zie dat niet goed zitten. Vnl wegens het ruimte verschil.

Iemand die me kan overtuigen hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Ik krijg een nieuwe firmawagen ipv mijn VW Jetta. Het wordt een V40... ik zie dat niet goed zitten. Vnl wegens het ruimte verschil.

Iemand die me kan overtuigen hier?
              degene die je de sleutels van een V40 geeft om een testrit te doen....
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                degene die je de sleutels van een V40 geeft om een testrit te doen....
                Ik weet niet hoe je mijn bericht opgevat heb, maar ik wil zeker niet de ondankbare uithangen. Het is niet dat een V40 rijden een straf is, maar mijn gezinssituatie vraagt nu eenmaal wat meer ruimte wat transport betreft.

Kan je in de koffer een buggy kwijt bvb?

VW Jetta kofferinhoud: 527L
                V40: +-330L

Comment

• Het zal een aanpassing zijn kwa koffer, als echte gezinsauto voor mij persoonlijk is het ook niets voor mij, vooral met kleinere kinderen dan, grotere kinderen is het geen probleem lijkt mij.

gr pee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s40pé Bekijk Berichten
                    Het zal een aanpassing zijn kwa koffer, als echte gezinsauto voor mij persoonlijk is het ook niets voor mij, vooral met kleinere kinderen dan, grotere kinderen is het geen probleem lijkt mij.

gr pee
                    Klopt, en dat is de nu net de situatie... bedankt!

Comment

• en een v60(eventueel d-erectiewagen?) valt niet in de car policy

mijn reactie was niet slecht bedoeld, ik ben ook nog maar net overgestapt(van een bmw3) op een v60 zonder proefrit te maken
                      (ok ik heb een voorliefde voor volvo)
                      tussen de bm en de v60 heb ik 8 weken met corbi mijn werkverplaatsingen gedaan, dus vorige week met 'tegenzin' in de v60 gestapt en eerlijk gezegd valt da goe mee(buiten 't tekort aan vermogen.... tov corbi)
                      mijn autootjes:

Comment

• Onze buren hebben een V40cc als gezinswagen (2 kinderen van 4 & 7). Wij hebben ook vier jaar een BMW 1 als voornaamste gezinswagen gebruikt. Met buggy.
                        Alleen op veertiendaagse vakantie gaan met die buggy, en nog wat andere prutsen zat er niet in. Daarvoor hadden we onze E46 touring als backup.
                        Maar tijdens het jaar kwam die laatste quasi enkel buiten voor het woon-werkverkeer van mijn vrouw.
                        Toen de buggy niet meer mee moest, gingen we ook met de kleine op vakantie (met dakkoffer).

Een V40 als gezinswagen moet kunnen.

.
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Alwat niet in je koffer past, kan je ter plaatse kopen
                          Er is overal wel een betaalbare supermarkt.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Er is geen policy... familiale kmo. Gewoon de melding gehad dat ze 4 stuks gekocht hebben. Levering eind maart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                              Alwat niet in je koffer past, kan je ter plaatse kopen
                              Er is overal wel een betaalbare supermarkt.
                              Dan is het voordeel van een firmawagen snel zoek. :-D

Comment

Er is geen policy... familiale kmo. Gewoon de melding gehad dat ze 4 stuks gekocht hebben. Levering eind maart.
                                bij ons idem, voordeel: na 10j eindelijk "vrije" keuze(vroeger moest 't bmw zijn)
                                mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                  Onze buren hebben een V40cc als gezinswagen (2 kinderen van 4 & 7). Wij hebben ook vier jaar een BMW 1 als voornaamste gezinswagen gebruikt. Met buggy.
                                  Alleen op veertiendaagse vakantie gaan met die buggy, en nog wat andere prutsen zat er niet in. Daarvoor hadden we onze E46 touring als backup.
                                  Maar tijdens het jaar kwam die laatste quasi enkel buiten voor het woon-werkverkeer van mijn vrouw.
                                  Toen de buggy niet meer mee moest, gingen we ook met de kleine op vakantie (met dakkoffer).

Een V40 als gezinswagen moet kunnen.

.
                                  Voila, dat is dus wat ik bedoelde, de rest gewoon in de dakkoffer, ik zou het men eigen nooit vergeven moest er iets gebeuren, en der vliegt uit de koffer u iets in de nek wegens te bomvolle koffer( wanneer de hoedplank er niet meer in ligt)

Gr pee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s40pé Bekijk Berichten
                                    Voila, dat is dus wat ik bedoelde, de rest gewoon in de dakkoffer, ik zou het men eigen nooit vergeven moest er iets gebeuren, en der vliegt uit de koffer u iets in de nek wegens te bomvolle koffer( wanneer de hoedplank er niet meer in ligt)

Gr pee
                                    bij de V60 krijg je zo'n net dat vanaf de achterbank tot aan het dak kan gespannen worden, wellicht op de V40 ook?Dan kan er niks meer naar voren vliegen.
                                    Persoonlijk zou ik met een V40 serieus wat zitten vloeken qua ruimte, kan je daar vb mee om grote boodschappen naar de colruyt zonder heel je achterbank te moeten platleggen? Lijkt me gek dat je daar 2 grote plooiboxen en wat drinken inkrijgt?
                                    2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Ik gebruik geen plooiboxen, maar van die shoppers, die zijn veel efficiënter in ruimtegebruik.
                                      En sinds ik er ooit in geslaagd ben de bodem uit een krat te laten vallen, op het terras van ons vakantieappartement. Dag van aankomst, heel de nacht door gereden, eerste boodschappen gaan doen... Alles tegen dek... Olijfolie, yoghurt, confituur, nutella, wijn,... Schone cocktail

.
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dan is het voordeel van een firmawagen snel zoek. :-D
                                        Oei. Ofwel jij ofwel ik begrijpen iets niet.

Het ging toch over de vraag of een V40 voldoende koffer zou hebben om bv op reis te gaan?
                                        Als je hem volpropt met voedsel --> nee.
                                        Als je dat voedsel in de vorm van bankbiljetten in je portefeuille meeneemt en ter plaatse koopt --> ja.

Redelijk zwartwit uitgedrukt, maar je weet wel wat ik bedoel.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                        X