Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Wat vinden de Volvo lovers hier van:

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...hsubscription&

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Wat vinden de Volvo lovers hier van:

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...hsubscription&
      Heel mooi, ik zou hem kopen assek van u was! Zo een kans krijg je niet meer!
      1967 Volvo Amazon P130 B18A
      1978 Volvo 244 DL B21A
      1990 Volvo 740 GL B200E
      1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
      1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
      1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
      1998 Volvo S40 2.0T
      1998 Volvo S70 2.0 10V
      2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvo02 Bekijk Berichten
        Heel mooi, ik zou hem kopen assek van u was! Zo een kans krijg je niet meer!

Comment

• Dikke pret!

.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
            Oei. Ofwel jij ofwel ik begrijpen iets niet.

Het ging toch over de vraag of een V40 voldoende koffer zou hebben om bv op reis te gaan?
            Als je hem volpropt met voedsel --> nee.
            Als je dat voedsel in de vorm van bankbiljetten in je portefeuille meeneemt en ter plaatse koopt --> ja.

Redelijk zwartwit uitgedrukt, maar je weet wel wat ik bedoel.
            Niet echt voor op reis maar voor dagelijks leven met baby...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Niet echt voor op reis maar voor dagelijks leven met baby...
              zetel is in (3)delen neerklapbaar, kinderstoel op 2/3 van de zetel, babyspullen etc goed vastgesnoerd op da andere 1/3(Volvo heeft ook bagagenetten indien nodig)
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                zetel is in (3)delen neerklapbaar, kinderstoel op 2/3 van de zetel, babyspullen etc goed vastgesnoerd op da andere 1/3(Volvo heeft ook bagagenetten indien nodig)
                Ellendig voor een jong gezin dus en dan kan je wel zegg
                Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                Ellendig voor een jong gezin dus en dan kan je wel zeggen van een gekregen paard en zo. Maar het is gewoon keer op keer vloeken en dan ga je er op kijken om die wagen te gebruiken.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Ellendig voor een jong gezin dus en dan kan je wel zegg

Ellendig voor een jong gezin dus en dan kan je wel zeggen van een gekregen paard en zo. Maar het is gewoon keer op keer vloeken en dan ga je er op kijken om die wagen te gebruiken.
                  Ja, ik wil zeker niet niet ondankbaar overkomen, maar zoals je zegt, deze wagen is totaal geen voordeel op mijn loon.Vind het een geliste kans van werkgevers om personeel tevreden te houden.
                  Skoda Octavia had prima geweest.

Genoeg gezeurd, we zien wel zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                    bij de V60 krijg je zo'n net dat vanaf de achterbank tot aan het dak kan gespannen worden, wellicht op de V40 ook?Dan kan er niks meer naar voren vliegen.
                    Zit er bij mij niet meer in, was vroeger wel zo, maar tegenwoordig is dat een optie vrees ik ... vond het best wel nuttig eerlijk gezegd, dus ik was een beetje teleurgesteld dat het er niet meer in steekt (mijn V60 is van eind 07/2014, dus toen was het al 'verdwenen')
                    2015 Volvo V60 R-Design
                    Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CPT Bekijk Berichten
                      Zit er bij mij niet meer in, was vroeger wel zo, maar tegenwoordig is dat een optie vrees ik ... vond het best wel nuttig eerlijk gezegd, dus ik was een beetje teleurgesteld dat het er niet meer in steekt (mijn V60 is van eind 07/2014, dus toen was het al 'verdwenen')
                      ik heb da op mijne zolder liggen....
                      mijn autootjes:

Comment

• een gift lijkt in de maak.

Comment

• Vandaag de milltek einddemper geplaatst samen met een rechte buis (ipv dpf) en downpipe. Geluid is voor een diesel gewoon weg te gek. Morgen zal ik wat filmpjes posten!

Comment

• Waar blijven die filmpjes?
                            V60 Polestar

Comment

• Sent from here
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Soundclip:

Comment

• Klinkt inderdaad nog wel nice voor een diesel, maar dat roet is er wel wat over vind ik persoonlijk

Comment

• Nog geen filmpje als die rijdt?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    Klinkt inderdaad nog wel nice voor een diesel, maar dat roet is er wel wat over vind ik persoonlijk
                                    Vind ik ook, roet is wel erg aanwezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                      Nog geen filmpje als die rijdt?

Vind ik ook, roet is wel erg aanwezig.
                                      Als ge dan in de file staat moet dat volgens mij erg stinken.
                                      Bij m'n 118d rook het al licht dat de DPF verwijdert was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                        Klinkt inderdaad nog wel nice voor een diesel, maar dat roet is er wel wat over vind ik persoonlijk
                                        dat zodat ze zijn nrplaat ni meer kunnen flitsen....
                                        mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                          dat zodat ze zijn nrplaat ni meer kunnen flitsen....

Comment

Working...
                                          X