Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bestaat, maar zie je zelden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
      ik wist ni eens dat er een V50 D4 bestond...
      ik dacht dat 't van een D3(150pk) naar een D5(180pk) ging...
      Met de facelift is de D5 eruit gegaan.
      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
      '08 S60 2.4D
      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Comment

• ene van Brugge ofwa? !!!
          2013- Volvo V60 D3 R-Design
          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
            ene van Brugge ofwa? !!!

Die stond eind vorig jaar te koop.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• die camouflagev40 was van ene langs de kanten van St Pieters Leeuw
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                die camouflagev40 was van ene langs de kanten van St Pieters Leeuw
                Camouflage? lijkt me eerder opval

Comment

• Bij Volvo zijn ze nooit mee op de MPV-kar gesprongen. Niet toen de grote modellen kwamen, ook niet toen er kleinere afgeleiden kwamen. De nieuwe designlijnen inspireerden Photoshopper Theophilus Chin echter wel tot een ontwerp.
                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Not my cup of tea.
                    Maar ik vind dan ook alle mpv's lelijk.
                    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                    '08 S60 2.4D
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Ik zou het jammer vinden moest Volvo zo iets zou gaan maken.
                      RIP Den borre!

Comment

• Waarom? 't Is niet omdat ze het zouden maken, dat je het moet kopen. Ik zie dit ook niet zo graag, en als het niet moet, wordt het ook mijn auto niet.
                        Als er potentieel in zit: maken ! Er zijn steeds meer nieuw-samengestelde gezinnen met meer dan twee of drie kinderen. Moeten die dan ofwel naar een ander merk uitwijken, ofwel opteren voor een XC90, die misschien boven budget gaat zijn ?

.
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Vanmiddag op de R0 een blauwe S60 met nr plaat POLESTAR tegengekomen, zal wel geen polestar zijn zeker? Nog iemand die al gezien?
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                            Ik zou het jammer vinden moest Volvo zo iets zou gaan maken.
                            Volgens het artikel heeft men zich gebaseerd op de VW sharan!! het voorbeeld van elegantie. Rap wat gerokken en geduwd aan de XC90:

xc90_mono.jpg

Comment

• Door de Poolse eigenaar gekocht in Zweden,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                Vanmiddag op de R0 een blauwe S60 met nr plaat POLESTAR tegengekomen, zal wel geen polestar zijn zeker? Nog iemand die al gezien?
                                Kan wel ze, blijkbaar rijden er 2 Polestar S60's rond in BE.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk Berichten
                                  Volgens het artikel heeft men zich gebaseerd op de VW sharan!! het voorbeeld van elegantie. Rap wat gerokken en geduwd aan de XC90
                                  Ik heb het ook gelezen. Maar dan nog vind het totaal niet passen in hun gamma.
                                  RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                    Vanmiddag op de R0 een blauwe S60 met nr plaat POLESTAR tegengekomen, zal wel geen polestar zijn zeker? Nog iemand die al gezien?
                                    Er is hier ergens een fotoshootje mee gedaan op de site, denk ik. Als het diene is.
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Is het makkelijk om op de pre facelift S60 de voorbumper (en lichten) van de huidige S60 te plaatsen?
                                      Of zijn er meerdere zaken die aangepast moeten worden? (motorkap en zijflanken?)
                                      Last edited by knight-rider; 02/05/2015, 00:27.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• persoonlijk vind ik volvo hét merk dat een imago heeft voor een mpv !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Is het makkelijk om op de pre facelift S60 de voorbumper (en lichten) van de huidige S60 te plaatsen?
                                          Of zijn er meerdere zaken die aangepast moeten worden? (motorkap en zijflanken?)
                                          De lichtblokken hebben een gans andere vorm, zijflanken en motorkap zijn ook anders.

Comment

Working...
                                          X