Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Is het makkelijk om op de pre facelift S60 de voorbumper (en lichten) van de huidige S60 te plaatsen?
    Of zijn er meerdere zaken die aangepast moeten worden? (motorkap en zijflanken?)
    Voor dit specifieke model weet ik het niet, maar Volvo kennende is het meestal veel meer dan afvijzen en nieuwe erop vijzen. Doen ze ook bewust, om dergelijke swaps niet te motiveren.
    Al zou ik het kunnen proberen, in de garage van 't werk staan vele prefacelifts en facelifts naast elkaar

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten

volgens mij is de motorkap en zijvleugels identiek
        HIER GA IK Bompa eens tegenspreken: Volvo kennende is t redelijk makkelijk om een nosejob te doen(850/S70, 940/S90 was plug en play wel ook voorvleugels en motorkap vervangen) kan wel zijn dat je de 'bril' ook moet vervangen
        als je bvb een pfl ongevalswagen kan kopen, dan moet 't lukken om daar een feestliftneus op te zetten
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• De uitsparingen in de zijvleugels en motorkap lijken mij toch veel ronder bij de pre facelift ?

Comment

• Ja, d'r zit toch een duidelijk verschil tussen de twee als ik die foto's zo bekijk.
            Spijtig, had een mooie S60 zien staan, maar het is een pre facelift.
            Wat geen ramp is natuurlijk, het blijft immers een mooie auto.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
              volgens mij is de motorkap en zijvleugels identiek
              HIER GA IK Bompa eens tegenspreken: Volvo kennende is t redelijk makkelijk om een nosejob te doen(850/S70, 940/S90 was plug en play wel ook voorvleugels en motorkap vervangen) kan wel zijn dat je de 'bril' ook moet vervangen
              als je bvb een pfl ongevalswagen kan kopen, dan moet 't lukken om daar een feestliftneus op te zetten
              En ook ik ga je moeten tegenspreken

Motorkap en spatborden zijn anders.

By the way, R-bumper van de V70 past ook niet zo maar op een gewone V70, dat wist je toch?
              En de facelift-achterlichten van de 440/460 passen ook niet zo maar op een 440/460 van voor 1996.
              Enz...

Het kan allemaal, dat klopt, maar hoe ver moet je gaan?
              Ik vind dat je mag zeggen dat het gaat als het het ene demonteren en het andere monteren is. Als je de bevestigingspunten moet gaan veranderen of duust andere onderdelen mee vervangen, vind ik niet dat je mag zeggen dat het gaat.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                En ook ik ga je moeten tegenspreken

Motorkap en spatborden zijn anders.

By the way, R-bumper van de V70 past ook niet zo maar op een gewone V70, dat wist je toch?
                En de facelift-achterlichten van de 440/460 passen ook niet zo maar op een 440/460 van voor 1996.
                Enz...

Het kan allemaal, dat klopt, maar hoe ver moet je gaan?
                Ik vind dat je mag zeggen dat het gaat als het het ene demonteren en het andere monteren is. Als je de bevestigingspunten moet gaan veranderen of duust andere onderdelen mee vervangen, vind ik niet dat je mag zeggen dat het gaat.
                zolang je niet moet lassen of slijpen is 't plug en play indertijd op mijn 850R bij de opbouw naar racewagen een S70 neus opgezet(bumper, lampen,motorkap, zijvleugels en bril)
                volgens mij is dit bij de v60 ook zo, motorkap kan een iets andere plooi hebben, zijvleugels zijn volgens mij 'tzelfde
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Ja, d'r zit toch een duidelijk verschil tussen de twee als ik die foto's zo bekijk.
                  Spijtig, had een mooie S60 zien staan, maar het is een pre facelift.
                  Wat geen ramp is natuurlijk, het blijft immers een mooie auto.
                  Ik vind de pre face lift toch nog steeds meer karakter hebben

Comment

• autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                      Is denk ik iemand van de Volvo club, op volgende foto reed hij nog op zijn transitplaten.

Is tot in de puntjes gerestaureerd!
                      1967 Volvo Amazon P130 B18A
                      1978 Volvo 244 DL B21A
                      1990 Volvo 740 GL B200E
                      1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
                      1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
                      1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
                      1998 Volvo S40 2.0T
                      1998 Volvo S70 2.0 10V
                      2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• toevallig nl volvo's

Comment

• mooie 164, die brede hoofdsteunen zijn prachtig achter de auto

Comment

• Domme vraag misschien, maar dit is toch een complete mattenset hé (dus 4 matten?);

Originele Volvo accessoires, levertijd 1 tot 3 werkdagen en gratis verzending vanaf € 50,-.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                              Domme vraag misschien, maar dit is toch een complete mattenset hé (dus 4 matten?);

http://vstorenederland.nl/estates/V7...product_id=583
                              Aha, al info gevonden op de Volvo site zelf!

(set van vier matten)
                              Ond. nr. Beschrijving
                              39834472 Off black, LHD

Comment

• Yep, zijn niet per mat afzonderlijk te krijgen dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                                  Yep, zijn niet per mat afzonderlijk te krijgen dacht ik.
                                  Mja, wel spijtig feitelijk. Aangezien enkel de bestuurdersmat compleet versleten is, en de resterende 3 niet.
                                  Ochja, dan hebben we nu een compleet nieuwe set.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• 480 turbo, was toen zo on-Volvo
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X