Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@mavke , ik heb hier nog bagagedragers voor op 't dak liggen voor dit model zonder dakrails, normale prijs 50 eur, maar je vader mag ze voor 25 hebben als hij geïnteresseerd zou zijn.
@mavke , ik heb hier nog bagagedragers voor op 't dak liggen voor dit model zonder dakrails, normale prijs 50 eur, maar je vader mag ze voor 25 hebben als hij geïnteresseerd zou zijn.
Zijn dat die 2 baren die van voor en in het middag van het dak moet vast maken?
Want ons vader wil liever rails waar hij zijn dwars liggers kan op zetten voor een betere steun voor zijn lange ladders
De meest iconische vindt ik nog steeds de 850 T5. Na mijn S70 had ik me voorgenomen om zo ooit nog eens ene te kopen. Maar helaas vindt je ze niet meer in degelijke staat.
Miljaar, da's eentje die zo goed als 'af' is. Komaan, wie koopt deze?
Staat al behoorlijk lang te koop hoor, al een goed half jaar als ik me niet vergis. Vraagprijs te hoog? Ofwel zoeken de mensen eerder naar een T-5R ipv een "simpele" T-5.
Ik ben enkele weken geleden nog iets tof gaan ophalen:
Staat al behoorlijk lang te koop hoor, al een goed half jaar als ik me niet vergis. Vraagprijs te hoog? Ofwel zoeken de mensen eerder naar een T-5R ipv een "simpele" T-5.
Ik ben enkele weken geleden nog iets tof gaan ophalen:
Pff, ik ben het merk vergeten, was iets met een B, Bee Em Wee, dat was het. Een E36 cabrio. Belangrijk is wat er voor staat! Een echte Volvo 850 GLT met de 2.5 20V 170 pk!
Comment