Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenExact de zelfde als de mijne, denk dat je ondertussen wel al weet hoe goed ze schijnen
https://www.xenonlamp.be/originele-xenon-lampen-d2s-d2r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenGaat iemand naar de Volvo Experience?1967 Volvo Amazon P130 B18A
1978 Volvo 244 DL B21A
1990 Volvo 740 GL B200E
1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
1998 Volvo S40 2.0T
1998 Volvo S70 2.0 10V
2003 Volvo S40 1.8 16V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volvo02 Bekijk BerichtenJup, ik ga samen met een maat met zijn 240 Turbo zondag den 28ste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenGaat iemand naar de Volvo Experience?'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Wat is er met die 240 gebeurd? Of is da een computer beeld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk BerichtenWat is er met die 240 gebeurd? Of is da een computer beeld?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk BerichtenWat is er met die 240 gebeurd? Of is da een computer beeld?Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenGa maar uit van het laatste.
Comment
-
Knap werk van die gast.
Al chance blijft het bij art
Comment
-
Om een lang verhaal kort te maken.
De C30 D5 stage 2 RIP.
Op 143.000km is de coulasse gebarsten en de cilinders trekken olie mee.
Oorzaak? Tuning? Zware voet (maar als nog warmrijden, na draaien en om de 15.000km op onderhoud).
Ze zeggen dat je geluk moet hebben..
Daar stond toevallig ook een S60 D3 met 140.000km, met je raad het al...een gebarsten coulasse. Geen tuning enzo voort.
Beste oplossing, volledig nieuw blok zegt VOLVO. €9000,00 alstublieft!
Aangezien de wagen misschien hetzelfde waard is, ga ik voor een evengoed alternatief.
Er komt een Revisieblok in. Enigste wat zelfde zou zijn is de injectors.
Dit komt me dan €2500-2750 goedkoper uit.
De meeste zouden zeggen, is dit wel een slimme keuze? Er steekt voor €12.000,00 in die kar. Dus ik denk dat de som rap gemaakt is
Dus begin juli rij ik met een C30 D5 rond met alles nieuw (Cardanassen, vliegwiel, koppeling, turbo, etc...)
Inrijden dan maar en hopelijk dan als 1ste chauffeur met die motor ik er meer plezier van zal hebben als ervoor
Comment
Comment