Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door walter leever Bekijk Berichten
    hallo allemaal,wie kan 't verschil zien?

gr,walter

ps,tip,iets kleins blauw.
    Polestar op een Belgische wagen. Hoe doe je dat? Lukt normaal toch niet als je VIN Belgisch is?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    V60 Polestar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
      Polestar op een Belgische wagen. Hoe doe je dat? Lukt normaal toch niet als je VIN Belgisch is?

auto kwam uit Duitsland dacht ik of misschien alleen 't plakkaatje?
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Een ingevoerde wagen die op Belgische platen staat is normaal gezien bij Volvo gekend als een Belgische wagen denk ik. De tuning zal dan niet lukken omdat de vida computer 'nee' zegt

V60 Polestar

Comment

• Anthracietkleurig plastiek bij mij.
          In een wip heb je het verwijderd (paar boutjes en wat clipsen)

Dat blinkend is wel mooier 😉
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Anthracietkleurig plastiek bij mij.

Dat blinkend is wel mooier 
            aha, goed om weten, maandag eens in Beernem zien wat er in die v60 afbraak ligt...
            indien zwart plastic, direct losvijzen en installeren
            mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
              Altijd gedacht dat die 5-cil. zo super betrouwbaar was?
              Als je dat gebruikt voor wat het ontworpen is en het met het nodige respect en onderhoud behandeld wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
              Lukt normaal toch niet als je VIN Belgisch is?
              Waar precies zag jij hier een Belgisch VIN ? ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                Als je dat gebruikt voor wat het ontworpen is en het met het nodige respect en onderhoud behandeld wel.

Waar precies zag jij hier een Belgisch VIN ? ...
                Nergens. Maar als je een buitenlandse VIN op Belgische platen inschrijft dan weet Volvo dat ook.
                Volgende keer dat je hem aan de computer hangt bij de dealer weet die computer dat dit een Belgische VIN is intussen (dus dat de wagen in België is ingeschreven).
                Daarom zal Polestar tuning niet lukken op de desbetreffende wagen.
                Enige optie is dan tuning erop zetten alvorens wagen in België wordt ingeschreven ofwel andere tuning kiezen.
                Mijn wagen is ook niet-Belgisch oorspronkelijk en hij is in Eersel (NL) aan de computer gehangen voor Polestar tuning.
                Computer echter dacht er anders over en laadde de tuning niet.
                V60 Polestar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
                  Een ingevoerde wagen die op Belgische platen staat is normaal gezien bij Volvo gekend als een Belgische wagen denk ik. De tuning zal dan niet lukken omdat de vida computer 'nee' zegt

Is zoals gezegd een Duitse wagen,en nee niet alleen 't plaatje(bedankt voor 't vertrouwen phil)

heb 't in Nederland laten doen(Veldhoven,De Beemd)

gr,walter

ps,misschien door de "mazen"geglipt?
                  Last edited by ; 28/06/2015, 00:10.

Comment

• Gelukzak
                    ik heb het tuning idee maar laten varen toen dat niet lukte.
                    Het kost wel wat maar enkel dan was de dealer soepel wat garantie betreft.
                    V60 Polestar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter leever Bekijk Berichten
                      Is zoals gezegd een Duitse wagen,en nee niet alleen 't plaatje(bedankt voor 't vertrouwen phil)

heb 't in Nederland laten doen(Veldhoven,De Beemd)

gr,walter

ps,misschien door de "mazen"geglipt?
                      was ni negatief bedoeld, kzou met de mijne misschien ook kunnen proberen(was voor de Nordic markt bestemd)
                      alhoewel: reeds op onderhoud geweest....
                      mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                        was ni negatief bedoeld, kzou met de mijne misschien ook kunnen proberen(was voor de Nordic markt bestemd)
                        alhoewel: reeds op onderhoud geweest....
                        Weet ik wel(niet negatief)

'T rare is dat de wagen toch ook al bij Volvo is binnengeweest voor bepaalde zaken(Rutten),onderhoud heb ik iemand anders voor.

Maar goed laten we 't maar op geluk houden dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                          Anthracietkleurig plastiek bij mij.

Dat blinkend is wel mooier 
                          Streepjes in de koffer van de stofzuiger
                          RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                            Altijd gedacht dat die 5-cil. zo super betrouwbaar was?
                            In UK rijd er een D5 rond met 262pk en 643nm. Deze heeft al 120.000mijl eropzitten, is 50.000mijl op stage 2+ gezet. Bolt als nog perfect. Ik heb mijne 2de hands gekocht. Had wel af en toe circuit gezien van de vorige eigenaar. De tuning zelf slijt altijd meer natuurlijk. Maar dat dit zo snel kapot zou gaan lijkt me verwondelijk. Pas na 15km zoek ik de hogere toeren op en dan geef ik pas vollast. Dus het zou me verwonderen moest het aan mij liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                              In UK rijd er een D5 rond met 262pk en 643nm. Deze heeft al 120.000mijl eropzitten, is 50.000mijl op stage 2+ gezet. Bolt als nog perfect. Ik heb mijne 2de hands gekocht. Had wel af en toe circuit gezien van de vorige eigenaar. De tuning zelf slijt altijd meer natuurlijk. Maar dat dit zo snel kapot zou gaan lijkt me verwondelijk. Pas na 15km zoek ik de hogere toeren op en dan geef ik pas vollast. Dus het zou me verwonderen moest het aan mij liggen.
                              op 15km is een motor ni warm en zeker een diesel niet....
                              mijn autootjes:

Comment

• Tegen mij hebben ze dit altijd wel gezegd..dan rijdt toch niemand warm, toch niemand die ik ken..de meesten geven al planche, direct als het water op 80 graden staat.. De volvo garage zelfs ook. Ferm mannen dan.

Comment

op 15km is een motor ni warm en zeker een diesel niet....
                                  Bij mijn Golf 7 zit de olietemperatuur net onder de 90 graden na nog geen 4km rijden. + een moderne auto heeft daar echt geen last meer van, ik plank die Golf altijd en overal, en so far so good, 10.000 probleemloze kms :p
                                  Bij mijn Volvo daarentegen, voel ik echt aan de versnellingsbak/koppeling wanneer die opgewarmd is, maar ook dat zit onder de 5km. Gewoon zien dat de olie op temperatuur is, de rest zal vanzelf wel warm worden haha

Comment

• mijn garagist zegt ook dat je mag doortrekken eens het water op temperatuur is.
                                    zelf wacht ik ook iets langer.
                                    Toch een 15 à 20 km.

Comment

• Ook mijn garagist zegt dat je gas kan geven wanneer het water op temperatuur is maar ikzelf wacht liever nog even. Is eerder gevoelsmatig.
                                      V60 Polestar

Comment

• Bij een garagist die dat beweert zou ik heel snel gillend weglopen.

Temp. van het koelwater zegt helemaal niets over de mate waarin je motorblok (met name de olie) warm is
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

hier een foto van da chromen spel
                                          Ik denk dat dit gelinkt is aan het feit dat je over een Summum versie beschikt, mijn R-Design is als basis de Kinetic ... in principe ook met zwarte raamlijsten dus, maar R-Design zorgt hier voor mat chroom ... waarschijnlijk op Summum zetten ze wat meer chroom om met de raamlijsten en dergelijke 'samen' te vallen.
                                          2015 Volvo V60 R-Design
                                          Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

Working...
                                          X