Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CPT Bekijk Berichten
    Ik denk dat dit gelinkt is aan het feit dat je over een Summum versie beschikt, mijn R-Design is als basis de Kinetic ... in principe ook met zwarte raamlijsten dus, maar R-Design zorgt hier voor mat chroom ... waarschijnlijk op Summum zetten ze wat meer chroom om met de raamlijsten en dergelijke 'samen' te vallen.
    idd, ondertussen een zwart exemplaar gevonden en eind dees week ga ik erom...
    de chromé wordt aan de kant gelegd tot de auto weg gaat
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
      1967 Volvo Amazon P130 B18A
      1978 Volvo 244 DL B21A
      1990 Volvo 740 GL B200E
      1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
      1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
      1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
      1998 Volvo S40 2.0T
      1998 Volvo S70 2.0 10V
      2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Hopelijk doen we er nog is 50 jaar bij
        '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
        '08 S60 2.4D
        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Last edited by ; 02/07/2015, 12:16.

Comment

• Gisteren iets raar meegemaakt. Ik doe 's morgens de elektrische koffer open als de wagen af staat, geen probleem.
            'S avonds wil ik die weer open doen (wagen staat af), gaat klein beetje open, en dan direct terug toe. Precies geen vermogen om die te openen.
            Ik start de wagen, en dan werkte die wel direct.
            Dan na ritje van 60 km werkte de koffer terug als de wagen af stond...
            Kan de automatische airco bv de batterij zwaar belasten? Of het hete weer?

Comment

• Verdorie, macheert weer niet. Daarjuist max cm of 10 open en direct terug toe. Ook iets moeilijker starten. Maar als de wagen dan draait, gaat alles perfect.
              Eens naar de dealer gaan dus om te laten uitlezen veronderstel ik?
              Kan de electrische airco de batterij misschien serieus belast hebben de afgelopen dagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                Heb jij geen druppel lader?
                Nope, heb niets om iets van elektrische onderdelen te controleren of te laden.
                Maar ik vind het zo vreemd dat die na een ritje van 60 km het goed doet direct na het uitzetten van de wagen, en dan de volgende ochtend niet meer.

Comment

• Ergens een stroom verlies misschien.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Dan zal je inderdaad is naar de garage moeten want dan zit je met een verlies of een slechte batterij.
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                      Ergens een stroom verlies misschien.
                      Ja was ook al in mijn gedachten gepasseerd, maar waar zou ik dat hebben...
                      En zo plots? Maar als hij de kofferklep niet meer open krijgt door te lage stroom, dan zou die dan toch ook meer niet mogen starten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                        Dan zal je inderdaad is naar de garage moeten want dan zit je met een verlies of een slechte batterij.
                        Is wel nog de 1e batterij die er in zit, dus van sept 2010.

Comment

• Ben bij mijn schoonbroer om een multimeter geweest.
                          Toen ik bij hem aankwam, en de batterij meette als die uitstond, was het resultaat 11,8V.
                          Dan wagen aangezet, krijg ik mooi 14V.
                          Dan zette ik de wagen terug af, en direct de kofferklep geprobeert, ging open. Maar ze ging maar tot de helft toe.
                          Dan gemeten, kwam ik op 10,8V. Via afstandsbediening kofferklep bedient, zakte naar 10,5V en bleef daar hangen. Motor startte ook iets moeilijker.
                          Dus aan de kenners, is dit een slechte batterij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                            Ergens een stroom verlies misschien.
                            Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                            Dan zal je inderdaad is naar de garage moeten want dan zit je met een verlies of een slechte batterij.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                            Ben bij mijn schoonbroer om een multimeter geweest.
                            Toen ik bij hem aankwam, en de batterij meette als die uitstond, was het resultaat 11,8V.
                            Dan wagen aangezet, krijg ik mooi 14V.
                            Dan zette ik de wagen terug af, en direct de kofferklep geprobeert, ging open. Maar ze ging maar tot de helft toe.
                            Dan gemeten, kwam ik op 10,8V. Via afstandsbediening kofferklep bedient, zakte naar 10,5V en bleef daar hangen. Motor startte ook iets moeilijker.
                            Dus aan de kenners, is dit een slechte batterij?
                            In principe afnemende batterij of......
                            alternator....(hopelijk voor jou niet) 😩

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              alternator....(hopelijk voor jou niet) 

Moest mijn alternator het begeven, zou mijn wagen dan ondertussen al niet meer mogen starten?
                              Want na elk ritje is het voltage terug iets hoger.
                              Toen ik nu terug naar huis reed, terug hetzelfde, na het ritje 11,8V ongeveer, eens starten, terug af en terug onder de 11V...

Comment

• Volgens mij de batterij, als m 14v geeft als m aanstaat is de alternator nog goed.
                                Batterij kan je laten testen bij een garage
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  alternator....(hopelijk voor jou niet) 

Mocht het de alternator zijn dan zou de spanning bij draaiende motor geen 14 V zijn.
                                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                  1990 Volvo 344
                                  1991 Mercedes W124 230CE
                                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                  1980 Volkswagen Derby CLS
                                  1990 Mercedes W124 230CE
                                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• 14,3V zou perfect zijn
                                    En koop een varta batterij, die gaan heel lang mee.
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Volgens mijn schoonbroer kan het trouwens misschien gewoon zijn dat de batterij zwaar belast is omdat de airco serieus heeft moeten werken de afgelopen dagen? Heb die altijd op max koeling gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                        Mocht het de alternator zijn dan zou de spanning bij draaiende motor geen 14 V zijn.
                                        Ja zei Tim me net ook.

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                        14,3V zou perfect zijn
                                        En koop een varta batterij, die gaan heel lang mee.
                                        Aah, dus niet bij Volvo gaan?

Comment

Working...
                                        X