Oorspronkelijk geplaatst door Philken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten10.5 was al te weinig, dis 10.3 is dat zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenJa dat wel, maar ik moet zeker weten dat die bv ondertussen niet aan de computer moet hangen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten0,2 moet ge u niet aantrekken.
een klein temperatuurverschil kan dit al veroorzaken.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten0,2 moet ge u niet aantrekken.
een klein temperatuurverschil kan dit al veroorzaken.Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenEn je hebt ook dingen die altijd stroomvragen zoals vb alarm
Comment
-
Batterij kunt ge zo wisselen zonder aan de pc te hangen.
enkel moest ik mijn veiligheid van de ramen terugzetten.
dus als het raam toegaat en het voelt weerstand dat het terug naar beneden gaat, dit was weg door mijn batterij te wisselen :/
met als gevolg mijn raam gewoon bleef duwen en ik ze met alle macht wou doen stoppe maar ging niet
gwn u in u auto zetten, raam naar beneden doen gaan maar da knopje inhouden de hele tijd. Als raam naar beneden is knopje 10sec inhouden.
dan werkt da terug
Comment
-
Bij batterij loskoppelen, eerst - losmaken dan + pool. Terug aankoppelen: eerst + en daarna - . Kwestie van mocht ge kortsluiting maken met uw steeksleutel en het koetswerk.
Bij eerste keer contact opzetten na vervangen batterij, wordt aangeraden buiten de auto te gaan staan, uw arm naar binnen te steken en het werkgebied van de airbags te vermijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWaar gaat gij naartoe misschien?mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWel straf dat ge die zomaar kunt wisselen, terwijl bij BMW de wagen aan de PC moet hangen.
Ochja, morgen misschien al nieuwe batterij.
Heb er redelijk wat hun stuur vervangen waarbij ik de batterij afkoppel maar nooit een probleem mee gehad.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenDat zeiden ze bij Mini ook.
Heb er redelijk wat hun stuur vervangen waarbij ik de batterij afkoppel maar nooit een probleem mee gehad.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIk voel mij oud, geen enkele jonge gast hier bij de Volvo dealer, allemaal minstens 40 jaar oude klanten
Comment
-
tja volvo is nu niet het merk dat bekent staat om "hip" te zijn :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten& dan nog aangesproken worden als "meneer" altijd lachen hoe bekakt die doen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk vind dat bij Volvo nog heel goed meevallen.
goedemiddag meneer, hoe kan ik van dienst zijn meneer, ...
& dan bij het buitengaan weer
bedankt meneer, nog een fijne dag meneer.
Echt zo precies alsof ze een weddenschap hebben om zo vaak mogelijk "meneer" in een zin te krijgen
Comment
-
Net terug van de dealer, voorlopig zeer tevreden.
Had een afspraak om 17:00, maar was er al om 14:15.
Geen probleem voor hen, hebben me in het systeem gezet en de bon opgemaakt.
3 kwartier later was alles gefixt, batterij hebben ze vervangen.
Factuur bedraagt €176,48, zeer schappelijke prijs vind ik!
En eens nagevraagd, moet niet aan de PC gehangen worden, maar ze hebben hem wel aan de stroom gehangen tijdens het vervangen.
Da's wat anders tov BMW, daar kon ik 2u30 wachten op de "herstelling" van de batterij van de 118d.
Comment
Comment