Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en waarom was je zoveel te vroeg?
    de garage maakt een planning met een reden he. :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      en waarom was je zoveel te vroeg?
      de garage maakt een planning met een reden he. :p
      Doordat ik vroeger klaar was met m'n werk in Brussel, en ik om 17:30 ergens anders nog een afspraak had
      En eigenlijk ook om eens te testen of ze zouden zeggen dat ik moest wachten tot 17:00 of niet
      Ik ben het ook gewoon om "rond" een uur aan te komen bij de garage, van toen ik nog bij Declercq ging met m'n 330i. Daar sprong ik soms binnen zonder eens te bellen. Nu ja, die mannen hebben dan ook duizenden €€ aan mij verdient.
      Dat ze er geen probleem van maakten werkt alleen maar in hun voordeel, want nu hebben ze er een klant bij!

Comment

• 3 kwartier is nog lang voor iets wat een amateur op 10 min doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
          3 kwartier is nog lang voor iets wat een amateur op 10 min doet
          Die 3 kwartier is van binnenstappen tot buitenstappen hé
          Heeft eerst nog 15 minuten buitengestaan, dan binnengereden, met zo'n groot apparaat wat aan gefoefeld, en dan vervangen veronderstel ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
            Bij batterij loskoppelen, eerst - losmaken dan + pool. Terug aankoppelen: eerst + en daarna - . Kwestie van mocht ge kortsluiting maken met uw steeksleutel en het koetswerk.
            Bij eerste keer contact opzetten na vervangen batterij, wordt aangeraden buiten de auto te gaan staan, uw arm naar binnen te steken en het werkgebied van de airbags te vermijden.
            Gaan de airbags soms af na het wisselen van een batterij?

Comment

• jep!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                jep!
                Fascinerend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                  Gaan de airbags soms af na het wisselen van een batterij?
                  lach maar, ik heb zo ene gekend die in zijn oldie voorzetels van een 850 stak om stoelverwarming te hebben....
                  had de stroom op de airbagfiche gezet....

we hebben plat gelegen van't lachen toen hij de eerste keer de schakelaar opzette van de stoelverwarming....
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                    lach maar, ik heb zo ene gekend die in zijn oldie voorzetels van een 850 stak om stoelverwarming te hebben....
                    had de stroom op de airbagfiche gezet....

we hebben plat gelegen van't lachen toen hij de eerste keer de schakelaar opzette van de stoelverwarming....
                    Miserie wel natuurlijk, maar grappig

Comment

• Heb je de Volvo nog zonder hulp gestart gekregen met 10.3 V ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                        Heb je de Volvo nog zonder hulp gestart gekregen met 10.3 V ?
                        Ja, maar het ging moeizaam. Toen ik vandaag van en naar het werk ging moest ik 2 keer proberen starten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                          Bij mijn garage is het best komiek,
                          goedemiddag meneer, hoe kan ik van dienst zijn meneer, ...
                          & dan bij het buitengaan weer
                          bedankt meneer, nog een fijne dag meneer.

Echt zo precies alsof ze een weddenschap hebben om zo vaak mogelijk "meneer" in een zin te krijgen
                          als jij klant was in mijn garage zou ik je ook graag van dienst zijn hoor en je een fijne dag wensen meneer! zo een goeie klant!
                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Volvo-publiek is serieus aan het verjongen met de V40 en de V60.
                            Verdomme, besef net dat Bimmer ook mij bedoelde met die 40+ers 😀
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                              Volvo-publiek is serieus aan het verjongen met de V40 en de V60.
                              Verdomme, besef net dat Bimmer ook mij bedoelde met die 40+ers 

Comment

• *ahum*

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                  *ahum*
                                  niks van aantrekken, wij hebben 't al gehad, de jonge gasten zijn niet zeker dat ze 't zullen hebben...
                                  mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                    niks van aantrekken, wij hebben 't al gehad, de jonge gasten zijn niet zeker dat ze 't zullen hebben...
                                    Ook ne gezellige gij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Ook ne gezellige gij
                                      mijn autootjes:

Comment

• Philippe

Comment

• Schitterend

Comment

Working...
                                          X