Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en waarom was je zoveel te vroeg?
de garage maakt een planning met een reden he. :p
Doordat ik vroeger klaar was met m'n werk in Brussel, en ik om 17:30 ergens anders nog een afspraak had
En eigenlijk ook om eens te testen of ze zouden zeggen dat ik moest wachten tot 17:00 of niet
Ik ben het ook gewoon om "rond" een uur aan te komen bij de garage, van toen ik nog bij Declercq ging met m'n 330i. Daar sprong ik soms binnen zonder eens te bellen. Nu ja, die mannen hebben dan ook duizenden €€ aan mij verdient.
Dat ze er geen probleem van maakten werkt alleen maar in hun voordeel, want nu hebben ze er een klant bij!
3 kwartier is nog lang voor iets wat een amateur op 10 min doet
Die 3 kwartier is van binnenstappen tot buitenstappen hé
Heeft eerst nog 15 minuten buitengestaan, dan binnengereden, met zo'n groot apparaat wat aan gefoefeld, en dan vervangen veronderstel ik.
Bij batterij loskoppelen, eerst - losmaken dan + pool. Terug aankoppelen: eerst + en daarna - . Kwestie van mocht ge kortsluiting maken met uw steeksleutel en het koetswerk.
Bij eerste keer contact opzetten na vervangen batterij, wordt aangeraden buiten de auto te gaan staan, uw arm naar binnen te steken en het werkgebied van de airbags te vermijden.
Gaan de airbags soms af na het wisselen van een batterij?
Gaan de airbags soms af na het wisselen van een batterij?
lach maar, ik heb zo ene gekend die in zijn oldie voorzetels van een 850 stak om stoelverwarming te hebben....
had de stroom op de airbagfiche gezet....
we hebben plat gelegen van't lachen toen hij de eerste keer de schakelaar opzette van de stoelverwarming....
lach maar, ik heb zo ene gekend die in zijn oldie voorzetels van een 850 stak om stoelverwarming te hebben....
had de stroom op de airbagfiche gezet....
we hebben plat gelegen van't lachen toen hij de eerste keer de schakelaar opzette van de stoelverwarming....
Bij mijn garage is het best komiek,
goedemiddag meneer, hoe kan ik van dienst zijn meneer, ...
& dan bij het buitengaan weer
bedankt meneer, nog een fijne dag meneer.
Echt zo precies alsof ze een weddenschap hebben om zo vaak mogelijk "meneer" in een zin te krijgen
als jij klant was in mijn garage zou ik je ook graag van dienst zijn hoor en je een fijne dag wensen meneer! zo een goeie klant!
Comment