Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het was standaard vanaf MY2003 met de heldere koplampen en pinkers. Zowel voor de Europese als Amerikaanse markt. De Amerikaanse versie heeft enkel andere stekkers in de pinkers steken waardoor ze flauw branden als je de lichten aansteekt. Stekkers zijn ook gewoon te verkrijgen bij de dealer, ik heb ze ook steken.
Ook met de andere stekkers? Ik heb mijne effectief uit Amerika laten komen De pinkers zie je altijd in de reflectie op de koffer van de wagen voor je branden
Ook met de andere stekkers? Ik heb mijne effectief uit Amerika laten komen De pinkers zie je altijd in de reflectie op de koffer van de wagen voor je branden
Jongens, om het kort samen te vatten, schoonbroer heeft accident gehad waardoor hij niet meer met een manueel kan rijden.
Bezit een C30 2010, 1.6Drive, 100k km, dealeronderhouden, vrij kaal (business pakket enkel denk ik?) en rondom nieuwe banden sinds kort. Heeft er zelf een jaarke mee rondgebolt.
Wat krijgt ge daar nog van? €7000?
Jongens, om het kort samen te vatten, schoonbroer heeft accident gehad waardoor hij niet meer met een manueel kan rijden.
Bezit een C30 2010, 1.6Drive, 100k km, dealeronderhouden, vrij kaal (business pakket enkel denk ik?) en rondom nieuwe banden sinds kort. Heeft er zelf een jaarke mee rondgebolt.
Wat krijgt ge daar nog van? €7000?
Overname door handelaar rond de 6500.
Particulier tussen de 7 & 8000, afhankelijk van de staat.
Ik zoek een nieuwe 8" woofer voor in mijn deur di is namelijk vandaag kapot gegaan. Iemand een idee waar ik een c70 op de sloop vind waar ik dat onderdeel van kan afhalen :p
Ik zoek een nieuwe 8" woofer voor in mijn deur di is namelijk vandaag kapot gegaan. Iemand een idee waar ik een c70 op de sloop vind waar ik dat onderdeel van kan afhalen :p
Comment