Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mezelf eens geregistreerd om aan te tonen dat er nog steeds R-liefhebbers in België zijn.

Filmpje van op de Nurburgring : https://www.youtube.com/watch?v=53TKlvA2Lw8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
      VCG, in de lasfabriek
      heb je alle bouwjaren weten te vinden?
      ps: de R is in Gent gemaakt
      Dat van "van elk bouwjaar 1 Volvo dat in Gent van de band is gelopen" is afgewezen door Gent.
      Momenteel leveren we een 15-tal clubwagens af aan Gent en zij gaan er iets moois van maken.
      1967 Volvo Amazon P130 B18A
      1978 Volvo 244 DL B21A
      1990 Volvo 740 GL B200E
      1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
      1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
      1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
      1998 Volvo S40 2.0T
      1998 Volvo S70 2.0 10V
      2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Klein vraagje: Een Volvo 480 Turbo, is dat leuk "speelgoed" of niets speciaal?

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Is te zien wat je hiermee wil bereiken natuurlijk met een 480 Turbo.
          Het is zeker geen bom zoals de 5 cylinders, maar een tof wagentje om rond te tuffen, meer vind ik persoonlijk niet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            Klein vraagje: Een Volvo 480 Turbo, is dat leuk "speelgoed" of niets speciaal?

ik heb in mijn beginjaren op circuit een 440turbootje gehad, kan je makkelijk een 180 pk uithalen, maar is imbo niks speciaals
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

De meeste 480's staan vooral bekend voor problemen met elektronica, maar een 480 op zich is wel speciaal. Enkele weken geleden stond er een hele mooie witte 480 Turbo te koop met niet al te veel km's. Iemand van de Volvo club.
              Nooit naar gaan kijken spijtig genoeg en nu is hij er al af.
              1967 Volvo Amazon P130 B18A
              1978 Volvo 244 DL B21A
              1990 Volvo 740 GL B200E
              1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
              1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
              1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
              1998 Volvo S40 2.0T
              1998 Volvo S70 2.0 10V
              2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Comment

• Ok, bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    Mooie 240 GL, steeds vaker zie je deze combi rijden. Grijze 240GL ... Ofwel kom ik 5x per week dezelfde tegen!
                    Coole bak!!

Comment

• splinternieuw, vorige was een ram...ik zei hem nog : daar rij je niet lang mee

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          splinternieuw, vorige was een ram...ik zei hem nog : daar rij je niet lang mee
                          vreemd, maar Volvo en amerikaanse wagens, 't is dikwijls een verband bij vele Volvo-eigenaars, of USA-car-eigenaars.

Ben wel benieuwd waarom hij niet lang reed met de Ram.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• veel kenissen hebben een ram, of een gmc gehad...ze steken elkaar aan natuurlijk

ram kopen, opdirken met janten koplampen achterlichten (40-ers nb) en na een jaar valt hun frank dat het net als de rest die hun is voorgegaan...tis toch niet erg praktisch, ik vind moeilijk een plaatske, gas-probs, hij schuift nogal sterk bij regen

ik heb zijn uitleg nog niet gehoord...maar ik zal er niet ver naast zitten

Comment

• de enige die suburban na suburban na suburban koopt is mijn kleinste collega, maar die reed er al m lang voor de hype en is overtuigd usa-o-fiel

Comment

• suburban is ook gewoon veel beter

Comment

Niet echt speciaal.
                                  Veel zaten vroeger aan de regel vijsjes van de turbo te draaien.
                                  Elektronica probleempjes en dan vooral bij de kilometer teller kwamen heel veel voor.
                                  Roesten deden ze ook.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik kan aan een set Volvo Njord velgen geraken, met banden.
                                    Alles in zeer goede staat.
                                    Prijs is 400€, lijkt me een goede deal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                      vreemd, maar Volvo en amerikaanse wagens, 't is dikwijls een verband bij vele Volvo-eigenaars, of USA-car-eigenaars.

Ben wel benieuwd waarom hij niet lang reed met de Ram.
                                      misschien omdat ze bokte tijdens 't rijden?
                                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Ik kan aan een set Volvo Njord velgen geraken, met banden.
                                        Alles in zeer goede staat.
                                        Prijs is 400€, lijkt me een goede deal?

Lijkt me zeer goeie deal!

Comment

• Lijkt me idd een faire deal.
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X