Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook al in DE gezocht, ofwel te zwak van motorisatie ofwel te duur
Eens in NL zoeken.
Nu ja, ik verkies sowieso BE omdat ik geen kennis heb van importeren.
Wat zou m'n hier feitelijk aanraden voor het volgende van Volvo;
- Budget +- 6-7k
- Niet te groot
- Betrouwbaar
- Niet te duur qua taks
- rond de 200pk
- Naft
- Liefst ook niet te oud
Als je "liefst ook niet te oud" wegdenkt: Volvo S40 T4 (1996 - 2004). Iets duurder in taksen: Volvo C70 2.4T (1998 - 2002). Ook een Volvo 850 2.0 T-5(R).
Blijft NL nog altijd duur.
Op die van €9250 zou je €1641 terugkrijgen, dus resteert er €7609 voor een C30 T5 01/08 Summum 267.806 km.
De goedkoopste die momenteel op AS.nl staat.
De goedkoopste op mobile, een C30 T5 11/07 Momentum 135.400 km staat aan €7000.
Zelfde trend zit zich door bij andere gelijkaardige C30's.
NL laten we dus links liggen.
Als je "liefst ook niet te oud" wegdenkt: Volvo S40 T4 (1996 - 2004). Iets duurder in taksen: Volvo C70 2.4T (1998 - 2002). Ook een Volvo 850 2.0 T-5(R).
Goh, het is een 'liefst' hé. Belangrijkste is vooral vooruit te branden, betrouwbaar en geen slagschip zoals m'n V70.
Enige deftige S40 vanaf 200 pk is een S40 '04 T5, wel binnen budget, €6950. 140k km.
Wel volle bak sleeper
Da's wa groot hé
Een C30 zou feitelijk ideaal zijn, zwiert daar een Bilstein B12 Pro-Kit onder en ik kan me amuseren.
Wel zonde dat Volvo niet echt een hothatch heeft.
Da's wa groot hé
Een C30 zou feitelijk ideaal zijn, zwiert daar een Bilstein B12 Pro-Kit onder en ik kan me amuseren.
Wel zonde dat Volvo niet echt een hothatch heeft.
Uwe V70R zou zalig geweest zijn, echter wel dubbele budget dus dat zou bij dromen zijn gebleven
Maar wil toch eens een zo'n 2.4 I5 naft hebben gehad...
Uwe V70R zou zalig geweest zijn, echter wel dubbele budget dus dat zou bij dromen zijn gebleven
Maar wil toch eens een zo'n 2.4 I5 naft hebben gehad...
je had je huidige ni mogen kopen hé, met de LPi kwam ze nog nie aan 5 cent/km
Uwe V70R zou zalig geweest zijn, echter wel dubbele budget dus dat zou bij dromen zijn gebleven
Maar wil toch eens een zo'n 2.4 I5 naft hebben gehad...
Zou hij dienen als 2de wagen of eerder als fun wagen? 850 Turbo is echt wel een aanrader! Meerdere keuzes: T-5, T-5R of R.
Zou hij dienen als 2de wagen of eerder als fun wagen? 850 Turbo is echt wel een aanrader! Meerdere keuzes: T-5, T-5R of R.
V70 D5 zou naar vriendin gaan, en degene dat ik nu wat zoek is een mix van fun maar toch betaalbaar / betrouwbaar.
Zal in de week toch weinig km's doen, omdat ik dan meestal met Jumper rondbol.
V70 D5 zou naar vriendin gaan, en degene dat ik nu wat zoek is een mix van fun maar toch betaalbaar / betrouwbaar.
Zal in de week toch weinig km's doen, omdat ik dan meestal met Jumper rondbol.
Ook wel leuk en betaalbaar in aankoop en taksen en toch behoorlijk fun: Volvo S60 2.0T (180 pk) 2000-2009, uiteraard ook met de 5-cilinder roffel.
Comment