Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    de v90 wordt 15 cm langer, vermoedelijk zal de koffer daardoor niet kleiner worden, al is 13 cm daarvan wielbasis dus voor de achterpassagiers wanneer bank omhoog staat

http://teknikensvarld.se/volvo-v90-a...skerad-238515/
    Als je op die foto's kijkt van binnen naar buiten zie je dat de hemel zeer laag komt aan de klep opening.
    En als je recht op de achter kant kijkt is ook het dak heel smal geworden tegen over de rest
    Ik vermoed dat je hier niet zo simpel veel grote stukken in die koffer krijgt tegen over de v70
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Iemand die met volvo-forum.nl mee wil voor de factory tour in Zweden? :p is eind mei een weekje.

Comment

• 32 crashes met één Volvo 850

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
          Iemand die met volvo-forum.nl mee wil voor de factory tour in Zweden? :p is eind mei een weekje.
          Heb me voor dit ingeschreven in oktober
          Volvo S60R Progression Thread
          Volvo V50 2.0D Progression Thread
          (Verkocht)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lekki Bekijk Berichten
            Heb me voor dit ingeschreven in oktober
            https://www.volvocard.nl/aanbieding/...otenburg-2015/
            Haha ziet er exact hetzelfde uit

Comment

• Voila se, daarnet de V70 gaan halen van onderhoud bij Charels Lokeren, alweer mooie en correcte service.
              Factuurtje is ook mooi
              - Totale onderhoudsbeurt bij 150.000 km / jaarlijks, functiecontrole en testrit: €98,31
              - Motorolie: €142,06
              - Oliefilter: €16,54
              - Multifilter: €54,08
              - Pakking: €1,58
              - Koelvloeistof: €1,60

Mooie €320 dus

Comment

• 98€ voor uwe mazout op te rijden en er ne pc aan te hangen. 😞
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                  98€ voor uwe mazout op te rijden en er ne pc aan te hangen. 
                  Lol I know, idem voor die olie feitelijk die ge aan €10/ liter kunt kopen
                  Er is 5,9L CASTROL EDGE Professional 0W30 A5/B5 in gedaan.

Nu ja, ik ben enorm tevreden van die dealer, en dan interesseert het me minder dat ik dan ook dealerprijzen moet betalen.
                  En ik heb er alweer een jaartje Volvo Assistance bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                    Lol I know, idem voor die olie feitelijk die ge aan €10/ liter kunt kopen
                    Er is 5,9L CASTROL EDGE Professional 0W30 A5/B5 in gedaan.

Nu ja, ik ben enorm tevreden van die dealer, en dan interesseert het me minder dat ik dan ook dealerprijzen moet betalen.
                    En ik heb er alweer een jaartje Volvo Assistance bij
                    ik had hetzelfde betaald voor evenveel olie bij mijn dealer, dus blijkbaar toch een vastgelegd bedrag voor die olies?

Ik had wel meer betaald voor een toerke te gaan doen met mijne auto 135 euro
                    2013- Volvo V60 D3 R-Design
                    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                      ik had hetzelfde betaald voor evenveel olie bij mijn dealer, dus blijkbaar toch een vastgelegd bedrag voor die olies?

Ik had wel meer betaald voor een toerke te gaan doen met mijne auto 135 euro
                      Ik vermoed dat de olie per liter inderdaad wel vast zal staan. Maar wel raar dat er bij jou ook dan 5,9 liter in kan. Ik dacht eens gelezen te hebben dat er in de I5 motoren iets meer olie kon gekapt worden dan de I4. Nu ja ik zal dan waarschijnlijk wel mis zijn, misschien dat iemand dit hier kan bevestigen / weerleggen?
                      Wel raar dat gij meer moest betalen voor een toerke

Comment

• Er zijn wel meer verschillen per Volvo garage heb ik onlangs gemerkt.

Ik heb recentelijk een nieuwe Lease XC 60 besteld, en het prijsverschil tussen 2 officiële Volvo garages was meer dan 800€ op een niet onderhandelde offerte.
                        Ik vond dat toch bizar, aangezien ze dat tegenwoordig toch in een soort van centraal offerte systeem ingegeven gewoon.

Comment

• als 't systeem nog 'tzelfde is als vroeger, is dit goed mogelijk: de ene garage heeft bvb als zijn objectieven gehaald en de andere nog niet
                          die laatste is dan sneller geneigd om iets van zijn eigen(kleine) marge extra af te geven
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• slechte pic, maar wat een beeld jonge mama met 3 pagadders in een luide d6 op dagelijkse platen

Comment

• Onnozel vraagsje mss, maar hier gaat men het wel weten. Ik rij nu met een V70 D4 uit 2014, de 2.0 5 cilinder dus. Wat is eigenlijk de precieze interval voor de distributieriem?
                              Voor jaarlijks onderhoud vind ik het terug in 't boekje, dus waarschijnlijk staat het er ook wel in, maar lees ik er over...

Comment

• ik dacht 180.000km maar ben ni 100% zeker
                                mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                  ik dacht 180.000km maar ben ni 100% zeker
                                  En in jaren? Ik vermoed dat ik sneller daar aan zal zitten dan aan 180.000km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                    En in jaren? Ik vermoed dat ik sneller daar aan zal zitten dan aan 180.000km.

tussen de 8 & de 10jaar dacht ik(eerder 10 dan
                                    mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                      tussen de 8 & de 10jaar dacht ik(eerder 10 dan

Mooi, dan kan ik nog even. Merci.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        Onnozel vraagsje mss, maar hier gaat men het wel weten. Ik rij nu met een V70 D4 uit 2014, de 2.0 5 cilinder dus. Wat is eigenlijk de precieze interval voor de distributieriem?
                                        Voor jaarlijks onderhoud vind ik het terug in 't boekje, dus waarschijnlijk staat het er ook wel in, maar lees ik er over...
                                        De D4 2014 is toch gewoon een 2.0 I4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                          De D4 2014 is toch gewoon een 2.0 I4?
                                          komt uit de periode voor de nieuwe VEA motor: D2=1.6, D3 = 2.0 136 5cyl, D4 is dezelfde blok als D3 maar met 163 pk
                                          mijn autootjes:

Comment

Working...
                                          X