Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    is nochtans (poep) simpel:
    je koop een 2ehands in D(2ehands= ouder dan 6 maanden en minstens 6000km)
    je vraagt de verkoper om exportplaten te regelen(met de rode band)voor jou of je gaat samen met de verkoper
    je rijdt naar B
    je passeert de douane en geeft de wagen aan(kost je 10cent dacht ik) en je krijgt een inschrijfformulier
    dan ga je met de platen met rode band naar de keuring( in principe enkel indien de duitse keuring ouder is dan 2 maanden)
    je ontvangt je definitieve formulier aanvraag tot inschrijving en je stuurt dit op met stempel verzekeringsmakelaar(gaat niet digitaal via je verzekeringsagent wegens import)

idd zo simpel is 't.Ik ben dus met de verkoper naar 't kantoor gereden(exportplaten)is er geloof ik eentje iedere 70 km(ongeveer)
    Platen erop en richting Belgie.Bij mij kostte 't 35ct.(invoeren)daarna de rest gedaan zoals hierboven verteld(was bij mij ook de 1e invoering,maar de volgende keer waarschijnlijk weer eentje uit Dtsld,veel meer keuze.

gr,walter

ps,op de avatar zie je 'm thuis staan met de rode banden(duits export kenteken )er nog op,mag je dus ook mee in Belgie rijden(geldigheidsduur kenteken)in afwachting van 't nieuwe kenteken.
    Last edited by ; 12/02/2016, 20:14.

Comment

• En daarna die platen waarschijnlijk terugsturen naar dealer/verkoper ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
        En daarna die platen waarschijnlijk terugsturen naar dealer/verkoper ?
        Vuilbak in, zijn platen met tijdelijke geldigheid.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik ben op zoek naar dakdragers voor onze XC60, aangezien de 2 "universele" sets die ik hier liggen heb niet passen Toevallig iemand er liggen die deze weg doet? Ik weet dat @Bompa er had, maar die zullen al weg zijn denk ik. Kettingen heb ik via tweedehands al gevonden, want die sets die we hebben passen uiteraard ook weer niet

Super handig zo een SUV kiezen
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Losgehen!

Comment

• Toch redelijk getrokken bandjes om op de Ring te knallen.

Comment

• das ook door den bocht niet ?

Comment

• Bandjes staan idd wat getrokken, maar in deze bocht verschuiven ze toch wel iets meer nog.

Comment

• Prachtige 850

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                    Ik ben op zoek naar dakdragers voor onze XC60, aangezien de 2 "universele" sets die ik hier liggen heb niet passen Toevallig iemand er liggen die deze weg doet? Ik weet dat @Bompa er had, maar die zullen al weg zijn denk ik. Kettingen heb ik via tweedehands al gevonden, want die sets die we hebben passen uiteraard ook weer niet

Super handig zo een SUV kiezen
                    Idd, de mijne zijn al een eindje verkocht.
                    Rond de 200 eur nieuw.
                    Tip: die van een V60 passen niet

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Comment

• Volvo S60 Polestar TC1 WTCC ‘2016

Comment

• Volvo Estate Concept.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 850R Jur Bekijk Berichten
                            Blijft een knap machien hé, tijdloze klassieke schoonheid...

Comment

• Prachtig!
                              Weet iemand wanneer de volgende generatie V60/S60 er aan komt?

Comment

• Einde '18, had ik gehoord. Volgend jaar de XC60, daarna de S/V

.
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Polestar doet al enkele dagen geheimzinnig over iets wat eraan zit te komen.
                                  Volgens mij wordt het dit:

V60 Polestar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
                                    Polestar doet al enkele dagen geheimzinnig over iets wat eraan zit te komen.
                                    Volgens mij wordt het dit:

http://www.volvocars-partner.ch/de/v...rmance-edition
                                    Kan interessant zijn. Al denk ik dat veel volk voor een performante SUV bij de duitse 3 shopt.

Comment

• ik gok eerder op een performantere versie van de V40
                                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Dacht eerst ook aan een V40 maar de velgen van de Instagram pagina van Polestar zijn identiek aan die onder de XC60's in de link.
                                        Maar goed, we zullen het wel zien
                                        V60 Polestar

Comment

• Comment

Working...
                                          X