Ding gaat gewoon luier zijn in lage toeren en das ook niet fijn. Wachten op boost is niet oke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIdd van 0-100 gaat die iets trager met een K16, maar van 100-300 laat ik wel alles achter In April ga ik eens testrijden met een K16 C30, dan beslis ik wel wat ik doe :p moet toch eerst nog een hele hoop andere dingen kopen!
Comment
-
Steek toch gewoon een dubbele turbo, een kleinere voor lage toeren en de grote voor in de hoge.
En uw probleem is opgelost
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenC30 T5 vs XC90 T8: 0-1
Gisteren tussen Hasselt en Genk een T8 rechts aan de lichten en links komt een P Cayenne staan met perso nrplaat (P.Sighn ofzoiets)
Die cayenne kreeg perso op zen doos
Comment
-
Iemand toevallig dat ne V50 D3 te koop weet staan ? heb me al rot gezocht, ma nog niets deftigs tegen gekomen...meeste V50 zijn de 1.6D / D2 prulle :p
Comment
-
-
Had ik al gezien
Maar is spijtig genoeg buiten budget. Zoek meer naar max 15.000.
Heb al in Duitsland gekeken, veel keus maar is toch altijd 'eventjes' rijden. En wil ni tot daar rijden voor niks (indien auto niet goed is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenRIP Den borre!
Comment
-
-
Vandaag in Wetteren een zwarte S60 tegengekomen volledig polestar uitgerust. Niet kunnen zien of het een echte was of gewoon zeer goed nagedaan. Vet hok alvast!2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
Comment