Dat moet ongetwijfeld een bijzonder moment geweest zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk BerichtenVandaag in Wetteren een zwarte S60 tegengekomen volledig polestar uitgerust. Niet kunnen zien of het een echte was of gewoon zeer goed nagedaan. Vet hok alvast!
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Sterckx heeft een zwarte V60 polestarmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PhacoidUntraceable? Volvo hangt hem aan de computer en 't eerste dat het systeem zegt is dat er andere software op staat... Daarmee weet uw werkgever natuurlijk nog niets, maar die zal het wel merken aan zijn portemonnee als er weer brokken van komen .
Zou het niet verstandiger zijn om een echte sportwagen te kopen als je zoveel power wil?
Ik kan zelf wisselen tussen standaard software en tune, en Volvo kan dit niet achterhalen, en het is ook niet schadelijk voor de auto.
& 115pk is ruim voldoende als daily hoor, maar 200 is natuurlijk leuker & ik heb nog steeds mn C30 voor in het weekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenHier even verder praten :p
Ik kan zelf wisselen tussen standaard software en tune, en Volvo kan dit niet achterhalen, en het is ook niet schadelijk voor de auto.
& 115pk is ruim voldoende als daily hoor, maar 200 is natuurlijk leuker & ik heb nog steeds mn C30 voor in het weekendmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenvoor de nieuwere motoren is dit nog niet mogelijk
Zelf ga ik hier nooit 500 euro aan uitgeven voor op een leasingwagen. Vandaag nog velgen en banden voor de C30 gaan kopen, en de lijst met benodigdheden is nog LANG.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenHier even verder praten :p
& 115pk is ruim voldoende als daily hoor, maar 200 is natuurlijk leuker & ik heb nog steeds mn C30 voor in het weekend
Gewoon goed oppassen dat er, zeker met een lease, geen brokken zouden van komen. Die gaan er hun hand niet voor omdraaien om de schuld door te schuiven.
Edit: wat betreft marge is de vbak in mijn T3 de 280nm versie met een max koppel van 300nm, toch gooien alle tuners er 330nm tegen. Dat is een reden voor mij om het niet te wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk BerichtenSterckx heeft een zwarte V60 polestar
Dat zal deze dan zijn? https://www.youtube.com/watch?v=fIkf3Nncxk0
Vernedering Porsche Cayman op 1:30V60 Polestar
Comment
-
Hallo, ik ben nieuw hier omdat wij net een tweedehands V50 gekocht hebben en mijn vriend vindt geen eenduidig antwoord op wanneer we de distributieriem zouden moeten vervangen. We vinden het niet in het boekje en lezen online verschillende adviezen. Het is een 1.6 drive uit 2010. Iemand hier die het weet?
Comment
-
Ben zeker van wel.
Sent from my Apple muziekdoos.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ilsey Bekijk BerichtenHallo, ik ben nieuw hier omdat wij net een tweedehands V50 gekocht hebben en mijn vriend vindt geen eenduidig antwoord op wanneer we de distributieriem zouden moeten vervangen. We vinden het niet in het boekje en lezen online verschillende adviezen. Het is een 1.6 drive uit 2010. Iemand hier die het weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ilsey Bekijk BerichtenOei dat zijn twee nogal verschillende adviezen Bij onze vorige V50 van 2007 was het om de 240k of om de 10jaar. Leest ralphke hier regelmatig of stuur ik beter een pb? Bedankt al!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ilsey Bekijk BerichtenOei dat zijn twee nogal verschillende adviezen Bij onze vorige V50 van 2007 was het om de 240k of om de 10jaar. Leest ralphke hier regelmatig of stuur ik beter een pb? Bedankt al!Last edited by Danny65; 28/03/2016, 13:06.
Comment
Comment