Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat moet ongetwijfeld een bijzonder moment geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
      Vandaag in Wetteren een zwarte S60 tegengekomen volledig polestar uitgerust. Niet kunnen zien of het een echte was of gewoon zeer goed nagedaan. Vet hok alvast!
      Is een echte

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Vraag me af hoeveel Polestars er zijn in België. 2 witte v60 staan te koop, een zwarte v60 was ooit te koop rond Luik en ikzelf heb vandaag een rebel blue v60 gereden. Een stuk of 5 met de zwarte s60 erbij?

Sent from my iPhone using Tapatalk
        V60 Polestar

Comment

• Ik heb weet van een zwarte en zilveren S60 Polestar.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Sterckx heeft een zwarte V60 polestar
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid
              Untraceable? Volvo hangt hem aan de computer en 't eerste dat het systeem zegt is dat er andere software op staat... Daarmee weet uw werkgever natuurlijk nog niets, maar die zal het wel merken aan zijn portemonnee als er weer brokken van komen .

Zou het niet verstandiger zijn om een echte sportwagen te kopen als je zoveel power wil?
              Hier even verder praten :p

Ik kan zelf wisselen tussen standaard software en tune, en Volvo kan dit niet achterhalen, en het is ook niet schadelijk voor de auto.
              & 115pk is ruim voldoende als daily hoor, maar 200 is natuurlijk leuker & ik heb nog steeds mn C30 voor in het weekend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten

Ik kan zelf wisselen tussen standaard software en tune, en Volvo kan dit niet achterhalen, en het is ook niet schadelijk voor de auto.
                & 115pk is ruim voldoende als daily hoor, maar 200 is natuurlijk leuker & ik heb nog steeds mn C30 voor in het weekend
                voor de nieuwere motoren is dit nog niet mogelijk, de wissel van software moet gebeuren door de tuner zelf, kan nog niet op een mobiel apparaat opgeladen worden(iets te maken met de steeds wisselende ''sleutel'' om te programmeren...
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                  voor de nieuwere motoren is dit nog niet mogelijk
                  Klopt! Hier ga ik volgende maand meer info over hebben, ga samenzitten met techs uit USA & Korea van een van de grootste tuners.
                  Zelf ga ik hier nooit 500 euro aan uitgeven voor op een leasingwagen. Vandaag nog velgen en banden voor de C30 gaan kopen, en de lijst met benodigdheden is nog LANG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten

Motorisch lijkt de D2 / D4 hetzelfde, maar dat is niet helemaal zo als ik het goed voor heb. Enkele turbo voor D2 en dubbele voor D4 bijvoorbeeld? In mijn geval, T3 1.6, weet ik bijvoorbeeld dat er een andere versnellingsbak in zit tegenover de T4. De motor is hetzelfde, maar niet alle onderdelen zijn hetzelfde. M66T bak voor de nieuwe D2? Geen idee welke versie ze hebben gebruikt bij Volvo. Die tot 280nm of die tot 350nm? De vroeger zo ruim bemeten marges voor onderdelen zijn een stuk kleiner geworden.

Gewoon goed oppassen dat er, zeker met een lease, geen brokken zouden van komen. Die gaan er hun hand niet voor omdraaien om de schuld door te schuiven.

Edit: wat betreft marge is de vbak in mijn T3 de 280nm versie met een max koppel van 300nm, toch gooien alle tuners er 330nm tegen. Dat is een reden voor mij om het niet te wagen.

Comment

• Is het de 2l d2 dan zou ik de egr laten wegschrijven anders hebt ge binnen de 10.000 km een egr-koeler aan u been...

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
                      RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                        Sterckx heeft een zwarte V60 polestar

Dat zal deze dan zijn? https://www.youtube.com/watch?v=fIkf3Nncxk0
                        Vernedering Porsche Cayman op 1:30
                        V60 Polestar

Comment

• Klinkt wel lekker.

Comment

• Hallo, ik ben nieuw hier omdat wij net een tweedehands V50 gekocht hebben en mijn vriend vindt geen eenduidig antwoord op wanneer we de distributieriem zouden moeten vervangen. We vinden het niet in het boekje en lezen online verschillende adviezen. Het is een 1.6 drive uit 2010. Iemand hier die het weet?
                            Last edited by ; 28/03/2016, 00:41.

Comment

• Ben zeker van wel.

Sent from my Apple muziekdoos.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Dacht om de 120k km? Eens aan ralphke vragen, die weet dat zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ilsey Bekijk Berichten
                                  Hallo, ik ben nieuw hier omdat wij net een tweedehands V50 gekocht hebben en mijn vriend vindt geen eenduidig antwoord op wanneer we de distributieriem zouden moeten vervangen. We vinden het niet in het boekje en lezen online verschillende adviezen. Het is een 1.6 drive uit 2010. Iemand hier die het weet?
                                  240000 km

Comment

• Oei dat zijn twee nogal verschillende adviezen Bij onze vorige V50 van 2007 was het om de 240k of om de 10jaar. Leest ralphke hier regelmatig of stuur ik beter een pb? Bedankt al!

Comment

Oei dat zijn twee nogal verschillende adviezen Bij onze vorige V50 van 2007 was het om de 240k of om de 10jaar. Leest ralphke hier regelmatig of stuur ik beter een pb? Bedankt al!
                                      Zal wel 240k zijn dan

Comment

• De 1.6 is 240.000.
                                        De D2 is 140.000.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oei dat zijn twee nogal verschillende adviezen Bij onze vorige V50 van 2007 was het om de 240k of om de 10jaar. Leest ralphke hier regelmatig of stuur ik beter een pb? Bedankt al!
                                          Hoi Stadsgenoot,we zullen elkaar wel eens tegen komen he
                                          Last edited by Danny65; 28/03/2016, 13:06.

Comment

Working...
                                          X