Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    ist nen witten?
    ja
    Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
      Toevallig wel Ken je van wie die was misschien?
      neen was de witten gisteren tegengekomen op't net en dacht aan Leemans maar ik was in de veronderstelling dat de zoektocht afgeblazn was
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Ik was oorspronkelijk ook niet meer op zoek naar een D5 maar stomweg op die gevallen en eens berekend. Raar maar waar komen de belastingen nog redelijk goed uit. Was al naar D3/D4 aant zoeken in Duitsland. Maar icm R-Design zijn ze niet zo voltallig. Althans voor ons budget natuurlijk. Deze past er wel in en is een Belgische. Geen D3/D4 ma toch een 5-cilinder

Comment

• Kzen em ook tegengekomen denk ik, nog niet zo lang online, van helchteren? Ziet er een schoon auto'ken uit op de foto's ja.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              Dat was mijn eerste auto op mijn 18de

Comment

• Prijzen nieuwe Volvo S60 en V60 Polestar vallen flink lager uit dankzij de nieuwe viercilinder turbomotor met 367 pk.

Ben benieuwd wat ze in België gaan kosten. In Nederland scheelt het alvast ongeveer 25.000 euro met het vorige model
                V60 Polestar

Comment

• Wel zonde dat ze de I6 hebben gedumpt voor een I4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
                    http://www.autovandaag.nl/autonieuws...k-voordeliger/

Ben benieuwd wat ze in België gaan kosten. In Nederland scheelt het alvast ongeveer 25.000 euro met het vorige model
                    ik schat rond de 62500 voor de v60....
                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Een 4-cilinder V60 Polestar mag hier de oprit wel opkomen
                      Ben benieuwd naar de hoe & wat. Eens offerte laten maken als ze gelanceerd worden!

Comment

• Heb gelezen dat ze vanaf augustus leverbaar zijn. Maar dat geldt misschien nog niet voor België?

Sent from my iPhone using Tapatalk
                        V60 Polestar

Comment

• Mijn kleine model collectie in 1/18 de schaal

Comment

• Binnenkort komt er een 5-cilinder topic bij bij "Mijn Scandinavische Auto"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LeemansJ Bekijk Berichten
                              Binnenkort komt er een 5-cilinder topic bij bij "Mijn Scandinavische Auto"
                              Hoppa, congratz!

Comment

• Thx
                                Alles moet wel nog geregeld worden qua nummerplaat etc. Ik hoop hem woensdag of donderdag te mogen gaan halen
                                Eerst belasting + biv zal ff zure appel zijn, maarja da hoort erbij

Comment

Thx
                                  Alles moet wel nog geregeld worden qua nummerplaat etc. Ik hoop hem woensdag of donderdag te mogen gaan halen
                                  Eerst belasting + biv zal ff zure appel zijn, maarja da hoort erbij
                                  Proficiat met uw D5,echt supermotor

Comment

• Thx hopelijk heb ik er echt geluk mee mijne 2.0D op 170.000 gekocht en heeft er nu 290.000
                                    De D5 heeft nu 133.000 dus hoop echt da ik er nog jaaaaren plezier aan ga hebben

Comment

Thx hopelijk heb ik er echt geluk mee mijne 2.0D op 170.000 gekocht en heeft er nu 290.000
                                      De D5 heeft nu 133.000 dus hoop echt da ik er nog jaaaaren plezier aan ga hebben
                                      Ben er zeker van, echt dijk van een motor, en leuke sound voor een diesel.
                                      Als ik één punt moet zeggen wat ik persoonlijk wat minder vind, dan is het de turbolag.
                                      Eens de turbo opgespooled is, is het wel een trein tot aan de redline.
                                      Heb op de mijne nu 139.000 km, dus ongeveer 't zelfde als jou.

Comment

• Binnenkort kunnen we D5/T5 meets gaan organiseren in België

Comment

• Eerste nieuwe Polestars zijn al bestelbaar in Nederland en Duitsland.
                                          Volvo S60 Gebrauchtwagen gesucht? Hier finden Sie aktuelle Volvo S60 Angebote bei AutoScout24, dem europaweit größten Online-Automarkt.

Levering ergens derde kwartaal van dit jaar.
                                          Vermoed dat ze, zoals Philken zei, inderdaad rond de 62k gaan kosten in ons land.
                                          Blijft een rare naam de 2.0 T6 :-à
                                          V60 Polestar

Comment

Working...
                                          X