Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Thx hopelijk heb ik er echt geluk mee mijne 2.0D op 170.000 gekocht en heeft er nu 290.000
De D5 heeft nu 133.000 dus hoop echt da ik er nog jaaaaren plezier aan ga hebben
Goh, is moeilijk.
Daar steken zoveel upgrades op, da ik die eerst ga verkopen (lederen interieur, R-design stuur, R-design bodykit, R-design spoiler, ...)
Alsook deze winter nieuwe stabilisatoren achteraan gestoken, nieuwe draagarmen, nieuwe cardans etc.
Is eigl zonde om hem voor een appel en een ei weg te doen :/
Maar was sowiso al van plan om te beginnen met carbonnen onderdelen te maken voor de V50, enda komt nu goed uit
kan ik blijven rijden met de nieuwe v50, en de oude wordt gebruikt als mal
Nu moest ik telkens dat onderdeel demonteren en zonder dat onderdeel rijden...
Je zal zeer zeker genieten van die D5. Ook al went het snel, ik heb elke km genoten van mijn D5. Zelfs op 300 000 km leek die fris.
I hope so
Karma sloeg wel toe vandaag...
Ik wil s'morgens vertrekke naart werk, geef zo tikjes op me stuur en zeg zo "ja bieke, ons laatste ochtendritje samen"
opt eind vant straat, waar het zo bergop is, wil ik vertrekken richting de chaussee...ploef ineens niks meer O.o
mij laten bollen bergaf opt plat stuk. jaja kreeg geen diesel meer, ergens trok hem lucht.
proberen en proberen en sleog telkens af...
ik ondertussen zitte bellen naar vrienden/ouders whatever om me te kome hale dak de andere auto kan gaan halen..
Madam zet zich erachter, draait sleutel om en ploef..ze draaide en bleef draaien !!
snel snel naar de hangaar gereden, en ze binnen gezet, en met de c3 rondrijden nu...
Da's neig he.
Heb zoiets soortgelijks meegemaakt, koper komt om m'n E81, en ik kwam er mee van het werk. Plots macheert de ventilatie niets meer toen ik op autostrade zat, echt niets... En binnen een uur kwam die gast erom... Alles zitten proberen, plongs eruit enz.. Niets van ventilatie. Dacht uiteindelijk van 'k ga eens het knopke van 'Restwarmte' proberen (dat em nog warme lucht trekt van de motor als em afstaat), en plots sloeg alles terug aan. Dan ging m'n tikker toch efkes ze
En dan ons ma keidroog, ja die wilt niet verkocht worden he!
Seg Hennie ik stond daarjuist (19h ergens) naast u aan de rode lichten op de grote baan in hout halen Helchteren met men nieuwe V50 D5
Iets voor het kruispunt met de quick en McDonald's. ge vertrok redelijk sportief
Ik heb u ook in mijn spiegel gezien maar 9 van de 10 zijn het mensen die raar kijken als er een duimpje wordt gegeven dus heb het maar gelaten. Jammer wel!
Moest ik geweten hebben dat het iemand van het forum was ...
Had u gewoon naast mij gezet hé
Karma sloeg wel toe vandaag...
Ik wil s'morgens vertrekke naart werk, geef zo tikjes op me stuur en zeg zo "ja bieke, ons laatste ochtendritje samen"
opt eind vant straat, waar het zo bergop is, wil ik vertrekken richting de chaussee...ploef ineens niks meer O.o
mij laten bollen bergaf opt plat stuk. jaja kreeg geen diesel meer, ergens trok hem lucht.
proberen en proberen en sleog telkens af...
ik ondertussen zitte bellen naar vrienden/ouders whatever om me te kome hale dak de andere auto kan gaan halen..
Madam zet zich erachter, draait sleutel om en ploef..ze draaide en bleef draaien !!
snel snel naar de hangaar gereden, en ze binnen gezet, en met de c3 rondrijden nu...
Da's neig he.
Heb zoiets soortgelijks meegemaakt, koper komt om m'n E81, en ik kwam er mee van het werk. Plots macheert de ventilatie niets meer toen ik op autostrade zat, echt niets... En binnen een uur kwam die gast erom... Alles zitten proberen, plongs eruit enz.. Niets van ventilatie. Dacht uiteindelijk van 'k ga eens het knopke van 'Restwarmte' proberen (dat em nog warme lucht trekt van de motor als em afstaat), en plots sloeg alles terug aan. Dan ging m'n tikker toch efkes ze
En dan ons ma keidroog, ja die wilt niet verkocht worden he!
Hier ook voor de verkoop van onze vorige V50. Ik zet hem online en een dag later plots de dashboardverlichting die afzwakte en het niet meer goed deed tot en met de volgende middag. Ik vertrok 's namiddags weer en alles terug normaal en niets meer van gezien. Was ook ff bang hartje met nadien de opluchting dan, die avond kwam er net iemand kijken.
Comment