Oorspronkelijk geplaatst door A160
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
-
Koop u een t6 en zet daar de bodykit op met de motor tunings en dan heb je de fun + je mag trekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk BerichtenKoop u een t6 en zet daar de bodykit op met de motor tunings en dan heb je de fun + je mag trekken
is hetzelfde ni, dan heb je een wannabee...
teveel verschil tov gewone T6: grotere turbo andere interne motordelen en geen Öhlins-ophangingmijn autootjes:
Comment
-
Die echte motoren zijn toch gebaseerd op de Volvo t6 dus wat sleutel werk en een paar schokdempers vervangen en motor onderdelen en dat komt in de buurt
Comment
-
V50 D5 vs RangeRover Sport HSE: 1-0
Kerel deed daarna teken, maar kon niet onderscheiden of het een thumbs up was of ne fuck-you vinger
Comment
-
Ik had eergisteren ver op m'n doos gekregen van een Polo
Polo stond wat te revven aan de lichten en dacht van ah nu gaan we lachen, die gaat dees nie verwachten.
Trekken op en nu komt er toch ne doemp vanachter die Polo, vrij zwaar gechipt peis ik
Tot 100 kon em mee, daarna liep ik sterk uit.
Blijft toch zalig, zo'n sleeper waar ze het niet van verwachten
Comment
-
-
ja de remmen van de D5 zijn ook stukke beter dan menne 2.0D amai.
van 300mm naar 320mm is niet zo groot verschil, maar voelde toch zenne !! remklauw is ook stukke groter :p
de woensdag wou er ne typische jonny (zetel bena in ligpositie, petje achterstevoren, xenon EN leds aan, stomme velgen, niet verlaagd, ...) ook raceken doen :p
heb hem laten vertrekken en patineren, ikke gwn op mij gemakje voort. was nen 1.6 =p chance dak daar ni tegen menne diesel verspild heb :p
Comment
-
mijn autootjes:
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 850R Jur Bekijk Berichten
Xanthine mss voor als de enne in pan staat dat hij ne rezerf heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten"KM stand: 1640000"
wow :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autofans.be
Polestar pakte recent de Volvo S60 en zijn V60-broertje nog eens aan. Geen zescilinder meer, wel een turbogeblazen viercilinder. Het goeie nieuws is dat deze laatste vanaf het najaar ook naar België komt.
Groot was onze teleurstelling destijds toen Volvo in België twijfelde of de markt wel interesse had in een Polestar-variant van de S60/V60. De wagen werd niet officieel ingevoerd, terwijl onze noorderburen pronkten met hun blauw gebadge'de Volvo's.
tweede kans
Maar nu Polestar los ging op de nieuwe Volvo viercilinders, ziet Volvo wel brood in een Polestar voor België, vernamen we uit goede bron. De viercilinder Polestar rijdt rond met 367 pk en 470 Nm. Daarmee is hij goed voor een 0-100'je in slechts 4,7 seconden, met een begrensde top van 250 km/u.
Vanaf het najaar wordt de Polestar in gelimiteerde oplage via een aantal geselecteerde Volvo-dealers verkocht. De basisprijs van de S60 Polestar bedraagt 65.000 euro, de V60 krijg je voor 66.500 euro mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LeemansJ Bekijk Berichtenja de remmen van de D5 zijn ook stukke beter dan menne 2.0D amai.
van 300mm naar 320mm is niet zo groot verschil, maar voelde toch zenne !! remklauw is ook stukke groter :p
de woensdag wou er ne typische jonny (zetel bena in ligpositie, petje achterstevoren, xenon EN leds aan, stomme velgen, niet verlaagd, ...) ook raceken doen :p
heb hem laten vertrekken en patineren, ikke gwn op mij gemakje voort. was nen 1.6 =p chance dak daar ni tegen menne diesel verspild heb :p
Ik herken wat gedrag van mezelf toen ik m'n D5 had.
Elleboog op deur, linkerhand tegen gezicht en leunen op die hand. Rechterhand op stuur. Gewoon wat voor je uit staren (maar in de ooghoeken wel die johnny naast je in de gaten hebben). Licht op groen, fractie wachten, gas geven om mee te zijn, beetje doen alsof je 't einde bent, en dan kickdown
Of gewoon kickdown vanaf 0 en zo blijven zitten.
Power en automaat
Je ziet de andere dan gestresseerd of krampachtig zitten, en jij zit relax. En zoef.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment