Zeer vettig dik deze 242
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
-
-
hangt ervan af wat je wil
bepaalde dingen zou mijn garagist wel doen, andere nimijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenhangt ervan af wat je wil
bepaalde dingen zou mijn garagist wel doen, andere ni
Voor zo'n dingen moet ik niet echt bij een dealer zijn imho, niet dat ze dat niet gaan kunnen maar ga me blauw betalen aan die tarieven.
Al goed gesprek gehad met Autoservice Aalst, dat wel. Ga ik binnenkort eens langs gaan voordat hij in augustus met verlof gaat.
Comment
-
Mijn Volvo dealer is heel enthousiast over wat ik met de auto doe, is nog een echte liefhebber :p maar je hebt er inderdaad ook die een aangepaste auto niet durven aanraken. Meeste dingen zijn wel leuk om zelf te doen, gelijk een intercooler of uitlaat plaatsen ofzo, en mijn ophanging heeft een vriend mee geholpen omdat ik geen veerspanners heb ;p
Binnenkort gaan ze wel hun ogen opentrekken, binnen een maand of 2 zit ik boven de 400pk :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenMijn Volvo dealer is heel enthousiast over wat ik met de auto doe, is nog een echte liefhebber :p maar je hebt er inderdaad ook die een aangepaste auto niet durven aanraken. Meeste dingen zijn wel leuk om zelf te doen, gelijk een intercooler of uitlaat plaatsen ofzo, en mijn ophanging heeft een vriend mee geholpen omdat ik geen veerspanners heb ;p
Binnenkort gaan ze wel hun ogen opentrekken, binnen een maand of 2 zit ik boven de 400pk :p
Intercooler en toestanden laat ik wel doen, veren kan ik bv wel zelf omdat ik veerspanners heb, maar verder dan dat blijf ik eraf, aangezien ik te weinig kennis heb.
Heb ook geen brug ter beschikking, dus dan valt ook wel al serieus wat werk af.
Comment
-
Ik bestel alle materiaal zelf. Paar weken terug ben ik op onderhoud geweest, had zelf mn remblokken en remolie enz mee (originele onderdelen houden het toch niet uit).
& ja werkuren zijn er wel... Maar ze hadden 2 techniekers laten werken aan de auto om het sneller vooruit te laten gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIk bestel alle materiaal zelf. Paar weken terug ben ik op onderhoud geweest, had zelf mn remblokken en remolie enz mee (originele onderdelen houden het toch niet uit).
& ja werkuren zijn er wel... Maar ze hadden 2 techniekers laten werken aan de auto om het sneller vooruit te laten gaan.
Wat als er problemen zijn? Dealer kan toch zeggen 'gij hebt die stukken besteld, uw fout' en gij kunt zeggen 'gij hebt slecht geïnstalleerd'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenDie van mij maakt daar ook geen probleem van.
Simpelweg omdat ik soms dingen wil waar hij moeilijk/niet kan aangeraken en er als gevolg te veel tijd moet insteken.
Aftermarket uitlaat enz kan ik begrijpen, maar gewoon olie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenOfficiële dealer? Kan me moeilijk voorstellen dat een dealer niet aan remblokken / olie kan geraken.
Aftermarket uitlaat enz kan ik begrijpen, maar gewoon olie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
Comment
Comment