Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
      Cool
      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
      '08 S60 2.4D
      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• ik wil ook zo'n oprit waar geen onkruid groeit waar je rijdt

Comment

• Den eerste die hier met zijn Huaweike op den oprit komt staan om foto's te maken zal gedurende geruime tijd geen last meer hebben van onkruid.

Comment

• franken teut

Comment

• Comment

• Iemand die mij kan zeggen wat het werkelijke verbruik van een Volvo s60 T6 2.0 zo ongeveer is?
                Want het gemiddelde dat ik terug vind, 6,4 liter, lijkt me toch wel laag?
                Last edited by knight-rider; 21/07/2016, 19:47.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Op 30000km gemiddeld verbruik ruim 8liter/100km. Min 6,8 liter,Max (winter en veel korte ritten 10,2)

Comment

• Comment

• Zo, de nieuwe leaseslet is vandaag aangekomen, zal wel voor eind deze week zijn:

& nu de C30 eindelijk probleemvrij is, is de fun er een beetje af. Ik ga volgende maand eens een moto kopen, dat kriebelt al langer :p
                      Staat nog op autoscout, maar is gereserveerd door een kameraad volvo liefhebber: http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/293226505

Comment

• Afgelopen 2 dagen de V40 van m'n ouders eens onder handen genomen.
                        Is nu bijna 3 jaar oud, dus was wel eens tijd voor een kleine correctie.

Begonnen met eerst eens goed af te spoelen, en daarna een grondige wasbeurt met Auto Finesse Lather Pro, in combinatie met de Microfiber Madness Incredimitt.
                        Dan even gedroogd met de Microfiber Madness Dry Me Crazy.
                        Dan velgen onder handen genomen met de Auto Finesse Imperial Wheel Concentrate Pro. Daarbij de Wax-It Microfiber Wash Mitt en EZ Detail Wheel Brush gebruikt.
                        Hardnekkig vuil losgewerkt met Auto Finesse Iron Out.

Dan begonnen met clayen, daarvoor de Auto Finesse Clay Set gebruikt.

Vervolgens een kleine correctie uitgevoerd, met de Auto Finesse Revitalise Paint Correction System (enkel nr2 en 3 gebruikt).

Daarna alles goed ontvet met de Gyeon Q2M Prep, om vervolgens de GYEON Q2 CanCoat aan te brengen, zodat er een quartz coating als bescherming op ligt.

Vervolgens ook de velgen even behandelt met Auto Finesse Rejuvenate, om daarna de Auto Finesse Mint Rims aan te brengen als bescherming.
                        Ook de bandjes even ingesmeerd met Auto Finesse Satin Tyre Gel, aangebracht met de Gloss-it Professional Tire Sponge.

Dan ook nog even het glaswerk onder handen genomen, eerst even voorbereid met Nanolex Glass Polish, om daarna de Nanolex Ultra Glass Sealant aan te brengen.

Interieur was nog in nieuwstaat, dus dat is enkel eens gestofzuigd en behandelt met Auto Finesse Spritz.

Tenslotte ook nog even de uitlaattips met Staalwool Super Fine #0000 behandelt, zodat die ook proper staan.

Ouders zijn tevreden van het resultaat!

Last edited by ; 29/07/2016, 16:12.

Comment

• Nice! 20 uurkes werk?

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                            Nice! 20 uurkes werk?

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                            Tnx!
                            Zoiets, uurke of 17-18 aangezien ik weinig werk aan het interieur had.
                            Ook makkelijke panelen.

Morgen begin ik aan de V70, zal andere koek zijn

Comment

• Iemand hier die en Coyote gebruikt in een V40? Er is geen goeie plaats om die op het dashboard te zetten

Comment

• Kan je het zo niet doen? Moet je wel zo'n dingetje kopen apart nog om de Coyote vast te klemmen:

image sharing sites
                                V60 Polestar

Comment

• Geen slecht idee, kan je voor vast te houden misschien de Kenu Airframe gebruiken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                    Geen slecht idee, kan je voor vast te houden misschien de Kenu Airframe gebruiken?

of een houder van Brodit?
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
                                      Kan je het zo niet doen? Moet je wel zo'n dingetje kopen apart nog om de Coyote vast te klemmen:

image sharing sites

Kheb de Coyote S, da groot geval

Comment

• Comment

Working...
                                        X