Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 !

Comment

• Comment

• 4 maanden geleden een xc60 gekocht(met bijna alle opties) want een xc90 ja die was toen net te nieuw(geen koopjes te vinden en toen wou ik specifiek een D5 in xc90).
        Staat er bij mijn garage nu een xc90 voor 50K(incl btw jawel), ok een D4 met leder, gps en 7 zitplaatsen zonder meer maar het blijft echt wel een zeer scherpe prijs.
        Maar om eerlijk te zijn ik heb al even gebeld, mijn hart die was overtuigd maar mijn verstand houdt me nog tegen.
        Even zitten snuisteren op Internet en er zijn er wel nog goedkopere maar dat zijn van die bestelacties in Duitsland waarbij je 120 à 200 dagen moet wachten op je auto.
        In Be vond ik er nog eentje voor 56K en dan gaat het vlot naar de 60K.
        Als er iemand op zoek is: http://caryncar.com/NL/Stock_detail-XC90-224-1262.php

Comment

• Dat is een redelijke basisversie met enkele extra opties. Vind je het dan echt waard om alle opties van de XC60 op te geven?

Comment

• Anders bekeken

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Wat een wagen.

Comment

• Lekker gummen met je Volvo.

Comment

• Klassieker: Volvo 242 Turbo Evolution

Want brave huismoeders kunnen soms best een beetje stout zijn Weinig merken hebben zo’n ijzersterk imago als Volvo. Veilig, betrouwbaar, degelijk, zakelijk. Veel autofabrikanten zullen een moord doen om zo’n imago te kunnen verwerven. Volvo heeft het. Kanttekening van dit brave imago is dat het ook een beetje suf is. Volvo is en was zich […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    Anders bekeken

De linkse graag

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• 15 jaar geleden discreet bommetje

Comment

15 jaar geleden discreet bommetje

Ik ben ooit zo in eentje meegereden waar ik dacht td gelezen te hebben voor ik instapte
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Ik ben ooit zo in eentje meegereden waar ik dacht td gelezen te hebben voor ik instapte
                          Dat zal wel een verrassing geweest zijn...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                          RIP Den borre!

Comment

15 jaar geleden discreet bommetje

En allemaal met een krakend, hard plastieken interieur.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                              Pakt Volvo met deze wagen niet te veel hooi op zijn vork?

https://youtu.be/gfXPT7uivNM
                              De S90I en S80I kon je ook als excellence krijgen. Waren niet bedoeld als massaproduct he. China is een markt waarop gemikt wordt in elk geval.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• s90 lang 5.09

Voor wie de nieuwe - bijna 4,96 meter lange - Volvo S90 niet lang genoeg is, is er goed nieuws. De Zweedse autobouwer brengt een S90 Limousine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                  En allemaal met een krakend, hard plastieken interieur.
                                  Heb zelf met zo eentje gereden ( dik 4 jaar ) helemaal geen last van kraken,en het daschboard vond ik van goeie kwaliteit voor auto van 1996.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk Berichten
                                    Heb zelf met zo eentje gereden ( dik 4 jaar ) helemaal geen last van kraken,en het daschboard vond ik van goeie kwaliteit voor auto van 1996.
                                    Heb er zo een paar honderd nieuwe rond gereden en degene die niet kraakte was een uitzondering.
                                    Je zal geluk gehad hebben zeker?
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Toch vandaag nog erg mooie auto, vind ik 20 jaar later

20 jaar geleden was een kar van 20 jaar prehistorisch

Comment

s90 lang 5.09

Voor wie de nieuwe - bijna 4,96 meter lange - Volvo S90 niet lang genoeg is, is er goed nieuws. De Zweedse autobouwer brengt een S90 Limousine.

Afmetingen s90 lang 509 lang, 189 breed, wielbasis 307

Ter vergelijk korte s 512, 190, 304
                                        Lange s +13 wielbasis

Lange s90 = korte s :-)

Comment

Working...
                                        X