2 !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
4 maanden geleden een xc60 gekocht(met bijna alle opties) want een xc90 ja die was toen net te nieuw(geen koopjes te vinden en toen wou ik specifiek een D5 in xc90).
Staat er bij mijn garage nu een xc90 voor 50K(incl btw jawel), ok een D4 met leder, gps en 7 zitplaatsen zonder meer maar het blijft echt wel een zeer scherpe prijs.
Maar om eerlijk te zijn ik heb al even gebeld, mijn hart die was overtuigd maar mijn verstand houdt me nog tegen.
Even zitten snuisteren op Internet en er zijn er wel nog goedkopere maar dat zijn van die bestelacties in Duitsland waarbij je 120 à 200 dagen moet wachten op je auto.
In Be vond ik er nog eentje voor 56K en dan gaat het vlot naar de 60K.
Als er iemand op zoek is: http://caryncar.com/NL/Stock_detail-XC90-224-1262.php
Comment
-
Comment
-
Klassieker: Volvo 242 Turbo Evolution
Want brave huismoeders kunnen soms best een beetje stout zijn Weinig merken hebben zo’n ijzersterk imago als Volvo. Veilig, betrouwbaar, degelijk, zakelijk. Veel autofabrikanten zullen een moord doen om zo’n imago te kunnen verwerven. Volvo heeft het. Kanttekening van dit brave imago is dat het ook een beetje suf is. Volvo is en was zich […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenAnders bekeken
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten15 jaar geleden discreet bommetje
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk ben ooit zo in eentje meegereden waar ik dacht td gelezen te hebben voor ik instapte
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkRIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten15 jaar geleden discreet bommetje
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalkden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenEn allemaal met een krakend, hard plastieken interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenHeb zelf met zo eentje gereden ( dik 4 jaar ) helemaal geen last van kraken,en het daschboard vond ik van goeie kwaliteit voor auto van 1996.
Je zal geluk gehad hebben zeker?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Ter vergelijk korte s 512, 190, 304
Lange s +13 wielbasis
Lange s90 = korte s :-)
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Comment
Comment