Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze zijn eigendom van Geely, een chinese firma, dat was al langer gekend.
En als de S90 vrijwel niet in Europa verkocht wordt, waarom zouden ze die dan niet in China bouwen...
De V90 blijft in Zweden.
Ze zijn eigendom van Geely, een chinese firma, dat was al langer gekend.
En als de S90 vrijwel niet in Europa verkocht wordt, waarom zouden ze die dan niet in China bouwen...
De V90 blijft in Zweden.
Dat weet ik dat de chinezen Volvo hebben opgekocht, maar voorlopig lieten ze hen gewoon doen en nog een groot deel in Zweden bouwen.
De S90 is nog maar "net" uit, hoe kunnen ze dan al weten dat die vrijwel niet in Europa zal verkocht worden?
Ja, V90 Zweden en V40 enz nog BE, maar is waarschijnlijk kwestie van tijd totdat alles in China zit...
De S80 was een ramp in Europa. Enkel de chinezen kopen nog grote (niet duitse) berlines, en dan liefst nog als verlengde versie.
Als je in Shanghai een auto kan betalen, kan je de chauffeur ook betalen...
Ze hechten daar vooral belang aan de plaats en comfort achterin, de motor is bijzaak.
Daarom ook dat je er verlengde versies vindt van de BMW3 (en dat chassis wordt gebruikt voor de 3GT), de A6L etc
In Europa zal de V90 een succes worden, de S90 blijft een randverschijnsel.
Ze willen tegen 2020 meer dan 800 000 auto's per jaar verkopen en moeten ze meer capaciteit hebben.
In de VS zijn ze ook een gloednieuwe fabriek aan het bouwen.
Het was ergens te verwachten dat een deel van de productie volledig ging verhuizen.
Wat dat voor de toekomst voor de andere fabrieken zal betekenen, geen idee maar het zal van de verkopen afhangen.
1 ding is zeker, Zweden zullen ze nooit sluiten.
Als een X4 en GLC Coupé goed verkopen, waarom zou dit dat niet kunnen ?
Kunt ge toch niet vergelijken met een S60 CC?!
S60 is gewoon hoger op de poten en wat plastiek erop gesmeten?
Ge kunt argumenteren dat een X4 een 4GC op hogere poten is, maar zit qua vorm toch wel wat meer verschil op?
das waar geeneen gaat op terrein, alleen zie je de x4 wel wat meer en is de s/v60 op zich wel een goed verkopend model, de v70 cc zie je vaak maar de v60 cc ook niet
Comment