Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als benzine je referentie is, kan je wel verschieten van deze diesel. Al heb ik al veel erger gehoord dan dit.

Jammer dat zijn zijboordje (drempel) onderaan niet meegespoten is.

Ik vond die juist te hard geveerd
    En die koppeling: zal wel iets met die wagen zijn, de onze had dat niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      En die koppeling: zal wel iets met die wagen zijn, de onze had dat niet.
      Ja, ik ben er ook vrij zeker van dat de koppeling erdoor zit...hoe kan ik dit eigenlijk testen?
      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• zet hem in derde en leg een dikke balk voor de wielen. Zachtjes koppeling laten komen en als hij niet stilvalt is ze versleten
        Je kan het dan ook met 2e en 1e proberen...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Momenteel is er een aktie bij Volvo op de S40: Topline uitrustingsniveau voor 0€ ipv 5910€. Weet iemand of je hierbovenop nog een extra korting kan bedingen of gaan ze uw vraag gewoon weglachen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Momenteel is er een aktie bij Volvo op de S40: Topline uitrustingsniveau voor 0€ ipv 5910€. Weet iemand of je hierbovenop nog een extra korting kan bedingen of gaan ze uw vraag gewoon weglachen?
            Tuurlijk krijg je nog een korting. Zal zo ongeveer 7% op de basisprijs van de wagen zijn.
            Senna, Driven To Perfection

Comment

• Voor de S80 heb je wel héél weinig keus voor de kleur van je lederen zetels, vind ik.
              Sandstone Beige en Offblack... dat zijn de enige twee kleuren. Een cacaobruine tint of zo zou toch wel mogen, niet ? 2 kleuren is immers toch wat weinig.

Zelfs voor een Rover 75 kon je 6-7 jaar geleden kiezen uit 5 kleuren (mss zelfs nog meer) voor je lederen zetels. De oudere broer van de S80, de S60 heeft ook al een groter aanbod van kleuren (4 + nog een aantal duo-tones). 2 kleuren... waar zie je dat nog ?
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Mss ook hier ff zetten:

Binnen een goei 5k km moet ik 4 nieuwe banden laten steken. Ik had dus gedacht om dan maar direct ergens wat 2dehands velgen te gaan halen om zo mijn oude rakker een soort van verjongingskuur te geven.
                Het moeten originele Volvo S/V40-velgen zijn, 15" of 16"... maakt me niet echt uit. En als 't kan: mét nog redelijke banden erbij.

Dus: als jullie toevallig ergens iets weten liggen of op 't internet zien staan hebben... laat 't me gerust weten.

Een paar dagen geleden heb ik overigens nét naast een set 16" Cratervelgen gegrepen... nu zie ik diezelfde set weer op marktplaats.nl staan voor 't dubbele van de prijs (van € 250 naar + € 500).
                Verdorie toch, die slimme Hollanders !
                Last edited by sibi; 18/02/2007, 01:51.

Comment

• biedt 250

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    biedt 250
                    Ze hebben al € 500 geboden... 't zou nogal stom zijn om dan € 250 te bieden, niet ?

Comment

• oei

toch maar bieden, je weet nooit

Comment

oei

toch maar bieden, je weet nooit
                        http://www.marktplaats.nl/index.php?...40-velgen.html

Dat gaat daar dus niet, een beetje logisch ook.

En veel meer dan de prijs van vier nieuwe banden ga ik er écht niet aan geven. Zoveel is me die opsmuk nu ook niet waard.
                        Ik dacht i.p.v. vier nieuwe banden, vier velgen met nog redelijke banden te kopen. 2dehands dus, en ik ben ook totaal niet kritisch... de velgen mogen gerust wat krassen en borduurschade hebben. 't Is niet alsof de auto zelf er supernetjes bijstaat.

Comment

• € 360 (€ 300 voor de banden/velgen + € 60 om naar daar en terug te geraken)... is dat een goeie deal ? De banden zijn van 't type GoodYear Eagle F1 GS-D2 (2 ex.) en Hankook (de andere 2 ex.).
                          't Is wel 3u rijden tot daar, maar ik heb tijd en 'k vind wel gezelschap om er een gezellige roadtrip van te maken. Da's dus niet echt een punt.

Ik heb nu wel 195/55/15 liggen. Is 205/50/15 dan geen kleinere band ? Breder wel, maar in hoogte ?
                          Die maatgevingen heb ik nooit echt logisch gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                            Tuurlijk krijg je nog een korting. Zal zo ongeveer 7% op de basisprijs van de wagen zijn.
                            Zeker van? Het is wel een 3000 Euro dat je sowieso gratis er bij krijgt.
                            Geldt dit ook nog als er sprake is van een overname?

Comment

• ze zijn het niet echt waard

Comment

ze zijn het niet echt waard
                                'k Dacht het in feite ook.

Moesten 't vier van die GoodYears geweest zijn, ok dan. Voor dezelfde prijs krijg ik ze immers niet nieuw, en dan heb ik die velgjes niet eens in rekening genomen.
                                En Hankook... die goedkope banden zijn uiteindelijk duurkoop wegens snellere slijtage en zo.

Ach ja, gewoon ff wachten totdat ik iets goeds tegenkom.
                                5k km aan mijn tempo is nog een tijdje.

Comment

Da's gewoon een salonaanbieding die je krijgt bovenop de normale korting...
                                  En bij alle dealers waar ik de laatste tijd ben gaan zien voor een nieuwe wagen geven ze niet meer of niet minder korting als er een overname bij is.
                                  Ik zag in een ander topic dat jullie al hadden getekend maar dat jullie denken dat jullie te weinig korting hebben gekregen? Hoeveel korting heb je gekregen?
                                  Senna, Driven To Perfection

Comment

Momenteel is er een aktie bij Volvo op de S40: Topline uitrustingsniveau voor 0€ ipv 5910€. Weet iemand of je hierbovenop nog een extra korting kan bedingen of gaan ze uw vraag gewoon weglachen?
                                    Dan hoef je je voor de rest aan niet veel korting meer te verwachten.
                                    Men gaat toch niet alles voor niks weggeven !

Comment

een tweetal jaar geleden was het 7 a 9% korting, indien samen met een pakket ong 3%.

overname: geen idee wat daar de impact van is.
                                      Last edited by Bompa; 18/02/2007, 23:50.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                        Da's gewoon een salonaanbieding die je krijgt bovenop de normale korting...
                                        En bij alle dealers waar ik de laatste tijd ben gaan zien voor een nieuwe wagen geven ze niet meer of niet minder korting als er een overname bij is.
                                        Ik zag in een ander topic dat jullie al hadden getekend maar dat jullie denken dat jullie te weinig korting hebben gekregen? Hoeveel korting heb je gekregen?
                                        Helemaal niks, dat is het juist.

Ik was echt lastig op mijn vader dat hij daarmee akkoord is gegaan maar hij dacht dan ook dat de dealer nog veel voor zijn auto gegeven had wat volgens mij ook niet het geval is (akkoord, ik vergelijk dan wel met wat ik er particulier voor zou vragen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                          Dan hoef je je voor de rest aan niet veel korting meer te verwachten.
                                          Men gaat toch niet alles voor niks weggeven !
                                          Zelf Volvo-dealer of gewoon de nieuwe Thomaas die niks slecht kan zeggen over het merk waar hij fan van is.

Comment

Working...
                                          X