Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenLijkt me electric silver metallic
Comment
-
laatste wat ik gehoord had was een 4 a 5 maand, maar da's ook alweer een eindje geleden. Ik denk dat het genormaliseerd is. De piek was vooral het eerste jaar.
Ga je er eentje kopen?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenlaatste wat ik gehoord had was een 4 a 5 maand, maar da's ook alweer een eindje geleden. Ik denk dat het genormaliseerd is. De piek was vooral het eerste jaar.
Ga je er eentje kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk BerichtenMail verstuurd
'k Moet is betere foto's maken, zal voor vantweekend zijn__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtende 159 is mooier
maar de XC90 heeft betere zetels
Het zal kiezen worden met het hart of met het verstand! Maar m'n ma kennende... la cuore ha sempre ragione Nooit gedacht dat een volvo ooit kans zou maken bij m'n ma, maar ja: eens op leeftijd is een volvo plots wel een kanshebber
Comment
-
Mijn vader zijn S40 is binnen. Hij is daarstraks al naar ginder geweest en hij is teleurgesteld zegt hij (het is echt wel een zagevent). Hij had toch liever donkerder leder gehad ipv het grijs. De kleur is minder blauw dan hij verwacht had (Barentsblauw) en de velgen staan te klein (15-duims maar het was wel het mooiste model).
Ik heb hem eens goed uitgelachen met vooral dat laatste. Hij zit mij constant voor gek te verklaren omdat ik 18-duimers wil steken op de mijne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichteneen goed geinformeerd man komt dat niet tegen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHij heeft gewoon veel te impulsief gereageerd toen hij die auto kocht. Hij heeft zich laten overlullen door die verkoper en hij heeft nog net alle kleurtjes zelf mogen kiezen want iets van opties buiten dat Topline pakket heeft hij niet genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZitten er in dat Topline-pakket geen 16''-velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWelk kleur? Kies maar
Of een electric zilvere met zwart leder en aluminium inleg (+ sportstuur en sportpook. )
Moeilijk ...
Bij u op 't werk?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Ik kwam daarnet voorbij een knalrode 850 R, zo'n break
Met die grijze velgjes
Jammer genoeg was hij in een staat om van te huilen
Comment
Comment