Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
normaal is die bijna het dubbel waard. Vreemd.
Gescheurde scharnier ook bovendien.
ik heb hem een mail gestuurd of die gekeurd is voor verkoop en hij stuurde terug dat nu geen tijd heeft voor te antwoorden want hij heeft de vroege shift.echt raar,ipv die bullshit te type kon hij ook antwoorde.Volgens klopt er iets niet
is een B18 op gas te betrouwen of is 't beter een swap te doen met een B20? ik heb een Amazon op 't oog, maar twijfel over het gas-gedeelte... vroeger had ik alleen maar naft-bakken...
is een B18 op gas te betrouwen of is 't beter een swap te doen met een B20? ik heb een Amazon op 't oog, maar twijfel over het gas-gedeelte... vroeger had ik alleen maar naft-bakken...
of je motor te vertrouwen is heeft nix met gas te maken
is een B18 op gas te betrouwen of is 't beter een swap te doen met een B20? ik heb een Amazon op 't oog, maar twijfel over het gas-gedeelte... vroeger had ik alleen maar naft-bakken...
idd,ik heb het gisteren eens opgezocht wat je zei en ik heb geen enkele phase 2 gevonde met Volvo in het midde.zelfs een phase 3 heeft ook geen volvo in het midden http://users.telenet.be/volvo40/S-V40.htm#Phase%20II
ja héhé. dat weet ik ook wel. draait zo'n ding lekker op flesjesgas? of is 't miserie?
je ziet toch erg veel van die volvo's op gas, of dat een referentie is weet ik ni zeker
tis wel een referentie dat de eigenaars zich niet te veel aantrekken van eventuele afstellingsprobleempjes her en der met die oude installaties
dat van die volvo in het midden op de achterklep, is volgens mij alleen bij de sedanversie (S40) en niet bij de V40
klopt, vandaag wou ik antwoorden, maar had geen tijd. De V40 heeft nooit Volvo in 't midden gehad. Een phase II en III kan je achteraan herkennen aan de witachtige knipperlichten ipv grijsachtige. En al helemaal moeilijk: de vorm van de bumper.
is een B18 op gas te betrouwen of is 't beter een swap te doen met een B20? ik heb een Amazon op 't oog, maar twijfel over het gas-gedeelte... vroeger had ik alleen maar naft-bakken...
Early Volvo's en lpg zijn al wel eens een moeilijk huwelijk geweest.
Ik vraag het even op een specifiek forum.
Edit: DONE. Er zit wel wat minder volk op dat forum dan hier, dus de snelheid van antwoorden zal wel iets lager zijn. Zeker voor zo een specifieke vraag. En er wordt daar alleen maar geantwoord door mensen met kennis van zaken. Lap; nog veel lagere frequentie dan hier
Iemand die al zijn 3e oldtimer volvo op gas heeft, nooit start problemen.
Verbrande kleppen zal niet zo snel voorkomen, inslaan wel.
regelmatig loodhoudende benzine tanken en er even oprijden kan helpen, maar voor 300E heb je een kop met harde klepzittingen.
Dus gewoon doen, bespaart een hoop brandstofkosten.
En dan iemand die nu 4 jaar in een Amazon met B18 op gas rijdt, blok is bij revisie iets getuned (nokkenas/kleppen) en wordt stevig bereden, inkl rallywerk, rijden op gas gaat uitstekend en scheelt veel geld
Loodhoudende benzine bestaat niet meer, al die toevoegingen hebben geringe invloed, gewoon een "gaskop" monteren en regelmatig kleppen stellen
Aldus spraken de mensen met ervaring
Ik vul wel nog aan als er meer reacties komen.
weet iemand van jullie hoe het zou kunnen dat er nergens tweedehands s40 2.0 te koop zijn? Ik heb het hier over de nieuwe s40 (benzine). Vind alleen de 1.6,1.8 of de 2.4?
weet iemand van jullie hoe het zou kunnen dat er nergens tweedehands s40 2.0 te koop zijn? Ik heb het hier over de nieuwe s40 (benzine). Vind alleen de 1.6,1.8 of de 2.4?
die motor is blijkbaar later in het gamma bijgekomen (2006), mss daardoor
Comment