Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stage III V70

Mooi getunede V70 (T5 met 315hp )
    zoiets zou ik later wel willen hebben

zie http://www.swedespeed.com/news/publi...icle_1058.html

Comment

• Porsche remklauwen zouden misschien nog wel staan op de auto van Roughneck of Leftlane maar niet op zo'n T5.

Comment

• bwa, ieder zijn mening maar ik weet dat porsche brakes nog steeds bij te top behoren en kwa remmen-merk enorm hoog scoren

als porsche het dan nog eens aanbiedt voor tuners mag dat merk er gerust opstaan

of is dat zo fake als wat ?

Comment

• Moest BMW nu remmen maken voor andere merken, zou jij er dan op uw CLK zetten? Er zijn gewoon dingen die niet samengaan.

Ik eet graag tonijn en ik eet graag bavarois maar tonijnbavarois zie ik nu niet echt zitten.

Comment

• moest bmw goeie remmen maken en daar al jaaaaaaaaaaren voor bekend staan, maar das eerder een utopie, én ik zou een tuner zijn zou ik het mss risceren

no way dat ik het zou doen, maar ik zou er voor anderen wel kunnen inkomen...moesten die remmen dan ook bewezen sterker presteren dan de ori-remmen natuurlijk

remmen die porsche remmenkits goed of is dat een gimmick ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              moest bmw goeie remmen maken en daar al jaaaaaaaaaaren voor bekend staan, maar das eerder een utopie, én ik zou een tuner zijn zou ik het mss risceren

no way dat ik het zou doen, maar ik zou er voor anderen wel kunnen inkomen...moesten die remmen dan ook bewezen sterker presteren dan de ori-remmen natuurlijk

remmen die porsche remmenkits goed of is dat een gimmick ???
              Die remmen goed maar ik denk eerder dat deze gast ze gekocht heeft omdat er Porsche op staat.

Brembo's of Mov'Its waren zeker ook voldoende geweest en waarschijnlijk goedkoper terwijl het uitzicht misschien nog mooier was geweest want die schijven waren tenminste geperforeerd dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                die motor is blijkbaar later in het gamma bijgekomen (2006), mss daardoor
                De 2.0 met 145pk is van Ford, later in s40 gekomen. Denk niet dat ze die nieuw massaal verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Die remmen goed maar ik denk eerder dat deze gast ze gekocht heeft omdat er Porsche op staat.

Brembo's of Mov'Its waren zeker ook voldoende geweest en waarschijnlijk goedkoper terwijl het uitzicht misschien nog mooier was geweest want die schijven waren tenminste geperforeerd dan.
                  dat zou heel goed kunnen, maar het zijn natuurlijk wel Amerikanen he

Comment

• Die 850 heeft gewoon SRT-10-style-velgen!!!

ik vind ze zelfs nog mooier dan die van de srt-10...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DS online
                      GOTEBORG - De Amerikaanse autobouwer Ford wil volgens onbevestigde berichten zijn succesvolle Zweedse autodochter Volvo verkopen. Volgens de krant Götebirg-Posten hoort BMW tot de belangstellenden. Het Duitse merk zou de Volvo-boekhouding al hebben ingekeken.
                      Ook het Londense zakenblad Financial Times schrijft dat Ford verscheidene geïnteresseerden details over de toestand bij Volvo heeft getoond. De Zweedse constructeur had in 1999 zijn vrachtwagen- en busafdeling als zelfstandige eenheid behouden en de personenwagensafdeling voor 5,5 miljard euro aan Ford verkocht.
                      bron: Ds Online

Zou volgens mij geen slechte zaak zijn...
                      Op voorwaarde dat Volvo niet te veel het slachtoffer wordt van de marketingmachine van BMW.
                      Ford is blijkbaar toch wel grote kuis aan het houden: Eerst Aston Martin, nu Volvo, who's next?

Comment

• aw, that hurts!
                        ik heb maar zorg: laat Volvo zijn eigenheid behouden... en ik vrees ervoor bij een nieuwe overname.
                        Waarom zou Ford deze tak verkopen eigenlijk? 't Is een van de meest winstgevende? Of is de C30 wat roet in het eten aan 't gooien?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Kuisen zou ik het niet meteen noemen, als je kuist verwijder je het vuil en voor zover ik weet is Volvo een van de properste merken binnen de Ford groep.
                          De enige reden die ik kan geven is een dringende nood aan liquiditeiten en daarvoor is een degelijk merk als Volvo wel geschikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            aw, that hurts!
                            ik heb maar zorg: laat Volvo zijn eigenheid behouden... en ik vrees ervoor bij een nieuwe overname.
                            Waarom zou Ford deze tak verkopen eigenlijk? 't Is een van de meest winstgevende? Of is de C30 wat roet in het eten aan 't gooien?
                            volgens mij is goteborg ni erg winstgevend

Comment

• volvo is de kip met de gouden eieren binnen de ford groep, ze zijn de enige die nog een degelijke winst draaien, al de rest (wereldwijd gezien) draait verlies. Natuurlijk is Volvo maar een klein visje tov een gigant als Ford als je de produktieaantallen vergelijkt.

ik vind het eerlijk gezegd een goeie deal moest BMW Volvo Cars overnemen

Comment

• 'k had tot voor een paar maand gehoord dat zij toch wel een van de sterksten waren van de pag.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  ik vind het eerlijk gezegd een goeie deal moest BMW Volvo Cars overnemen
                                  joepie! eindelijk waardering voor volvo op dit forum!

't zou goeie zaak zijn, maar ze moeten de eigenheid behouden...

Veel leuke motoren erbij ook.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

en dan de kip geen eten meer geven zeker, zoals met rover
                                    neen bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      en dan de kip geen eten meer geven zeker, zoals met rover
                                      neen bedankt
                                      let's face it, Rover is nooit een premium brand geweest itt Volvo Cars

Comment

de eigenheid is altijd gebleven zelfs onder de vleugels van Ford

Comment

• een volvo is geen mercedes

Comment

Working...
                                          X