Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    Oorspronkelijk geplaatst door OlivierCC
    Al de Volvo's van de 300 serie waren eigenlijk simpele Dafkes met een Volvo logo op
    Da klopt! Als Daf niet was gestopt met personenwagens (in '76) dan was er van de Volvo 300-serie geen sprake geweest, maar hadden we over een Daf 88 gesproken. Het model diende eigenlijk om de Daf 66 op te volgen. Maar het is dus anders afgelopen... .
    En dan had misschien de 440/460 ook niet bestaan, want die was dan een heel sterke evolutie van (of beter vervolgverhaal op) deze 300.
    Who knows...

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske

En dan had misschien de 440/460 ook niet bestaan, want die was dan een heel sterke evolutie van (of beter vervolgverhaal op) deze 300.
      Who knows...
      Da klopt ook !

Comment

Paris Auto Show:

Though clearly geared for the U.S. market, Volvo chose Paris as the place to launch its new V8-powered XC90. Utilizing a narrow-angle V8 with 60-degree cylinder banks, Volvo has teamed up with Yamaha to launch the first ULEV2-capable V8 engine. The V8 will raise the bar with the XC90 and most assuredly also raise sales.

Volvo also chose Paris to introduce its new “Life on Board� ad campaign. Based around in-car conversations between interesting people, these shorts will be a cornerstone of one of the biggest Volvo ad campaigns yet, while one of the “interesting people� includes Bethany Hamilton, the young female surfer who lost her left arm to a shark.

Paris was also the first place where Volvo’s freshened S60, V70 and XC70 made their auto show debut. Volvo flanked these new models on the floor with two XC90 V8s, an S40 T5 and a V50 2.0D.

Comment

Jaja, sinds vorige week ook Volvo-rijder geworden (na n Suzuki Vitara, n paar golfkes (1.8L en een 1.9TDI 115pk), renault clio, ford mondeo, bora (130pk), passat (110 pk met chiptunig), . De nieuwe V50, 2.0D.

Ik vind m heel goed rijden, maar er zijn toch n aantal dingen die me al opgevallen zijn:

1. het schermpje van de radio/airco/... licht de ene keer fel op, de andere keer weer niet, ik heb dit reeds gemeld aan de garage en die vroegen me om hiervoor eens binnen te komen

2. opvallend kleine benzine (nuja diesel) tank: 40L ong, wat zeker voor deze wagens benedenmaats is

Maar voor de rest zie ik m nog heel graag

Comment

Toffe site!

Comment

dit is ook een hele mooie volvo

Comment

meer recent: de s80. ne prachtige wagen die na de facelift nog schoner is geworden

Comment

De enige Volvo die ik nogal "saai" vind ... Die andere Volvo's daarentegen !

P.S.: Is het waar dat Volvo de gordel heeft uitgevonden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                    De enige Volvo die ik nogal "saai" vind ... Die andere Volvo's daarentegen !

P.S.: Is het waar dat Volvo de gordel heeft uitgevonden?
                    Ik dacht van wel, maar ik ben het niet zeker.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment