Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er was niet echt iets te zien hoor ... Er stond een XC90 V8 aan reuzenvaart rond te draaien, verder een S60R en voor de rest al de gewone modelletjes ... Niet echt honderden foto's waard, dus. Ik heb er geen getrokken bij Volvo. Effe op straat wandelen en je ziet net hetzelfde
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Er was niet echt iets te zien hoor ... Er stond een XC90 V8 aan reuzenvaart rond te draaien, verder een S60R en voor de rest al de gewone modelletjes ... Niet echt honderden foto's waard, dus. Ik heb er geen getrokken bij Volvo. Effe op straat wandelen en je ziet net hetzelfde
Ahzo, geen prototype
Typsich volvo, zo koelbloedig. Dat siert het merk, maar het kost hun zeker een aantal autos. Maar jah, zo worden ze toch geen mass-production.
En die andere zweedse constructeur, was daar iets speciaals te zien. Zoja-----> fotos in het Saab-topic plz !
't Is wel zo dat ze meestal als een van de eersten bij de onderzoeken betrokken waren. Bv ABS enz.
Deurbalken was wel bij hen als eerste dacht ik, en de galaagde voorruit ook. Airbags dacht ik niet (Mercedes?). Mistlicht achteraan standaard dacht ik dan weer van wel.
Comment