Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Inderdaad, de titanium. In het begin vond ik hem mooi, nu ik ong wekelijks een in 't echt zie, vind ik het niet zo mooi meer. Ik zeg niet lelijk, want het blijft een V70__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ik ben deze namiddag in mn garage geweest en k moet zeggen dat de face-lift van de s60 me niet bekoort.Het interieur is behalve het chromen randje rond de tellers niet op vooruit gegaan.De nieuwe voorbumper,bwah....
De mooiste s 60 blijft de eerste,op alle gebied.
k'moest dit even kwijt
Comment
-
Die 780 vind ik de mooiste, en zeker de speciaalste Volvo ooit. Heeft zelfs in diesel (2.4tdi 6 cil) bestaan! (ui-terst zeld-zaam!). (ik geloof dat die wel redelijk verkocht geweest is in italië in dieseluitvoering, but not sure)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Totale productieaantal van de 780 staat op 11.645. En dit tussen '86 en '91. Het is inderdaad een zeer zeldzame verschijning maar o zo fraai! De 262 is eigenlijk lelijk, maar wel redelijk indrukwekkend om te zien. Bovendien zijn er daarvan nog minder gemaakt: 6.622 stuks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NikskeDie 780 vind ik de mooiste, en zeker de speciaalste Volvo ooit. Heeft zelfs in diesel (2.4tdi 6 cil) bestaan! (ui-terst zeld-zaam!). (ik geloof dat die wel redelijk verkocht geweest is in italië in dieseluitvoering, but not sure)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door NikskeDie 780 vind ik de mooiste, en zeker de speciaalste Volvo ooit. Heeft zelfs in diesel (2.4tdi 6 cil) bestaan! (ui-terst zeld-zaam!). (ik geloof dat die wel redelijk verkocht geweest is in italië in dieseluitvoering, but not sure)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPIk heb daar juist zo'n 780 gezien denk ik. In ieder geval met dezelfde voorkant!
Ik heb onlangs eens een boer gezien die ermee in zijn weide (gelukkig lag die effen) naar zijn koeien reed, om wat voeder te geven, ergens in de buurt van Diksmuide
En dat was zéker een 780, want ik ben er speciaal voor gestopt .
't was een witte, en eigenlijk misstond dat niet echt.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NikskeIk heb onlangs eens een boer gezien die ermee in zijn weide (gelukkig lag die effen) naar zijn koeien reed, om wat voeder te geven, ergens in de buurt van Diksmuide
't was een witte, en eigenlijk misstond dat niet echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door NikskeIk heb onlangs eens een boer gezien die ermee in zijn weide (gelukkig lag die effen) naar zijn koeien reed, om wat voeder te geven, ergens in de buurt van Diksmuide
't was een witte, en eigenlijk misstond dat niet echt.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboOorspronkelijk geplaatst door AcecDit is ook een Volvo:
Foto's
kultkar
die diesels mogen ze ondertussen wel van de baan halen, géénéén voldoet volgens mij aan de roettest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AcecOorspronkelijk geplaatst door boboOorspronkelijk geplaatst door AcecDit is ook een Volvo:
Foto's
kultkar
die diesels mogen ze ondertussen wel van de baan halen, géénéén voldoet volgens mij aan de roettest
En de dag van de schouwing de mazoutpomp wat dichtdraaien, en kuismiddel in de tank, goe warmrijden en dan ne keer de "buze kuschen" .... en nog trager dan de camions optrekken. Aaahh, waar is de tijd!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
Comment