Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, de titanium. In het begin vond ik hem mooi, nu ik ong wekelijks een in 't echt zie, vind ik het niet zo mooi meer. Ik zeg niet lelijk, want het blijft een V70
Ik ben deze namiddag in mn garage geweest en k moet zeggen dat de face-lift van de s60 me niet bekoort.Het interieur is behalve het chromen randje rond de tellers niet op vooruit gegaan.De nieuwe voorbumper,bwah....
De mooiste s 60 blijft de eerste,op alle gebied.
k'moest dit even kwijt
Die 780 vind ik de mooiste, en zeker de speciaalste Volvo ooit. Heeft zelfs in diesel (2.4tdi 6 cil) bestaan! (ui-terst zeld-zaam!). (ik geloof dat die wel redelijk verkocht geweest is in italië in dieseluitvoering, but not sure)
Totale productieaantal van de 780 staat op 11.645. En dit tussen '86 en '91. Het is inderdaad een zeer zeldzame verschijning maar o zo fraai! De 262 is eigenlijk lelijk, maar wel redelijk indrukwekkend om te zien. Bovendien zijn er daarvan nog minder gemaakt: 6.622 stuks!
Die 780 vind ik de mooiste, en zeker de speciaalste Volvo ooit. Heeft zelfs in diesel (2.4tdi 6 cil) bestaan! (ui-terst zeld-zaam!). (ik geloof dat die wel redelijk verkocht geweest is in italië in dieseluitvoering, but not sure)
Zou Bertone daar voor iets tussen zitten
Een link tss 780 en Bertone lijkt me niet toevallig, maar tss Bertone en diesel? Ofwel bedoel je dat door zijn thuisbasis in Italië, hij sowieso wat meer succes kende daar en ook interessanter was om in diesel aan te bieden. Maar diesel en Italië, ik dacht echter dat dat niet echt rijmde op de koop toe.
En de dag van de schouwing de mazoutpomp wat dichtdraaien, en kuismiddel in de tank, goe warmrijden en dan ne keer de "buze kuschen" .... en nog trager dan de camions optrekken. Aaahh, waar is de tijd!
Comment