Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De cabrio

Comment

• Comment

• Volvo C70 T5 300PS

Comment

• Volvolover S60,

u bent een fijn mens !

Niet dat ik het Volvo-virus in die mate heb (ben na een 440 TD-vehikel naar Alfa 147 overgeschakeld -slik :-) - ) maar de C70 vind ik van een tijdloze elegantie getuigen. En die bijkomende attributen staan hem beeldig...

Thanx!

Ph

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix
            Volvolover S60,

u bent een fijn mens !

Niet dat ik het Volvo-virus in die mate heb (ben na een 440 TD-vehikel naar Alfa 147 overgeschakeld -slik :-) - ) maar de C70 vind ik van een tijdloze elegantie getuigen. En die bijkomende attributen staan hem beeldig...

Thanx!

Ph
            Alleen zijn naam al maakt hem fijn

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Hij begint wel wat oud te worden vind ik. Des al wel te plus blijft een zalige wagen
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• hij valt een beetje uit de toon nu met zijn oude neus. maar blijft nog steeds bloedmooi !! daar kan de peugeot 406 coupe toch niet tegen op he

Comment

• misschien is de C40 nog wel een leuk idee.
                  Zoals de A4 cabrio en de saab 9.3

Comment

• @Phoenix

I now

@ Nikske

thx

Comment

• Comment

• de tuning die ik zie in dit topic, is nog mooi, zeker als je het vergelijkt met dit:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60
                          Daar heb ik nog ooit een variant op gemaakt:
                          S60-lichten e.d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                            Daar is precies een stuk tussenuit "geknipt" Hij lijkt zo kort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                              Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                              [img][/img]
                              Daar is precies een stuk tussenuit "geknipt" Hij lijkt zo kort.
                              Jah eh. Ik zag het ook al

Comment

• VOLVOnieuws

Volvo presenteert in Shanghai een bijzondere maar realistische conceptcar onder de naam 3CC. De Volvo 3CC heeft een 2+1 zits configuratie, elektrische aandrijving en heel veel toekomstpotentieel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605
                                  VOLVOnieuws

Volvo presenteert in Shanghai een bijzondere maar realistische conceptcar onder de naam 3CC. De Volvo 3CC heeft een 2+1 zits configuratie, elektrische aandrijving en heel veel toekomstpotentieel

Dit vind ik nu een minder geslaagd model van Volvo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605
                                    VOLVOnieuws

Dit vind ik nu een minder geslaagd model van Volvo
                                    Ja, misschien wel, maar op motorisch vlak is het een vooruitgang !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605
                                      VOLVOnieuws

Wat een krachtige scharnieren

Comment

• elentriek en electronica zijn nooit echt van de sterke kanten van volvo geweest (cfr volvo 480, ...) als dat maar goed afloopt als alles op electriciteit is!!!

Comment

• Het is de eerste keer dat ik hier in dit topic kom, maar het bevalt mij wel.
                                          Heb de Volvo's altijd wel mooie wagens gevonden.

Vroeger, toen ik zo'n 12 jaar was dacht ik altijd, dat word mijn toekomstige wagen als ik zo een Volvo break zag. De laatste jaren vond ik Opel wel wat meet hebben, maar als ik nu de nieuwe Volvo's hier zie staan, dan krijg ik de smaak terug te pakken.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X