Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die nieuwe V70 is zooo lekker meneer.... de eerste tests zullen een dezer dagen verschijnen zeker?
EN! ook met de 2.0D te verkrijgen... alleen weet ik niet of ik blij moet zijn:
- minder leuke motor dan de D5
+ betere verkoopcijfers
+ dus beter occasie-aanbod binnen paar jaar
+ leukere taks
Zoveel moet die motor niet onderdoen voor de D5 hoor. Ik vond de D5 in de S60 van mijn zus ronduit teleurstellend in vergelijking met mijn auto. De 2.0D die ik gereden heb (weliswaar in een Mondeo) reed dan veel beter. Het was precies of het koppel beter aanspreekbaar was dan bij de auto van mijn zus. De minste beroering van het gaspedaal in eender welk toerentalgebied deed de auto pijlsnel vooruit gaan.
Zoveel moet die motor niet onderdoen voor de D5 hoor. Ik vond de D5 in de S60 van mijn zus ronduit teleurstellend in vergelijking met mijn auto. De 2.0D die ik gereden heb (weliswaar in een Mondeo) reed dan veel beter. Het was precies of het koppel beter aanspreekbaar was dan bij de auto van mijn zus. De minste beroering van het gaspedaal in eender welk toerentalgebied deed de auto pijlsnel vooruit gaan.
zet ze eens naast elkaar
Als m'n vrouw een S40 1.6D vervangwagen krijgt vindt ze ook dat die beter optrekt dan onze V70. Maar als je de cijfers bekijkt, of als je ze naast elkaar zet (of als je naar de teller kijkt), merk je wel de snellere van de twee, en we hebben dan nog niet eens een D5 maar een 2.5D.
Door zijn demping en stugheid is voelt een S60 en V70 veel minder vlot aan.
jammer dat die niet meer origineel is.
turbo-velgen van de 240, bumper van een 240, sukkelachtige lichten erop, chroomringen rond koplampen meergespoten en waarschijnlijk nog wat prul.
Ben van plan om mij bij de Volvo-meute aan te sluiten door de aankoop van een V50. Nu ben ik al een aantal garages afgelopen en overal wordt ik goed geholpen, maar wanneer de offerte wordt opgesteld is het telkens hetzelfde. De Topline voor 500 euro en verder gaat het niet. Dus geen extra korting!
Is dat normaal of ligt dat aan mijn onderhandelingstalent? Wat moet er mogelijk zijn?
Wat hebben jullie zo al uit de brand kunnen slepen bij de aankoop van een nieuwe Volvo?
mijn ervaring is dat er beter gediscuteerd wordt over accesoires dan over aankoopkorting... (alle, wat ik al een paar keer gehoord heb van kennissen).
Toen ik informeerde voor een firmawagen destijds, waren ze redelijk strak (9% met gratis paketten of 13% zonder gratis paketten voor een fleetklant), maar ze konden als ze echt wilden wel een speciale effort doen, maar dat was dan vooral om binnen te geraken bij die firma.
In elk geval goede keuze
Ik ga binnenkort eens kijken of 'n C70 niet in 't budget past als opvolger voor mijn 320Cd... Iemand ervaring met de 2.4 D automaat? (163PK)
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ga binnenkort eens kijken of 'n C70 niet in 't budget past als opvolger voor mijn 320Cd... Iemand ervaring met de 2.4 D automaat? (163PK)
Nu nog niet; maar over een maand staat de nieuwe s80 van mijn pa voor de deur en dan zal ik het wel weten. Maar ik heb er wel het volste vertrouwen in want zijn huidige v70 is ook 2.4D maar die had toen 128pk (denk ik) en dat is al een vinnige auto (wel handmatig)
Comment