Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aero Super Sport staat vanaf zondag bij de dealer (zondag=alleen inkom met uitnodiging)
en.....hij was dadelijk verkocht nadat ze hem ontvingen afgelopen week (stond nog niet eens in het showroom-gedeelte
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
die van Andy,
'k zou die willen kopen...en ombouwen als circuit-wagen
rolkooike, straffere veren, lampen "wegsteken" achter een wrap
race-seat en dan ne keer zien voor een sperdiff
Een maand geleden, in Abbeville kwam ik bij het uitrijden van een tankstation een Morgan Aero Supersports tegen, die duidelijk begrip had voor het gesukkel waarmee ik over de drempel geraakte om terug op de baan te geraken. De chauffeur lachte begrijpend en liet mij de ruimte. Ik dacht nog bij mezelf "dat ga je echt niet vaak zien zo'n SuperSports".
Vandaag lees ik in EVO het artikel over de SuperSports, wat blijkt, ze zijn ermee over Abbeville richting Monthlery gereden, een maand geleden. Het waren die gasten die me zo vriendelijk de tijd gaven...
Een maand geleden, in Abbeville kwam ik bij het uitrijden van een tankstation een Morgan Aero Supersports tegen, die duidelijk begrip had voor het gesukkel waarmee ik over de drempel geraakte om terug op de baan te geraken. De chauffeur lachte begrijpend en liet mij de ruimte. Ik dacht nog bij mezelf "dat ga je echt niet vaak zien zo'n SuperSports".
Vandaag lees ik in EVO het artikel over de SuperSports, wat blijkt, ze zijn ermee over Abbeville richting Monthlery gereden, een maand geleden. Het waren die gasten die me zo vriendelijk de tijd gaven...
hé, deze is (was) van een canadees, modesector, wat doet die in EU met UK-platen, toen ik in Malvern was werd die ingeladen om op 't vliegtuig te zetten =???????
Comment