Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Charles Morgan has just announced that a new Morgan model, a 2+2, will be shown for the first time at 2010 Pebble Beach Concours d’Elegance in August.
The company are aiming to put the new model into production for 2012-2013, pricing is yet to be confirmed; however, MMC would like to position the Morgan 2+2 at £40,000.
More news on this exciting addition to the Malvern range as and when it comes in. I hope that the announcement of this car in the USA is an indication that Morgan will offer the 2+2 model for sale in North America.
Charles Morgan has just announced that a new Morgan model, a 2+2, will be shown for the first time at 2010 Pebble Beach Concours d’Elegance in August.
The company are aiming to put the new model into production for 2012-2013, pricing is yet to be confirmed; however, MMC would like to position the Morgan 2+2 at £40,000.
More news on this exciting addition to the Malvern range as and when it comes in. I hope that the announcement of this car in the USA is an indication that Morgan will offer the 2+2 model for sale in North America.
Weet jij daar zelf meer van, Flupke? Eventueel of het op basis van de huidige vierzitter is?
Weet jij trouwens waar de benamingen zoals 4/4 en +4 vandaan komen?
Edit: je mag me trouwens altijd ook'ns uitleggen hoe het zit met de huidge lijn van vierzitters? Ik raak er maar niet wijs uit, je hebt blijkbaar eentje met twee volwaardige extra zitplaatsen achteraan en eentje met 2 kleinere plaatsen, een echte 2+2-zitter? Op basis van welke modellen zijn deze? In de klassieke modellen vind ik m'n weg echt moeilijk
Weet jij daar zelf meer van, Flupke? Eventueel of het op basis van de huidige vierzitter is?
Weet jij trouwens waar de benamingen zoals 4/4 en +4 vandaan komen?
4/4 : vier wielen/4cylinders
+4: snelle viercylinder
ivm nieuwe: nope, afgaand op de prijs zal het ene oud chassis zijn,
tenzij ze (en daar hebben ze tijd voor) een nieuw alu chassis genre aero kunnen ontwikkelen dat goedkoper is
ze presenteren dit in de USA dus kunnen we ons toch aan iets "moderns" verwachten
ze zitten daar niet te wachten op een houtenplank zonder bluetooth/gps
Charles heeft zich ook "versproken" en beloofd tegen 2012 een "extended range of electric vehicles"
de details maken hem echt terug een stukje mooier,
reflectors achteraan (ipv die aanhangwagen modellen op de mijne)
armsteun
netje aan handschoenkastje
grille
alleen wtf spaakwielen=heavy en klote om schoon te houden
en die "riem" over de motorkap
Maximillian Cooper (reed de afgelopen jaren XJ220)
'I had planned to drive the Spyker LM85, but when Charles Morgan, the MD of Morgan Motor Company called me up yesterday and offered me the Aeromax...my loyalty for Morgan cars kicked in, having grown up in Malvern, (a mere stones throw from the factory) I jumped at the offer - sorry Spyker fans!
Now I'm driving a British Supercar on the rally again...a perfect replacement for my Jaguar XJ220!
Thank you Charles....I can't wait to get behind the wheel. For the full specification of the Aeromax check out theMorgan Motor Company website...and make sure you head down to Pall Mall on Saturday to see it close up!'
Aeromax
Ik vind 't op een bepaalde manier wel jammer dat Morgan zich per se in zulk commercieel evenement wil gooien, terwijl het mij een van de weinige merken lijkt te zijn -en te blijven- dat nog echt buiten de commerciële uitbuiting blijft.
Ik heb nooit gesnapt dat grote merken zich wensen te tonen in zo een event.
Charles, eigenaar MMC, doet o zo hard zijn best om een Society-figuurke te worden,
de fabriek wordt nu effectief geleid door 2 bekwame gasten (oef)
laar Charles maar spelen, als 't fabriek maar goed draait en wij deftige auto's krijgen
ook 't feit dat ze in NY gaan rijden speelt mee,
MMC wil absoluut terug wat auto's verkopen in de US of A,
vandaar dat ze aan een 2+2-coupé werken
Comment