Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MORGAN lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Das ballen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
      Knap

Comment

• bericht vanuit Geneva

Charles Morgan has just announced that a new Morgan model, a 2+2, will be shown for the first time at 2010 Pebble Beach Concours d’Elegance in August.

The company are aiming to put the new model into production for 2012-2013, pricing is yet to be confirmed; however, MMC would like to position the Morgan 2+2 at £40,000.

More news on this exciting addition to the Malvern range as and when it comes in. I hope that the announcement of this car in the USA is an indication that Morgan will offer the 2+2 model for sale in North America.

Comment

bericht vanuit Geneva

Charles Morgan has just announced that a new Morgan model, a 2+2, will be shown for the first time at 2010 Pebble Beach Concours d’Elegance in August.

The company are aiming to put the new model into production for 2012-2013, pricing is yet to be confirmed; however, MMC would like to position the Morgan 2+2 at £40,000.

More news on this exciting addition to the Malvern range as and when it comes in. I hope that the announcement of this car in the USA is an indication that Morgan will offer the 2+2 model for sale in North America.
          Weet jij daar zelf meer van, Flupke? Eventueel of het op basis van de huidige vierzitter is?

Weet jij trouwens waar de benamingen zoals 4/4 en +4 vandaan komen?

Edit: je mag me trouwens altijd ook'ns uitleggen hoe het zit met de huidge lijn van vierzitters? Ik raak er maar niet wijs uit, je hebt blijkbaar eentje met twee volwaardige extra zitplaatsen achteraan en eentje met 2 kleinere plaatsen, een echte 2+2-zitter? Op basis van welke modellen zijn deze? In de klassieke modellen vind ik m'n weg echt moeilijk
          Last edited by ; 03/03/2010, 18:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
            Weet jij daar zelf meer van, Flupke? Eventueel of het op basis van de huidige vierzitter is?

Weet jij trouwens waar de benamingen zoals 4/4 en +4 vandaan komen?
            4/4 : vier wielen/4cylinders
            +4: snelle viercylinder

ivm nieuwe: nope, afgaand op de prijs zal het ene oud chassis zijn,
            tenzij ze (en daar hebben ze tijd voor) een nieuw alu chassis genre aero kunnen ontwikkelen dat goedkoper is
            ze presenteren dit in de USA dus kunnen we ons toch aan iets "moderns" verwachten
            ze zitten daar niet te wachten op een houtenplank zonder bluetooth/gps

Charles heeft zich ook "versproken" en beloofd tegen 2012 een "extended range of electric vehicles"

Comment

• Dank! En een plus 8 verwijst dan logischerwijs naar een acht-cilinder?

Ik heb m'n post trouwens ge-edit, net voordat jij antwoordde.

Comment

• 4zitter:
                altijd dezelfde,
                alleen keuze uit +4 of RoadsterV6
                ze hebben nu die uitsparing in 't midden (hout of leder)

Comment

• aankondiging Geneva

Roadster Sports
                  230 pk (+27pk)°
                  920 kg (-40kg)

°not enough for making me change my car

Mr Charles Morgan, CEO, presents the World Premiere of the Morgan Roadster Sport.

Comment

• Die zwarte Roadster Sports op de voorgrond van het filmpje was werkelijk yummie !! Ik had mijn foto apparaat niet bij in Geneva. Iemand anders wel?

Comment

• foto's: http://www.larevueautomobile.com/ima..._Sport_007.jpg

de details maken hem echt terug een stukje mooier,
                      reflectors achteraan (ipv die aanhangwagen modellen op de mijne)
                      armsteun
                      netje aan handschoenkastje
                      grille
                      alleen wtf spaakwielen=heavy en klote om schoon te houden
                      en die "riem" over de motorkap

Comment

• Enorm mooie kleurstelling.

Comment

• .. voor de Morganlovers!

GUMBALL nieuws!

Maximillian Cooper (reed de afgelopen jaren XJ220)

'I had planned to drive the Spyker LM85, but when Charles Morgan, the MD of Morgan Motor Company called me up yesterday and offered me the Aeromax...my loyalty for Morgan cars kicked in, having grown up in Malvern, (a mere stones throw from the factory) I jumped at the offer - sorry Spyker fans!

Now I'm driving a British Supercar on the rally again...a perfect replacement for my Jaguar XJ220!

Thank you Charles....I can't wait to get behind the wheel. For the full specification of the Aeromax check out theMorgan Motor Company website...and make sure you head down to Pall Mall on Saturday to see it close up!'

Comment

• nog een reden te meer om langs de snelweg te gaan staan

Comment

• Comment

• hmm, BIG EXPOSURE voor Morgan, nice,
                                en voor de Aeromax,
                                hmmm $$$$$$$$$

Comment

• Aeromax
                                  Ik vind 't op een bepaalde manier wel jammer dat Morgan zich per se in zulk commercieel evenement wil gooien, terwijl het mij een van de weinige merken lijkt te zijn -en te blijven- dat nog echt buiten de commerciële uitbuiting blijft.

Comment

hmm, BIG EXPOSURE voor Morgan, nice,
                                    Ik vind dat jij moet gaan helpen om uw merk te vertegenwoordigen

en ik wil best helpen trouwens
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik heb nooit gesnapt dat grote merken zich wensen te tonen in zo een event.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Ik heb nooit gesnapt dat grote merken zich wensen te tonen in zo een event.
                                        Charles, eigenaar MMC, doet o zo hard zijn best om een Society-figuurke te worden,
                                        de fabriek wordt nu effectief geleid door 2 bekwame gasten (oef)
                                        laar Charles maar spelen, als 't fabriek maar goed draait en wij deftige auto's krijgen

ook 't feit dat ze in NY gaan rijden speelt mee,
                                        MMC wil absoluut terug wat auto's verkopen in de US of A,
                                        vandaar dat ze aan een 2+2-coupé werken

Comment

Working...
                                        X