Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Morgans zijn fenomenale wagens, vooral de Aero 8 en varianten daarop vind ik prachtig. Maar, de sidepipes hoeven voor mij niet... Dan heb je zo'n 'lege ruimte' onder de achterbumper.
Morgans zijn fenomenale wagens, vooral de Aero 8 en varianten daarop vind ik prachtig. Maar, de sidepipes hoeven voor mij niet... Dan heb je zo'n 'lege ruimte' onder de achterbumper.
Ja maar daar twijfel ik absoluut niet aan hoor Maar puur voor't zicht vind ik het knapper dat de achterbumper iets meer gevuld is, dan wel via uitlaten dan wel via een aangepaste bumper...
"plaatje" in het midden is om je linker voet op te laten rusten
staande pedalen: voordeel: je kan echt "op de rem gaan staan"
in de Trads (zoals de mijne) is het gaspedaal opgehangen, met een wieltje op 't punt waar
je je voet plaatst, om tijdens het veren/springen/boenken/... niet meer/minder gas te geven: zeer effectief!!!
"plaatje" in het midden is om je linker voet op te laten rusten
staande pedalen: voordeel: je kan echt "op de rem gaan staan"
in de Trads (zoals de mijne) is het gaspedaal opgehangen, met een wieltje op 't punt waar
je je voet plaatst, om tijdens het veren/springen/boenken/... niet meer/minder gas te geven: zeer effectief!!!
hebde daar ergens ne foto van? klinkt wel cool en efficient ma ik kan me er niks bij inbeelden
"On a racetrack you might feel confident in exploring the limit of grip; on the road there's too much going on with the steering weight and the chassis' reaction to bumps to wish to maintain much more than a brisk pace."
Comment