snap niet goed waarom maar ok
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MORGAN lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenBen je daar mee in Linden geweest?
@Y: met plezier, ge had dat nog tegoed ivm MDC2010
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGisteren flupkes kar gezien, wat een présence en wat een sound! Onvoorstelbaar geil ding!Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
[/IMG]
zeker in de zomer
specs: 115pk voor 500kg,
4,5 tot honderd,
185 vmax
basisprijs: 38.000,-
meer dan 500 reeds verkocht
blijft "basis-assortiment" Morgan, was eerst als "limited-run" voorzien,
doch iedereen is achterovergevallen van de positieve response,
afleveringen: voor non-UK beginnen die pas deze winter
Comment
-
ideale driftkar voor op het vliegveldCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk wil dat!
er zijn er wel al meer dan 17verkocht,
dus als ge die in 2012 nog op de weg wil zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten02/410/64,43 doe Thomas de groeten!!!!!!
er zijn er wel al meer dan 17verkocht,
dus als ge die in 2012 nog op de weg wil zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNog geen geld
Geduld is schone deugd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk wil dat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Clutch down, first gear engaged, bit of gas and we’re off. The torque (140lb ft) is immense for such a lightweight machine so it’s the easiest thing in the world to pull away and manoeuvre. And then boot it and it surges forward, the thump-thump-thump giving way to a meatier blare of exhausts as the vibration eases and smooths into a healthy buzz.
Snick through the gears – there’s no real need to rev the engine hard, but it’s fun when you do – and the speed just keeps on building. It’s not that uncontrollable feeling that some fairly quick machinery gives, where the cars seems to be getting away from you; this is pure man and machine in noisy harmony, and it’s flippin’ hilarious!
Back down the gears, boom, boom, boom, whip round the next corner, up a gear again, foot down, brake hard, down a gear, up a gear… This thing is so much fun! It’s always odd seeing the front wheels steering from the cockpit, and weirder still when they’re just a few inches wide, but the Morgan turns in accurately, unphased by bumps, while the much wider, belt-driven rear tyre just seems to grip and grip, well beyond what you’d expect.
With more confidence you find you can get the rear sliding neatly but somehow it feels easy and natural to allow it to do so – probably because it’s just inches behind you.
Octane Magazine
Comment
-
Zeker het bezoeken waard: 67 High St - Rolvenden, Kent TN17 4 - UK
Comment
-
Comment