Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
    Pure auto emoción !!!!

Eerlijk gezegd, ik mis toch wel wat emotie bij zo'n wagen. Het interieur van zo'n Leon alleen al! En voor de rest is het toch ook een vrij brave wagen (rijgedrag en zo).
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mijn Leon heeft zeker wel een mooi interieur hoor en echt niet saai ofzo. Voor mij is het wel auto emotion

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Djam
        Mijn Leon heeft zeker wel een mooi interieur hoor en echt niet saai ofzo. Voor mij is het wel auto emotion

Kan best zijn, maar ik had het over de vorige Leon, niet het nieuwe model. Of heb je de jouwe tweedehands gekocht?
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
          Eerlijk gezegd, ik mis toch wel wat emotie bij zo'n wagen. Het interieur van zo'n Leon alleen al! En voor de rest is het toch ook een vrij brave wagen (rijgedrag en zo).
          Ik begrijp wat je bedoelt, het is een beetje zwart en kaal, maar die rode accenten bij de Cupra R vind ik toch heerlijk..

Comment

• Raar, als ze een A3 8L zijn interieur zouden zien zou het zijn "hey, knap interieur!" en bij een Leon "bah, lelijk" terwijl het hetzelfde is. Grotendeels toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey
              Raar, als ze een A3 8L zijn interieur zouden zien zou het zijn "hey, knap interieur!" en bij een Leon "bah, lelijk" terwijl het hetzelfde is. Grotendeels toch.

Het is toch duidelijk mooier afgewerkt?
              Nu, over Audi ga je mij ook niet superuitgelaten bezig horen hoor. Toch is er een duidelijk verschil.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                Ik begrijp wat je bedoelt, het is een beetje zwart en kaal, maar die rode accenten bij de Cupra R vind ik toch heerlijk..

Hmm dan ziet mijn interrieur er totaal anders uit, alles leer en veel meer knopjes overal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Djam
                  Hmm dan ziet mijn interrieur er totaal anders uit, alles leer en veel meer knopjes overal
                  Ik stel voor om snel wat foto's van je auto te posten

Comment

• ja idd ja, me digicam is even weg, maar als het goed is heb ik hem morgen terug en zal ik wat pics schieten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                      Hé, zijn de spellingsregels alwéér veranderd dan??
                      'Gij hadt' is steeds correct Nederlands geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                        'Gij hadt' is steeds correct Nederlands geweest
                        Ik zald u eens leer hoe het Nederlands wast en nog steeds ist hoor.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Volgend jaar wordt mijn Golfken 3 jaar en dan ga ik eens uitkijken naar een opvolger...

Op het moment is mijn (betaalbare) droomwagen een zwarte Cupra TDI...k'ga binnen enkele maanden eens een testrit aanvragen via de dealer te Mechelen.

Een seat heeft zeker niet de naam van een VW, doch wat is er zo oppermachtig aan VW ??
                          Na drie maanden dienst waren de rubbers van de deuren er al afgevallen..nu komt de binnenbekleding van de wand volledig los.

K'heb enkele jaren geleden naar mijn werk in Duitsland gebold met een Ibiza Evo1 110pk...en raad eens nooit problemen gehad ...leek wel onverwoestbaar.

Dus ik denk van het oppermachtige VW te verlaten en een Cupra'tje aan te schaffen.

Greetz vanuit het warme Bonheiiiiii....tussen de ferme kiekskes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX
                            K'heb enkele jaren geleden naar mijn werk in Duitsland gebold met een Ibiza Evo1 110pk...en raad eens nooit problemen gehad ...leek wel onverwoestbaar.

idd da zijn ferme bommekes
                            jammer da mijn maat zijn broer daar nie goe overweg mee kon
                            BMW E10 1600ti 1967
                            BMW E10 2002tii 1973
                            BMW E30 325i sedan 1986
                            BMW E36 318is cabrio 1995
                            BMW E36 320i cabrio 1994
                            BMW E91 318d touring 2006
                            MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK
                              kletsenboebel???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK

Ging inderdaad goe vooruit die bakskes....en het verbruik tussen de 4,5 en 6,5 max !!absoluut de toppppppppppppp !!

Comment

• enkele pic's van the beast...
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• niet mis vind ik

Comment

• meerbepaald zeer lekker te noemen!!!
                                      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X