Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• just spijtig dat sportec (zelfs in 18") reteduur is een setje 18" met banden is gauw 3000 euro
    Last edited by ; 30/11/2006, 18:26.

Comment

• eindelijk mijn seatje terug van de garage, na twee weken wachten pfff zijn nieuwe koppeling,de vorige begon stilaan te slippen in 5de en 6de. amai wat een verschil. mijne garagist heeft daar een rallykoppeling ingestoken zoals in zijne subaru, een voledige koperen schijf, ale een soort van koper. optrekken gaat duidelijk een beetje sneller bij het opschakelen. koppelt onmiddelijk na het schakelen en bij het vertrekken. bij het terugschakelen ook betere reacties hij koppelt onmiddelijk bij het terugschakelen waar hij daarvoor meer tijd nodig voor had. wel bijna terug een cursus rijles nodig om daar goed mee te kunnen rijden. en over de 1000 pleuro's kwijt maar ik ben een zeer tevreden chauffeuriemand technische uitleg hierover??

Comment

• een goed verlagingssetje wat zou dat kunnen kosten??

Comment

• (Belga) De nieuwe topman van Volkswagen, Martin Winterkorn, overweegt de verkoop van dochter Seat. Dat meldt het vakblad AutomobilWoche zaterdag onder aanhaling van anonieme managers.

© BELGA

Winterkorn verliest zijn geduld met Seat, dat sinds de overname door VW in 1986 geen winst heeft gemaakt, zo luidt het. Insiders verwijzen ook naar de beslissing om de nieuwe Audi A1 in Vorst te bouwen. De Seat-directie had gehoopt dat de productie werd toegewezen aan de vestiging in Martorell. AutomobilWoche meldt nog dat Wolfgang Bernhard, aan het hoofd van het merk VW, met DaimlerChrysler spreekt over een terugkeer, mogelijk aan het hoofd van Chrysler. (kva)

Comment

• En wie gaat dan met Seat lopen ? De Europese merken hebben er geen geld voor.
            Stel nu eens dat Hyundai Seat koopt : Aziatisch denken met Europese emotie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten
              De Seat-directie had gehoopt dat de productie werd toegewezen aan de vestiging in Martorell.
              benieuwd naar de solidariteit in europa en, belgie, na vorst martorell

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten
                (Belga) De nieuwe topman van Volkswagen, Martin Winterkorn, overweegt de verkoop van dochter Seat. Dat meldt het vakblad AutomobilWoche zaterdag onder aanhaling van anonieme managers.

© BELGA

Winterkorn verliest zijn geduld met Seat, dat sinds de overname door VW in 1986 geen winst heeft gemaakt, zo luidt het. Insiders verwijzen ook naar de beslissing om de nieuwe Audi A1 in Vorst te bouwen. De Seat-directie had gehoopt dat de productie werd toegewezen aan de vestiging in Martorell. AutomobilWoche meldt nog dat Wolfgang Bernhard, aan het hoofd van het merk VW, met DaimlerChrysler spreekt over een terugkeer, mogelijk aan het hoofd van Chrysler. (kva)
                Tja, ik kan het ergens wel begrijpen.
                Seat is het zwakke broertje van de volumemerken binnen de VW groep.
                Staat in schril contrast met Skoda...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  weet iemand welke kit dit is,er rijden tegenwoordig véél Leon's rond met deze kit.Bij mij in het straat zijn er 2 Leon's en ze hebben allebei deze kit.

Ik heb gisteren dezelfde gezien in Merksplas, echt prachtige wagen met die kit.

Comment

• Als die verkoop plaats vindt, vraag ik me af met wat Seat nog zoal op de proppen gaat komen en hoe de kwaliteit van die wagens gaat evolueren.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      weet iemand welke kit dit is,er rijden tegenwoordig véél Leon's rond met deze kit.Bij mij in het straat zijn er 2 Leon's en ze hebben allebei deze kit.

Hij is niet hetzelfde, maar hij doet mij denken aan die van JE Design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk Berichten
                        Hij is niet hetzelfde, maar hij doet mij denken aan die van JE Design

http://www.je-design.de/de/20_Showro...55_Leon_1P.php
                        schuin over mij staat er zo'n eentje van JE desing.Is ook wel mooi

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten

nu mag ik

Comment

• die vorige Leon is idd echt prachtig ... spijtig van die stijlwijziging bij seat
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Kheb em ook als wallpaper, let op de verschillen (1280x1024)

Ik ben zot van die topsports, zeker in dat kleurtje Alleen spijtig dat ze nog altijd reteduur zijn

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• zou hij weten dat je niet op een pechstrook mag rijden ?
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Tjoenink...

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten

OZ velgen??? lekker vent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                        zou hij weten dat je niet op een pechstrook mag rijden ?
                                        Heeft lorenzo ook al met een seat gereden .

Comment

• de topsportbumper blijft idd toch de knapste

Comment

Working...
                                          X