just spijtig dat sportec (zelfs in 18") reteduur is een setje 18" met banden is gauw 3000 euro
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SEAT Lovers
Collapse
X
-
eindelijk mijn seatje terug van de garage, na twee weken wachten pfff zijn nieuwe koppeling,de vorige begon stilaan te slippen in 5de en 6de. amai wat een verschil. mijne garagist heeft daar een rallykoppeling ingestoken zoals in zijne subaru, een voledige koperen schijf, ale een soort van koper. optrekken gaat duidelijk een beetje sneller bij het opschakelen. koppelt onmiddelijk na het schakelen en bij het vertrekken. bij het terugschakelen ook betere reacties hij koppelt onmiddelijk bij het terugschakelen waar hij daarvoor meer tijd nodig voor had. wel bijna terug een cursus rijles nodig om daar goed mee te kunnen rijden. en over de 1000 pleuro's kwijt maar ik ben een zeer tevreden chauffeuriemand technische uitleg hierover??
Comment
-
(Belga) De nieuwe topman van Volkswagen, Martin Winterkorn, overweegt de verkoop van dochter Seat. Dat meldt het vakblad AutomobilWoche zaterdag onder aanhaling van anonieme managers.
© BELGA
Winterkorn verliest zijn geduld met Seat, dat sinds de overname door VW in 1986 geen winst heeft gemaakt, zo luidt het. Insiders verwijzen ook naar de beslissing om de nieuwe Audi A1 in Vorst te bouwen. De Seat-directie had gehoopt dat de productie werd toegewezen aan de vestiging in Martorell. AutomobilWoche meldt nog dat Wolfgang Bernhard, aan het hoofd van het merk VW, met DaimlerChrysler spreekt over een terugkeer, mogelijk aan het hoofd van Chrysler. (kva)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk BerichtenDe Seat-directie had gehoopt dat de productie werd toegewezen aan de vestiging in Martorell.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten(Belga) De nieuwe topman van Volkswagen, Martin Winterkorn, overweegt de verkoop van dochter Seat. Dat meldt het vakblad AutomobilWoche zaterdag onder aanhaling van anonieme managers.
© BELGA
Winterkorn verliest zijn geduld met Seat, dat sinds de overname door VW in 1986 geen winst heeft gemaakt, zo luidt het. Insiders verwijzen ook naar de beslissing om de nieuwe Audi A1 in Vorst te bouwen. De Seat-directie had gehoopt dat de productie werd toegewezen aan de vestiging in Martorell. AutomobilWoche meldt nog dat Wolfgang Bernhard, aan het hoofd van het merk VW, met DaimlerChrysler spreekt over een terugkeer, mogelijk aan het hoofd van Chrysler. (kva)
Seat is het zwakke broertje van de volumemerken binnen de VW groep.
Staat in schril contrast met Skoda...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Als die verkoop plaats vindt, vraag ik me af met wat Seat nog zoal op de proppen gaat komen en hoe de kwaliteit van die wagens gaat evolueren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk BerichtenHij is niet hetzelfde, maar hij doet mij denken aan die van JE Design
http://www.je-design.de/de/20_Showro...55_Leon_1P.php
Comment
-
-
Kheb em ook als wallpaper, let op de verschillen (1280x1024)
Ik ben zot van die topsports, zeker in dat kleurtje Alleen spijtig dat ze nog altijd reteduur zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenzou hij weten dat je niet op een pechstrook mag rijden ?
Comment
Comment