Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
eindelijk mijn seatje terug van de garage, na twee weken wachten pfff zijn nieuwe koppeling,de vorige begon stilaan te slippen in 5de en 6de. amai wat een verschil. mijne garagist heeft daar een rallykoppeling ingestoken zoals in zijne subaru, een voledige koperen schijf, ale een soort van koper. optrekken gaat duidelijk een beetje sneller bij het opschakelen. koppelt onmiddelijk na het schakelen en bij het vertrekken. bij het terugschakelen ook betere reacties hij koppelt onmiddelijk bij het terugschakelen waar hij daarvoor meer tijd nodig voor had. wel bijna terug een cursus rijles nodig om daar goed mee te kunnen rijden. en over de 1000 pleuro's kwijt maar ik ben een zeer tevreden chauffeuriemand technische uitleg hierover??
(Belga) De nieuwe topman van Volkswagen, Martin Winterkorn, overweegt de verkoop van dochter Seat. Dat meldt het vakblad AutomobilWoche zaterdag onder aanhaling van anonieme managers.
Winterkorn verliest zijn geduld met Seat, dat sinds de overname door VW in 1986 geen winst heeft gemaakt, zo luidt het. Insiders verwijzen ook naar de beslissing om de nieuwe Audi A1 in Vorst te bouwen. De Seat-directie had gehoopt dat de productie werd toegewezen aan de vestiging in Martorell. AutomobilWoche meldt nog dat Wolfgang Bernhard, aan het hoofd van het merk VW, met DaimlerChrysler spreekt over een terugkeer, mogelijk aan het hoofd van Chrysler. (kva)
En wie gaat dan met Seat lopen ? De Europese merken hebben er geen geld voor.
Stel nu eens dat Hyundai Seat koopt : Aziatisch denken met Europese emotie...
(Belga) De nieuwe topman van Volkswagen, Martin Winterkorn, overweegt de verkoop van dochter Seat. Dat meldt het vakblad AutomobilWoche zaterdag onder aanhaling van anonieme managers.
Winterkorn verliest zijn geduld met Seat, dat sinds de overname door VW in 1986 geen winst heeft gemaakt, zo luidt het. Insiders verwijzen ook naar de beslissing om de nieuwe Audi A1 in Vorst te bouwen. De Seat-directie had gehoopt dat de productie werd toegewezen aan de vestiging in Martorell. AutomobilWoche meldt nog dat Wolfgang Bernhard, aan het hoofd van het merk VW, met DaimlerChrysler spreekt over een terugkeer, mogelijk aan het hoofd van Chrysler. (kva)
Tja, ik kan het ergens wel begrijpen.
Seat is het zwakke broertje van de volumemerken binnen de VW groep.
Staat in schril contrast met Skoda...
Comment