Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb gistere getekend voor men seat ibiza sc

Kleur: zwart
    motor: 1.6 16v 105pk
    type: sport
    17"velgen van Saga
    xenon lampe
    sportpacket (blindeerde ramen, spoiler,..)

Kmoet 10 weke wachte en dan staat ie klaar
    kan echt nie wachte

Comment

• Weet iemand de exacte naam van deze Seat kleur.

Hans.

Comment

• Is een foto van de Bocanegra concept, ik vrees ervoor dat die kleur werkelijk in productie is of gaat komen.

Mss als de Cupra beschikbaar wordt...

Comment

• Damn...

Collega van me had weer z'n Ibiza-vervangwagen bij vandaag. Het is een rode CLX van bj 91-92 (faceliftmodel eerste model dus): in perfecte staat! 72.000 km, open dakje, praktisch geen gebruikssporen en... vijfdeurs. Ideaal dus om de kinderen binnen twee jaar naar school te voeren

Naar het schijnt ook te koop... wat had ik het weer moeilijk moet ik dan écht alles willen kopen?

Enige puntjes die mij tegenhouden zijn: het is een vervangwagen, iedereen rijdt ermee, gaat hij niet rap in de kosten vallen? En het is een dieseltje (1700), 't had beter een 1200-naftje geweest in mijn geval.

Maar je kunt niet alles hebben natuurlijk, dit is écht wel een hele mooie bewaarde Ibiza van de eerste generatie

Comment

• Met al die recente SEAT's verwacht ik niet veel reactie maar ik ga het toch is proberen. Mijn broer zoekt een onafhankelijke garagist om met zijn 1.4 Ibiza naartoe te gaan. Liefst regio Brusselse noordrand, Vlaams-Brabant.

Comment

• zoude zo nen Bocanegra bumper enzo op ne gewone inbiza SC kunne steke?:p
              BMW X5 45e

Comment

• Er gaat een volledige Bocanegra kit uitkomen van Seat zelf
                Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                Audi S3 '02 sold => topic
                Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  zoude zo nen Bocanegra bumper enzo op ne gewone inbiza SC kunne steke?:p
                  Zoals Ibiza FR zei, maar komt wel enkel beschikbaar voor de FR en Cupra versie.

Comment

• Bumpers zijn maar bumpers dus volgens moet dat wel passen op de rest ook.
                    Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                    Audi S3 '02 sold => topic
                    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
                      Bumpers zijn maar bumpers dus volgens moet dat wel passen op de rest ook.
                      Moet je er niet bijvertellen, seat is nog niet volledig van zijn imago af jammer genoeg.

Comment

• Hier de straatversie van de Boccanegra, wat een remtangen (was te zien op het GTI-treffen te Wörthersee)

Comment

• Hoe zit dat met die Exeo?

Al bij de dealers?

Comment

• Nog meer real life foto's van ?

Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                            Hier de straatversie van de Boccanegra, wat een remtangen (was te zien op het GTI-treffen te Wörthersee)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                              Hier de straatversie van de Boccanegra, wat een remtangen (was te zien op het GTI-treffen te Wörthersee)

Dat zijn duidelijk tangen met 4 remzuigers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                Hoe zit dat met die Exeo?

Al bij de dealers?
                                Ik heb er al mee gereden. rijdt wel goed. duidelijk wel de oude A4.
                                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                  Ik heb er al mee gereden. rijdt wel goed. duidelijk wel de oude A4.
                                  Wow super! En? Bevindingen? Zo mooi als op foto?

Prijs/kwaliteit?

Rijdt dus al rond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten

Wat zijn remtangen precies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      Wat zijn remtangen precies?
                                      Het zelfde als remklauwen of te wel het rode ding in de velg.

Comment

• Zijn er hier mensen met een Ibiza FR TDI 130pk? Hoe rijdt 'ie en zijn er veel kosten aan bij sportief gebruik? Verbruikt 'ie veel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                          Zijn er hier mensen met een Ibiza FR TDI 130pk? Hoe rijdt 'ie en zijn er veel kosten aan bij sportief gebruik? Verbruikt 'ie veel?
                                          Nevermind, ik heb net eens gekeken. De verhouding prijs/prestaties/verbruik is echt . Ik zou wel eens graag willen weten of hij meer kost in onderhoud dan een 1.4TDI bijvoorbeeld.

Comment

Working...
                                          X