Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Wist niet dat dat bestond in Cordoba versie. 1.8T 180PK ?
    150pk. 180pk was enkel in de (ibiza) cupra R.
    Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
    Audi S3 '02 sold => topic
    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• sorry dat ik zo laat antwoord maar hij heeft al 103.000 km en het valt op boven de 3000 toeren

Comment

• ah ok.. ja het kan ook zijn dat een van de laadluchtleidingen gescheurd zijn of een klein scheurtje in is.. best eens naar de garage gaan en daar eens vragen om er naar te kijken en vragen of dit normaal is want dat kan ook..

Comment

• aha der is heb ik gezien een nieuwe TOLEDO op komst in 2012 wat er van motorisatie in zit weet ik niet, maar ik ben wel benieuwd naar de grootte en of het een vijfdeurs is,weet er iemand meer???
          Last edited by ; 17/11/2011, 19:30. Reden: geen intresse vertoond

Comment

• Lekker kleurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk Berichten
              aha der is heb ik gezien een nieuwe TOLEDO op komst in 2012 wat er van motorisatie in zit weet ik niet, maar ik ben wel benieuwd naar de grootte en of het een vijfdeurs is,weet er iemand meer???
              yup, wordt terug zoals de oude toledo, klassieke 5 deurs sedan.
              BMW X5 45e

Comment

• Begin dit jaar kwam de gefacelifte Ibiza uit, maar de heetste versie was toen nog nergens te bekennen. Tot vandaag. Dit zijn namelijk de eerste beelden van de vernieuwde Ibiza Cupra die morgen zijn primeur beleeft in China. Opnieuw heeft het Tsjechische autoforum verse persplaatjes van een primeur voordat ze officieel zijn vrijgegeven. We zien […]

Dit zijn de foto's van de (nieuwe) ibiza cupra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk Berichten
                  aha der is heb ik gezien een nieuwe TOLEDO op komst in 2012 wat er van motorisatie in zit weet ik niet, maar ik ben wel benieuwd naar de grootte en of het een vijfdeurs is,weet er iemand meer???

Ginebra, is dat het nieuwe FR dan? Zo snel ziet ‘ie er ook weer niet uit. Positief: Seat is eindelijk van die rare ruimtewagentjes af. Negatief: de zoveelste inspiratieloos gerebadgede Volkswagen. Want dit is natuurlijk gewoon een Volkswagen Jetta. Ondanks het Spaanse geintje op het nummerbord spat de mediterrane emotie hier niet bepaald vanaf. Officieel […]

Voilla de nieuwe toledo:-)

Comment

• Waar is hun verbeelding naartoe?
                    ze willen hun eige profilieren als het sportievere merk.
                    Het enige wat ze nu maken zijn klonen van een Audi en nu van een jetta.

Ze maken zo'n "spannende" concepts, ze hebben een superknap design neergezet met de ibiza.

en nu zen ze weer aant sukkelen.
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Waar is hun verbeelding naartoe?
                      ze willen hun eige profilieren als het sportievere merk.
                      Het enige wat ze nu maken zijn klonen van een Audi en nu van een jetta.

Ze maken zo'n "spannende" concepts, ze hebben een superknap design neergezet met de ibiza.

en nu zen ze weer aant sukkelen.
                      Daar heb je jammergenoeg helemaal gelijk in. Het begon met de exeo, dan de mii nu de jetta en ik hoop niet dat de langverwachtte leon een audi A3 kloon wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VAG04 Bekijk Berichten
                        Daar heb je jammergenoeg helemaal gelijk in. Het begon met de exeo, dan de mii nu de jetta en ik hoop niet dat de langverwachtte leon een audi A3 kloon wordt

Hoop het ook niet maar ik twijfel eraan..
                        BMW X5 45e

Comment

• seat zoals ze zouden moeten zijn

BMW X5 45e

Comment

• Met als kers op de taart de Seat leon super copa met 285pk en 360Nm koppel.

BMW X5 45e

Comment

Met als kers op de taart de Seat leon super copa met 285pk en 360Nm koppel.

Hier id buurt zie je er echt veel rijden met zo een voorbumper. Ik zal er eens foto's van nemen als ik er tegenkom

Comment

• Zulle dan wel valse zijn, aangezien er maar een 50tal hiervan op de baan zijn .

pakketje kan je voor € 1500 bij de dealer krijgen
                                BMW X5 45e

Comment

Zulle dan wel valse zijn, aangezien er maar een 50tal hiervan op de baan zijn .

pakketje kan je voor € 1500 bij de dealer krijgen
                                  Het zijn valse hoor, de personen die je erin ziet zitten zegt al genoeg. En hoe ze ermee rijden... Als je zo eentje kan kopen ga je er ook niet zo mee zitten raggen als hun.

Comment

• Achterkant van de engelse cupra R is wel knap, hadden ze beter hier ook gedaan.

Comment

• Comment

• Zow dit is lelijk:
                                        BMW X5 45e

Comment

Zow dit is lelijk:
                                          Dat kan toch niet anders dan dat er iemand dit zelf geprobeerd heeft? Ik zie SEAT dit echt niet aanbieden. Spuuglelijk. Mss wel mooi voor iemand die een bordeel uitbaat & een petje draagt.

Comment

Working...
                                          X