Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
    Wat ben ik blij dat het transport een ongeluk heeft gehad!
    Ik kan het goed geloven ja.
    Cupra of GTI lagen voor mij iets te hoog qua prijs, verzekering enzo.
    Maar als ik wa km gereden heb mss vitaminekuurtje.
    Zitten ik wss just boven standaard Cupra.

Wss dik tevreden over GTI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shadow
      Ik kan het goed geloven ja.
      Cupra of GTI lagen voor mij iets te hoog qua prijs, verzekering enzo.
      Maar als ik wa km gereden heb mss vitaminekuurtje.
      Zitten ik wss just boven standaard Cupra.

Wss dik tevreden over GTI?
      Dat zal ni hoor.Een cupra heeft 180pk uit een 1.8 20vt turbomotor. Als je hem laat chippen zal je natuurlijk wel in de buurt van de diesel cupra komen.

Over de GTI ben ik zeer tevreden,hij doet alles wat je ervan verwacht.

Comment

• Inderdaad, je moet al een serieuze kuur doen om uit een 1.9 TDi betrouwbaar meer dan 180pk te krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
          Inderdaad, je moet al een serieuze kuur doen om uit een 1.9 TDi betrouwbaar meer dan 180pk te krijgen...
          Ja,een cupra zal ook altijd sneller zijn dan een FR.De cupra heeft andere ophanging,betere remmen,waarschijnlijk een korter gesprijde versnellingsbak......

Comment

• Ze zeggen altijd dat het huidige Ibiza-model niet zo goed verkoopt als het vorige, maar als je begint rond te kijken ziet ge ze hier in de streek toch redelijk veel rondbollen De garagist waar we gisteren geweest zijn had er al weer vijf staan die gereed moesten gemaakt worden voor aflevering: dus die gaat goed!

Ik hoop stiekem dat m'n schoonbroertje voor een Ibiza'ke gaat kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
              Ze zeggen altijd dat het huidige Ibiza-model niet zo goed verkoopt als het vorige, maar als je begint rond te kijken ziet ge ze hier in de streek toch redelijk veel rondbollen De garagist waar we gisteren geweest zijn had er al weer vijf staan die gereed moesten gemaakt worden voor aflevering: dus die gaat goed!

Ik hoop stiekem dat m'n schoonbroertje voor een Ibiza'ke gaat kiezen
              Vind ik ook.Wat me ook opvalt is dat er meer oudere mensen mee rondrijden dan vroeger.Vroeger was het echt een auto voor de jeugd.

Comment

Dat zal ni hoor.Een cupra heeft 180pk uit een 1.8 20vt turbomotor. Als je hem laat chippen zal je natuurlijk wel in de buurt van de diesel cupra komen.

Over de GTI ben ik zeer tevreden,hij doet alles wat je ervan verwacht.

T is op de diesel cupra dat ik het had he.
                aangezien de mijne ook diesel zal zijn.
                Heinz zou mijn FR naar 165pk en 385Nm brengen
                Cupra diesel is 160pk en 320Nm

Volgens site heinz kan het ook naar 200pk en 430Nm maar ik denk dat dat een beetje van het goede te veel is.

Comment

Vind ik ook.Wat me ook opvalt is dat er meer oudere mensen mee rondrijden dan vroeger.Vroeger was het echt een auto voor de jeugd.
                  Een auto voor alle leeftijden: gaat moeilijk zijn om deftig te vervangen (binnen twee jaar?)

Comment

T is op de diesel cupra dat ik het had he.
                    aangezien de mijne ook diesel zal zijn.
                    Heinz zou mijn FR naar 165pk en 385Nm brengen
                    Cupra diesel is 160pk en 320Nm

Volgens site heinz kan het ook naar 200pk en 430Nm maar ik denk dat dat een beetje van het goede te veel is.
                    Met 200pk trek je gans die auto uit elkaar! Dan zal er wel het een en het ander aan moeten veranderd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                      Een auto voor alle leeftijden: gaat moeilijk zijn om deftig te vervangen (binnen twee jaar?)

t zal zeker nog even duren want is nergens al iets terug te vinden van eventuele opvolger.

Ben er op aan t letten en FR en Cupra nog niet veel gezien.
                      De andere wel. Waarschijnlijk door zijn scherpe prijs, speciale acties en kortingen he.
                      Voorbeeldje: Ik heb bijna 4000 Euro korting gehad

Comment

t zal zeker nog even duren want is nergens al iets terug te vinden van eventuele opvolger.

Ben er op aan t letten en FR en Cupra nog niet veel gezien.
                        De andere wel. Waarschijnlijk door zijn scherpe prijs, speciale acties en kortingen he.
                        Voorbeeldje: Ik heb bijna 4000 Euro korting gehad
                        Ik heb nog maar 1 FR gezien en 2 cupra's Exlusief zijn ze wel.

Comment

Ik heb nog maar 1 FR gezien en 2 cupra's Exlusief zijn ze wel.
                          1 cupra ik ook. Fr nog niet.

Jouw GTI al 2maal. waarvan 1 in showroom

Comment

1 cupra ik ook. Fr nog niet.

Jouw GTI al 2maal. waarvan 1 in showroom
                            Ik heb er al 2 gezien.Een grijze en een donker blauwe(totaal foute kleuren!).En in mijn straat woont er iemand die een grijze gaat bestellen! Ik dacht dat je er veel meer ging zien!

Comment

Ik heb er al 2 gezien.Een grijze en een donker blauwe(totaal foute kleuren!).En in mijn straat woont er iemand die een grijze gaat bestellen! Ik dacht dat je er veel meer ging zien!
                              neen jong, blijft toch exclusief he. toch redelijk wa geld en duur qua taks en verzekering ook he.
                              In zulke auto's zijn toch vooral jongere mensen geïnteresseerd maar je moet als 24-25 jarige de verzekering daarvoor eens afsluiten (op uw naam welteverstaan he )

Comment

neen jong, blijft toch exclusief he. toch redelijk wa geld en duur qua taks en verzekering ook he.
                                In zulke auto's zijn toch vooral jongere mensen geïnteresseerd maar je moet als 24-25 jarige de verzekering daarvoor eens afsluiten (op uw naam welteverstaan he )
                                Op naam van vader he,anders is het niet te betalen.En duur in aankoop vind ik hem zeker niet,je krijgt een hele hoop voor je geld he,hij is elke € waard!

Comment

Op naam van vader he,anders is het niet te betalen.En duur in aankoop vind ik hem zeker niet,je krijgt een hele hoop voor je geld he,hij is elke € waard!

voila, maar als je alleen gaat wonen lukt dat niet meer he.
                                  JA, hij zal elke euro waard zijn maar t is toch deftig bedrag he.

Comment

voila, maar als je alleen gaat wonen lukt dat niet meer he.
                                    JA, hij zal elke euro waard zijn maar t is toch deftig bedrag he.
                                    Dat wel ja,maarja,ge leeft maar ene keer he.

Comment

• @turboman:

Da is ook weer waar.
                                      K heb vanmorgen nog eens eentje zien vertrekken op N16 in sint-niklaas aan de verkeerslichten....Deftig

Kom jij naar AW-meet in het najaar??? zou echt wel eens willen meerijden met GTI.
                                      25juni kan ik niet komen. Kon geen verlof meer krijgen op werk.

Comment

@turboman:

Da is ook weer waar.
                                        K heb vanmorgen nog eens eentje zien vertrekken op N16 in sint-niklaas aan de verkeerslichten....Deftig

Kom jij naar AW-meet in het najaar??? zou echt wel eens willen meerijden met GTI.
                                        25juni kan ik niet komen. Kon geen verlof meer krijgen op werk.
                                        Normaal kom ik dan ook ja. Van waar zijde?

Comment

Dan heb je mij nog niet gezien!

Ik heb 13 of 14" lichtmetalenschijven.
                                          Zwarte stootlijsten in uitermate kwalitatief plastic.
                                          Exclusieve stoffen zetels,
                                          and last but not least een dijk van 1.4i motor die mijn voorwielen aandrijft.

Comment

Working...
                                          X