Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en nog :

Comment

• en nog :

Comment

• Met BBS CH + drop :

Comment

• Knappe wagen FR2007! Waarom maak je geen topic aan onder 'mijn auto'?
          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Ik heb nu een Seat Leon 1900TDI 110 PK van 2002, da was toen een speciale uitvoering 'S'. Ik ben super tevreden over de auto. Een nieuwe Leon zie ik ech wel zitten. Ik zou dan voor een 2.0TDI 136 PK gaan, Stylance Sport uitvoering en liefst met lederen interieur.

Weten jullie of de lederen zetels dan ook sportzetels zijn?

En wat vinden jullie van de kofferruimte? Want er is hier sinds twee maanden gezinsuitbreiding en dan is een degelijk koffer wel noodzakelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proseat Bekijk Berichten
              Ik heb nu een Seat Leon 1900TDI 110 PK van 2002, da was toen een speciale uitvoering 'S'. Ik ben super tevreden over de auto. Een nieuwe Leon zie ik ech wel zitten. Ik zou dan voor een 2.0TDI 136 PK gaan, Stylance Sport uitvoering en liefst met lederen interieur.

Weten jullie of de lederen zetels dan ook sportzetels zijn?

En wat vinden jullie van de kofferruimte? Want er is hier sinds twee maanden gezinsuitbreiding en dan is een degelijk koffer wel noodzakelijk.
              Misschien de knappe Altea?
              Nora!

Comment

• Den Altea is wel praktischer maar vind hem ni zo mooi als de Leon.

Comment

• Een collega van me heeft volgende Ibiza als vervangwagen gekregen

Juist dezelfde, enkel 5-deurs , dieseltje met slechts 67.000 km op de klok. bj 91-92.

Ik ben op slag verliefd op het bakje! Het is helemaal geen krel, maar gewoon een superonderhouden wagentje Niks roest, praktisch geen gebruikssporen!

Kerel ging eens vragen wat ie nog moet kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Een collega van me heeft volgende Ibiza als vervangwagen gekregen

Juist dezelfde, enkel 5-deurs , dieseltje met slechts 67.000 km op de klok. bj 91-92.

Ik ben op slag verliefd op het bakje! Het is helemaal geen krel, maar gewoon een superonderhouden wagentje Niks roest, praktisch geen gebruikssporen!

Kerel ging eens vragen wat ie nog moet kosten

Mmmm...zalige wagen,was daar vroeger verliefd op.Ne 1.7 diesel ik dacht van Fiat?
                    Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                      Mmmm...zalige wagen,was daar vroeger verliefd op.Ne 1.7 diesel ik dacht van Fiat?
                      idd

De tijd dat een Seat nog een Spaanse Fiat was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        idd

De tijd dat een Seat nog een Spaanse Fiat was

Yep,met hun systeem porsche benzinemotoren, alléé zeg wie kon dat toen zeggen.Blijft toch speciaal.
                        Nora!

Comment

• crappy pic
                          seat leon cupra R

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                            Audi S3 '02 sold => topic
                            Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                            Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Leusden, 30 oktober 2007 – SEAT heeft vandaag op officiële wijze het SEAT Design Center geopend, het enige volledig geïntegreerde centrum in zijn soort voor de auto-industrie in Spanje. Het designcentrum, dat is gevestigd in SEAT’s Technical Center, is het modernste innovatiecomplex wereldwijd in de automobielsector. Dankzij het nieuwe designcentrum heeft SEAT de mogelijkheid om synergieën op het gebied van Onderzoek en Ontwikkeling (R&D) optimaal te benutten om het element ‘design’, één van de belangrijkste kenmerken van de modellen van het Spaanse merk, nog nadrukkelijker naar voren te brengen.

Tijdens de officiële openingsceremonie – onder leiding van José Montilla, President van de Catalaanse overheid (Generalitat) – onderstreepte SEAT’s President Erich Schmitt het belang van het SEAT Design Center als investering in de toekomst van de onderneming. “Dit complex is één van de vele voorbeelden van onze toewijding op het gebied van kwaliteit, omdat de SEAT-modellen van morgen het resultaat zijn van de ideeën die vandaag in dit gebouw ontstaan. Modellen die tot een aanzienlijke groei van het merk gaan zorgen, tot in totaal zo’n 800.000 auto’s in 2018,” aldus Schmitt.

Het nieuwe designcentrum, dat een oppervlakte van 5.600 m2 beslaat, is een gebouw dat is ontworpen door en voor designers. Het oorspronkelijke concept kwam van SEAT’s Head of Design Luc Donckerwolke, die zijn best heeft gedaan om een toonbeeld van functionaliteit te ontwerpen, met een beschermende functie aan de buitenzijde en een transparant en licht interieur.

Maar dit nieuwe complex, dat plaats biedt aan zo’n honderd hoogopgeleide ingenieurs en ontwerpers met een wereldwijde afkomst, dient niet alleen als broedplaats voor een reeks nieuwe producten van het Spaanse merk; de gehele Volkswagen Groep zal profiteren van de kwaliteiten en mogelijkheden van het SEAT Design Center

Bron: PON Public Relations.
                              leuk, en vooral hetgene waar die kerel in de verte mee bezig is...

Comment

• SEAT Leon TDI WTCC technical data

BASE CAR
                                SEAT Leon FR 2.0 TDI 170 PS

ENGINE
                                Turbocharged, four-cylinder in line, transversely-mounted, 16 valves,
                                twin overhead camshafts
                                Displacement: 2,000 cc
                                Bore x stroke: 81 x 95.5 mm
                                Maximum power: 280 PS at 4000 rpm
                                Maximum torque: 450 Nm at 2500 rpm
                                Lubrication: wet sump

TRANSMISSION
                                Front-wheel drive
                                Gearbox: Hewland six-speed, sequential shift
                                Clutch: twin-plate
                                Differential: mechanical limited slip differential

CHASSIS
                                Front suspension: MacPherson strut, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar
                                Rear suspension: multi-link axle, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar
                                Steering: power-assisted rack and pinion

BRAKES
                                Non-assisted dual circuit system
                                Front brakes: four-piston callipers, 332 mm steel ventilated discs
                                Rear brakes: two-piston callipers, 280 mm steel discs

DIMENSIONS
                                Length: 4330 mm
                                Width: 1849 mm
                                Wheelbase: 2600 mm
                                Minimum weight: 1170kg (including driver)
                                Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• seat ibiza cupra

Hello mensen!

alles goe hier? tis ier nog beetje wennen, want tis nog allemaal nieuw hier voor my!
                                  ik heb hier een vraagske!

Ik ben ben eigelik van plan om de nieuwe seat ibiza cupra te kopen in een herkende garage ! maar eigelik zou ik hem eerst eens int echt willen zien! Maar tis my al opgevallen dat ze by een seatdealer(hier by ons toch) dat ze die nie staan hebben!
                                  Weet er hier iemand war ze die ergens staan hebben? ??

- ik rijd momenteel met ibiza cupra van 2001, en ik vind da een pracht van auto! ik kan eigelik nie wachten om met de vernieuwde versie te rijden

greetz

Comment

• welkom !

ik heb geen antwoord, wou allen maar deze knappe ibiza 1 posten

Comment

• Seat ibiza cupra

Hello

-weet hier iemand waar ik de nieuwe seat ibiza cupra kan bekijken?
                                      ik zou één willen kopen maar zou die graag eerst eens zien, en mss testrit mee maken

grtz

Comment

• ik heb vorig jaar voor ik de mijne aankocht een testrit aan de dealer aangevraagd....moest wel enkele weken wachten ...maar het loonde de moeite...

Voor welke versie ben je gewonnen de Cupra D of de benine turbo versie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra806 Bekijk Berichten
                                          Hello

-weet hier iemand waar ik de nieuwe seat ibiza cupra kan bekijken?
                                          ik zou één willen kopen maar zou die graag eerst eens zien, en mss testrit mee maken

grtz

en...????????? al een testrit aangevraagd ?

Comment

Working...
                                          X