Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die laatste foto is alleszins gebaseerd op een Eos, en de andere 2 lijken me ook photoshops. Iemand enig idee of Seat echt plannen heeft voor een Leon cc?
Die laatste foto is alleszins gebaseerd op een Eos, en de andere 2 lijken me ook photoshops. Iemand enig idee of Seat echt plannen heeft voor een Leon cc?
Ik heb echt geen idee, mijn spaans is niet meer zogoed
Ik heb deze week eindelijk men droomauto kunnen bestellen
Een seat ibiza Fs 1.9TDI in de kleur luna grijs met als extra uitrusting pack drive, Xenon verlichting en Tractiecontrol en nu is het wachten geblazen
Kan er hier iemand soms meer info geven over de 1.4 tsi motor die nu ook in de Leon te verkrijgen is?! Ik ben nml. zins om een Leon 1.4 tsi stylance + dynamic plus te bestellen.
Is dit een kwalitatieve motor ,is dit de gewone 1.4 benzine met een turbo erbij opgezet of is dit een volledig nieuwe motor, valt 't verbruik mee, enz. ?
Alle inlichtingen zijn welkom.
Alvast dank bij voorbaad.
Btw. is er veel verschil tussen een stylance & een stylance sport (ifv. als je 't dynamic plus pack erbij neemt)
Kan er hier iemand soms meer info geven over de 1.4 tsi motor die nu ook in de Leon te verkrijgen is?! Ik ben nml. zins om een Leon 1.4 tsi stylance + dynamic plus te bestellen.
Is dit een kwalitatieve motor ,is dit de gewone 1.4 benzine met een turbo erbij opgezet of is dit een volledig nieuwe motor, valt 't verbruik mee, enz. ?
Alle inlichtingen zijn welkom.
Alvast dank bij voorbaad.
Btw. is er veel verschil tussen een stylance & een stylance sport (ifv. als je 't dynamic plus pack erbij neemt)
Merci voor de link nu weet ik toch al iets meer .
Btw. kan iemand mij zeggen voor wanneer er een nieuwe leon op stapel staat (of een facelift natuurlijk)?
Comment