Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat een flagrante fout maken die toch in dat artikel.
Ik citeer:
Eigenlijk slaat de afkorting ‘TSI’ nergens op. Ja, voor de sterkere varianten wel, want de lettercombinatie laat zich lezen als Turbo Supercharged direct Injection. Maar de 122 pk uitvoering is zoals gezegd niet supercharged. Eigenlijk moet je de TSI motorenserie daarom zien als direct ingespoten krachtbronnen ‘met één of meer hulpstukken. Ach, als het beestje maar een naam heeft.
Hoe dom is dat? De S betekent helemaal niet supercharged maar wel stratified. Beste auto internationaal, het slaat dus wel ergens op en is volledig correct.
Straks zeggen ze nog dat de D in TDI diesel betekent
Ik wil enkele veranderingen doen aan mijn eigen wagen, ik heb zo eens via Photoshop geprobeert een idee te krijgen van hoe de veranderingen eruit zouden zien,
Ik heb reeds een Seat Leon gekocht, foto's volgen nog. Hij staat nog bij de verkoper.
Het is een model van 2004, 1.4i.
Maar ik zou hem graag wat sportiever hebben, ik had gedacht aan iets qua "cupra".
Waar zou je zo'n cupra kit kunnen krijgen? Bumpers en dak spoiler dan vooral...
Of andere suggesties zijn welkom. Maar het mag zeker niet te overdreven zijn.
Comment